۸ دلیل به خاطر این که از دستگاه های جوجه کشی اسکندری بخرید

در صنعت ماشین های جوجه درآوری در ایران شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند که هر کدام از آن ها دستگاه های خود را با قابلیت های متفاوت تولید و روانه بازار می کنند. ماشین های جوجه درآوری خارجی نیز در بازار ایران به فروش می رسند که دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

در بین کارخانه های ایرانی گروه صنعتی اسکندری با ارتقای کیفیت و فناوری به کار رفته در ماشین های جوجه درآوری سهم بسیار بیشتری از بازار این تجهیزات را به خود اخصاص داده است. کارخانه این گروه با بیش از ۶۰ نفر پرسنل در بخش های تولید ، اداری و مالی ، تحقیق و توسعه ، مارکتینگ و بازاریابی و خدمات پس از فروش بزرگترین کارخانه سازنده ماشین جوجه درآوری در خاورمیانه است.

با توجه به کیفیت و استاندارد مناسب دستگاه های جوجه کشی ساخت EIG و مزیت هایی نظیر گارانتی ، خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به سراسر کشور خریداران به محصولات این کارخانه روی آورده اند. در این نوشتار قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که چرا شما هم هنگام رفتن به بازار برای خرید دستگاه جوجه درآوری ، باید محصولات گروه صنعتی اسکندری را بخرید.

اعتماد به EIG

گره صنعتی اسکندری (EIG) از باسابقه ترین سازندگان دستگاه جوجه کشی در ایران است. این واحد صنعتی در سال ۱۳۷۲ در ارومیه برای ساخت تجهیزات صنعت دام و طیور شروع به فعالیت کرد و هم اکنون به عنوان بزرگترین تولیدکننده ماشین جوجه درآوری در خاورمیانه شناخته می شود. محصولات این کارخانه علاوه بر ایران در کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه نیز به فروش می رسد.

دستگاه جوجه کشی 168 تایی سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی ۱۶۸ تایی

گروه صنعتی اسکندری در سال ۱۳۹۵ توسط اتاق بازرگانی ارومیه به عنوان برترین واحد صنعتی شمال غرب ایران شناخته شد و از مدیریت آن توسط معاونین وزارت صنعت ، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان غربی تقدیر به عمل آمد.

گروه صنعتی اسکندری دارای مجوزهای قانونی لازم برای تولید دستگاه های جوجه کشی است که تصاویر آن ها را می توانید در سایت های این واحد تولیدی مشاهده کنید. این مجوزها از نهادهای مختلف مانند وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، شرکت شهرک های صنعتی و اتحادیه ها و اصناف مربوطه اخذ شده است.

نماد اعتماد گروه صنعتی اسکندری

سایت های فروش EIG دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی طلایی هستند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط اداره صنعت ، معدن و تجارت پس از ارائه مجوزهای لازم و تایید هویت و اطلاعات افراد به متقاضیان سایت های فروش اینترنتی ارائه می شود. نماد سامندهی نیز به دو شکل طلایی و خاکستری ارائه می شود. نماد ساماندهی خاکستری فقط بیانگر این است که سایت مورد نظر دارای محتویات غیراخلاقی نیست. اما نماد ساماندهی طلایی پس از اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و رعایت حق کپی رایت و حقوق مصرف کنندگان به سایت های اینترنتی ارائه می شود.

به دفعات متعدد از کارخانه گروه صنعتی اسکندری به عنوان واحد الگو و نمونه صنعتی شمال غرب کشورتوسط خبرنگاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گزارش تهیه شده و در تلویزیون پخش شده است. همچنین مدیران ارشد گروه صنعتی اسکندری برای حضور در برنامه های زنده تلویزیونی دعوت شده اند.

تقدیر استانداری آذربیجان غربی از گروه صنعتی اسکندری

قیمت معقولانه محصولات EIG

طبیعی است که افزایش کیفیت محصولات نیازمند استفاده از فناوری و قطعات باکیفیت و گران قیمت است. بنابراین همیشه این را در نظر داشته باشید که کیفیت با قیمت رابطه مستقیم دارد. این به معنی خرید چشم بسته از محصولات گران نیست ، منظور ما این این است که برای خرید محصولات باکیفیت ، قیمت معقولانه ای را بپردازید.

مثلا در ساخت آرکام کینگ سورو ۲۰ به عنوان یک دستگاه جوجه کشی قدرتمند کره ای ، از سنسور SHT سوئیس استفاده می شود. در ساخت ایزی باتور ۶ نیز که رقیب ایرانی آرکام کینگ سورو ۲۰ در بازارهای داخلی است ، از این سنسور گران قیمت استفاده م+ی شود. با این حال قیمت ایزی باتور ۶ نصف قیمت آرکام کینگ سورو ۲۰ است و در عین حال نسبت به سایر دستگاه های ایرانی گران تر است. در ادامه به دلایل معقولانه بودن قیمت محصولات گروه صنعتی اسکندری اشاره می کنیم.

قیمت

فناوری استفاده شده در دستگاه جوجه کشی

در ساخت محصولات گروه صنعتی اسکندری از فناوری های نوین استفاده می شود. برای نمونه ایزی باتورها و سوپرمینیاتورهای EIG از هوش مصنوعی و منطق فازی برای کنترل دما و رطوبت استفاده می کنند. دستگاه با بکارگیری هوش مصنوعی و منطق فازی قابلیت یادگیری پیدا می کند و قادر است حتی در صورت باز بودن درب محفظه نیز این المان ها را تنظیم کند.

همچنین در دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری برای تامین رطوبت از پمپ آب و پد سلولزی و فناوری التراسونیک استفاده می شود. پد سلولزی دستگاه با استفاده از فناوری نانو طراحی و ساخته می شود و قادر است تا ۱۰ برابر حجم خود آب ذخیره کند. در فناوری التراسونیک نیز مولکلول های آب توسط امواج مافوق صوت از هم جدا شده و با تشکیل مه رطوبت دستگاه تامین می شود.

طبیعی است که بکارگیری فناوری های نوین در ماشین های جوجه درآوری باعث افزایش هزینه ها و در نتیجه قیمت محصولات گروه صنعتی اسکندری می شود.

کیفیت دستگاه جوجه کشی

کیفیت دستگاه جوجه کشی

کیفیت محصولات

محصولات گروه صنعتی اسکندری با استفاده از قطعات مرغوب داخلی و خارجی ساخته می شوند. مثلا محفظه دستگاه های جوجه درآوری گروه صنعتی اسکندری از جنس PVC و کریستال نشکن ضد یو وی است. این مواد عایق بسیار مناسبی برای حرارت و رطوبت هستند. در ساخت قطعات داخلی انکوباتورها نیز از مواد ای بی اس صنعتی استفاده می شود که در دمای بالا از خود گاز متصاعد نمی کنند. متصاعد شدن گاز در برخی مواد منجر به تلف شدن تخم ها و کاهش راندمان و کیفیت دستگاه می شود. طبیعی است که PVC ، ای بی اس صنعتی و کریستال نشکن دارای قیمت بالاتری هستند و استفاده از آن ها منجر به افرایش بهای تمام شده محصولات گروه صنعتی اسکندری استفاده می شود.

بدنه کریستال (نشکن) دستگاه جوجه کشی خانگی

قطعات خارجی

همانطور که اشاره کردیم همانند دستگاه های آرکام ، در دستگاه های EIG نیز از سنسور SHT SENSISRION  سوئیس استفاده می شود. این سنسورها به دلیل حساسیت بسیار بالا در تنظیم دما و رطوبت در تجهیزات ابزار دقیق پزشکی و نظامی نیز کاربرد دارند. سنسورهای SHT فقط یک بار در تمام طول عمر در سوئیس کالیبره می شوند و در حال حاضر در بازارهای جهانی ۲۲ دلار قیمت دارند. در حالی که سنسور متداول در بسیاری از دستگاه های جوجه کشی ساخت داخل از برند LM35 یا NTC چین است که پس از دو یا سه دوره جوجه کشی از کالیبره خارج می شوند و تنها چند سنت قیمت دارند.

سنسور دما و رطوبت سوئیسی

از دیگر قطعات خارجی دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری می توان به موتورهای آن اشاره کرد. این موتورها به سفارش گروه صنعتی اسکندری با برند انحصاری EIG در مالزی طراحی و ساخته می شوند. این موتورها می توانند به صورت کاملا آهسته شانه های دستگاه را بچرخانند به طوری که مشاهده حرکت موتور بدون چشم مسلح امکان پذیر نیست و به هیچ وجه خطر آتش سوزی ندارند.

طبیعی است که استفاده از قطعات باکیفیت خارجی که قیمت بالاتری نیز دارند مستقیما روی قیمت ایزی باتورها و سوپرمینیاتورهای EIG اثر می گذارد.

واحدهای مختلف کارخانه

برای ساخت محصولات باکیفیت برای شما مشتریان عزیز و گرامی کارخانه گروه صنعتی اسکندری از واحدهای مختلف تشکیل شده است که متخصصین خبره در آن فعالیت می کنند. واحدهای اداری و مالی ، تولید ، بازاریابی و مارکتینگ ، تحقیق و توسعه و گارانتی و خدمات پس از فروش بخش های مختلف کارخانه EIG را تشکیل می دهند. فعالیت این بخش ها منجر به افزایش هزینه های تمام شده و در نتیجه افزایش قیمت محصولات گروه صنعتی اسکندری می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

کلیه انکوباتورهای گروه صنعتی اسکندری با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند. گروه صنعتی اسکندری با داشتن بیش از ۱۰۰ نمایندگی خرید و فروش ماشین جوجه درآوری ، گسترده ترین شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش در کشور را دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی اسکندری

  دانلود فیلم گارانتی دستگاه جوجه کشی

خرید دستگاه جوجه کشی ساخت EIG

برای خرید ماشین های جوجه درآوری گروه صنعتی اسکندری می توانید به نمایندگان فروش گروه صنعتی اسکندری در سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین کلیه محصولات این کارخانه قابل خرید از سایت فروش آنلاین محصولات گروه صنعتی اسکندری و ربات تلگرام این شرکت نیز هستند. ماشین های جوجه درآوری ایزی باتور EIG آماده ارسال رایگان به شما مشتریان عزیز و گرامی در سراسر ایران می باشند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله