دلایل اعتماد به گروه صنعتی اسکندری ، بزرگترین تولیدکننده دستگاه جوجه کشی در خاورمیانه

۱- دریافت نشان اعتماد و نماد ساماندهی

وبسایت معرفی ، فروش کالا و خدمات کارخانه گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد اینماد می باشند . این نماد توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت تنها به شرکت های موفق که دارای سابقه طولانی و حسن انجام کار داشته باشند اهداء میگردد . نماد مذکور پس از احراز موارد مهمی همچون هویت حقیقی یا حقوقی مالک وبسایت ، احراز محل فیزیکی کسب و کار ، صلاحیت مالک وبسایت ، عدم سوء پیشینه کیفری ماکل کارخانه و … صادر میگردد.
دومین نمادی که وبسایت گروه صنعتی اسکندری موفق به دریافت آن گردیده ، نماد ساماندهی طلایی رنگ می باشد. نماد مذکور توسط نهاد وزارت ارشاد اسلامی پس از کنترل صحت مطالب و محتوای وبسایت صادر میشود . گروه صنعتی اسکندری موفق به دریافت نماد ساماندهی طلایی شده است که دریافت این نماد به معنی واقعی بودن محتوای ارائه شده در وبسایت این کارخانه می باشد .

 

logo-samandehi

۲- دارا بودن مجوز کسب و پروانه بهره برداری و تمامی مجوزهای مورد نیاز تولید

مجوز یا پروانه بهره برداری مدرکی است که از طرف اتحادیه ها و اصناف مختلف به شرکت های تولیدی دارای صلاحیت قانونی تعلق می گیرد. درحالیکه اکثر تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی هیچگونه پروانه کسب و مجوز تولید ندارند و منافع خریدار به لحاظ خدمات پس از فروش و گارانتی و تضمین فروش قطعات یدکی را با مشکل مواجه می نمایند ، گروه صنعتی اسکندری دارای تمامی مجوزهای تولید و فروش می باشد . این کارخانه دارای مجوز رسمی از واحد اصناف ، کد پیگیری و امضاء الکترونیکی می باشد .

پروانه-کسب-گروه-صنعتی-اسکندری

۳- سابقه طولانی مدت در امر تولیدات دستگاه جوجه کشی

گروه صنعتی اسکندری با تجربه ای نزدیک به سه دهه تولید انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی از کارخانه های موفق صنعت طیور می باشد. داشتن سابقه طولانی مدت یک شرکت نشانگر دانش فنی و کیفیت بالای محصولات تولید شده آن شرکت می باشد . سابقه بلند مدت این شرکت باعث افزایش کیفیت محصولات تولیدی و ارتقاع فنی ماشین آلات تولید شده توسط این کارخانه شده است .

[gallerys ids=”11610,11606,11605″]

۴- همکاری کارخانه گروه صنعتی اسکندری با اداره استاندارد ایران

گروه صنعتی اسکندری با توجه به تجارب ارزشمند خود با اداره استاندارد ایران همکاری مداوم دارد و کارشناسان اداره استاندارد را در امر تدوین قوانین استاندارد های جدید یاری میکنند . این امر جهت افزایش کیفی ماشین های جوجه کشی ساخت ایران برای رقابت با کیفیت و راندمان دستگاه های جوجه کشی اروپایی و کره ای و بازارهای جهانی صورت گرفته و به دور از منافع شخصی صورت میپذیرد .

استاندارد ایران

استاندارد ایران

۵- کادر مهندسی متخصص و متبهر

گروه صنعتی اسکندری دارای کادر مهندسی کارآزموده و فنی می باشد . برخلاف اکثر تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی غیر استاندارد که تنها مدارک تحصیلی پوچ را بر مهارت فنی ارجع میدانند ، این شرکت زبنده ترین و متخصص ترین افراد که دارای مدارج بالای علمی و تحصیلی دارند را به خدمت گرفته است . تخصص کادر مهندسی در کنار مدیریت دقیق مدیران این کارخانه حاصل تولید یک دستگاه جوجه کشی با کیفیت می باشد .

واحد نمونه صنعتی

۶- واحد نمونه صنعتی سال ۱۳۹۴

در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن مورخه اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ ، گروه صنعتی اسکندری بعنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه با عنوان واحد نمونه صنعتی در زمینه نوآوری در ساخت ماشین آلات جوجه کشی شناخته شده و از جانب بزرگان صنعت نشان واحد نمونه صنعتی به این گروه اهدا گردید.

در همایش برگزار شده مدیریت این کارخانه مورد استقبال استاندار محترم استان آذربایجان غربی گردیده ، همچنین موفق به دریافت لوح تقدیر از جانب ایشان شده است .

 

 

لوح تقدیر

متن لوح تقدیر از گروه صنعتی اسکندری به شرح زیر است :

جناب آقای جواد اسکندری حبیب قشلاق

مدیر محترم شرکت گروه صنعتی اسکندری

همت و اراده ی بی بدیل فعالان و تلاشگران عرصه تولید و سازندگی هموار کننده مسیر پر افتخار شکوفایی ،تعالی  و توسعه پایدار در استان است.

این جانب ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن،اهتمام ارزشمند و عملکرد درخشان آن مجموعه در عرصه فعالیت های تولیدی ،تقدیر و کسب عنوان واحد نمونه صنعتی درر زمینه ابداع و نو آوری در ساخت ماشین آلات جوجه کشی در سال ۱۳۹۴ را خدمت جنابعالی و همکاران پر تلاشتان تبریک عرض نموده و این لوح بعنوان یادبود تقدیم می گردد. با این امید که در سایه توجهات ایزدمندتان و عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل موفق و سربلند باشید

مطمئناً نشان یاد شده پس از بررسی کیفیت محصول خروجی ، نحوه تولید محصول ، روش های مشتری مداری ، سیستم گارانتی و … به این کارخانه تعلق گرفته است.

 


۷- حضور ریاست محترم وازرت صنعت ، معدن و تجارت و معاونان آن مجموعه در محل کارخانه گروه صنعتی اسکندری

در سی ام دیماه سال ۱۳۹۵ ریاست محترم وزارت صنعت ، معدن و تجارت بهمراه معاونین این مجموعه از کارخانه گروه صنعتی اسکندری بازدید نمودند . ایشان ضمن ابراز خرسندی از  خدمات ارزشمند این کارخانه که طبق گفته ایشان باعث افتخار شمالغرب کشور می باشد و باعث اشتغال پایدار جوانان ایرانی و بهبود چرخه تولیدات داخلی گردیده است ، از مدیر عامل ، هیتت مدیره کادر مهندسی و پرسنل این مجموعه قدردانی بعمل آوردند .


حضور در نمایشگاه

۷- حضور در نمایشگاه  های بین المللی ایران

گروه صنعتی اسکندری همه ساله در شهرهای مختلف ایران و در نمایشگاه های بین المللی مختلف پذیرای علاقه مندان به صنعت دام ،طیور و صنعت جوجه کشی می باشد . حضور این کارخانه در نمایشگاه های بین المللی تک تک شهرهای ایران این امکان را به شما میدهد که از نزدیک محصولات تولیدی این کارخانه را از نزدیک رویت نموده و اقدام به خرید نمایید .

** خرید اینترنتی هم دقیقاً مشابه خرید حضوری با همان امنیت انجام می پذیرد ، به شرطی که از وبسایت معتبر که دارای نشان اعتماد اینماد باشد خریداری گردد . در خرید اینترنتی محصول خریداری شده پس از گذراندن مرحله بسته بندی دقیق به شهر خریدار ارسال میشود و خریدار میتواند محصول خریداری شده را در شهر خود تحویل بگیرد.

 


 

۸- حضور مدیران کارخانه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

در آذرماه  سال ۱۳۹۵ مدیران کارخانه بصورت زنده به برنامه اولدوز پخش از شبکه استانی آذربایجان غربی دعوت گردیده و در پس از مباحث علمی و فنی ، از تلاش های این کارخانه در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی و قابل رقابت با انواع دستگاه های جوجه کشی خارجی تقدیر بعمل آوردند .


باشگاه خبرنگاران جوان

۹- حضور باشگاه خبرنگاران جوان در کارخانه گروه صنعتی اسکندری

در آبان ماه سال ۱۳۹۵ کادر خبرنگاری باشگاه خبرنگاران جوان در کارخانه گروه صنعتی اسکندری حاضر شده و ضمن بازدید از مراحل تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه اقدام به تهیه گزارش برای شبکه سوم جمهوری اسلامی ایران نمودند .

 


 

خرید پستی

۱۰- امکان خرید پستی ( پرداخت وجه درب منزل )

امکان خرید پستی نیز جهت رفاه حال خریداران گرامی به سیستم خرید گروه صنعتی اسکندری نیز افزوده گردیده است . خرید پستی این امکان را به شما میدهد که بعد از دریافت کالا و یا خدمات درب منزل خود اقدام به تصفیه حساب با مأمور پست نمایید .

 


نمایندگی های مجاز گسترده

۱۱- وجود شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور

گروه صنعتی اسکندری دارای بیش از ۱۰۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. خریداران میتوایند تولیدات این کارخانه را در مراکز استان ها و نمایندگی های معتبر شهر خودشان تهیه کنند.

 


 

۱۲- مشتریان سابق

گروه صنعتی اسکندری داری بیش از ۱۰۰۰ مشتری ثابت در تهران و شهرستانها می باشد که دستگاه های جوجه کشی ساخت این کارخانه را بر تولیدات دیگر شرکت ها ترجیه میدهند.

 


 

۱۳- دفتر رسمی کارخانه با قابلیت مراجعه حضوری

در راستای ارایه ی خدمات بهتر به مشتریان گرامی، دفتر فروش کارخانه گروه صنعتی اسکندری در محدوده شهری و خارج از طرح ترافیک آماده ارائه خدمات و مشاورات تخصصی به مشتریان میباشد.