پنج واقعیت درباره اردک

پنج واقعیت درباره اردک – اردک های نر با نام drake و اردک های ماده با نام duck شناخته می شوند. گروهی دیگر از اردک ها هم با نام های ( brace , raft , skiff , team ,paddling , sord) بسته به جایی که هستند شناخته می شوند.در اینجا چند واقعیت در مورد اردک ها برای شما جمع آوری کردیم که شرط می بندیم نمی دانید .
راه های زیادی برای رابطه ی جنسی اردک ها وجود دارد .علاوه بر گوش دادن به صداهای همدیگر ،تماس چشمی هم ساده ترین راه برای جذب شدن بین اردک های نر و ماده است.در اغلب نژاد ها نرها بزرگتر هستند و پرهای رنگارنگ و نشانه های بیشتری دارند. حتی در نژادهای با تمایل جنسی کم یا بدون تمایل جنسی نرها دارای دم های پردار در شکل های مختلف هستند یکی دیگر از نشانه ها این است که اردک های ماده پس از یک بار رسیدن به سن تخم گذاری کک و مک های روی منقارشان افزایش می یابد. درحالیکه منقار اردک های نر در تمام طول زندگیشان بدون این نشانه هاست.

اردک نر و ماده

اردک نر و ماده

پنج واقعیت درباره اردک

برخی از اردک ها دونده های سریعی هستند . اردک های دونده ی هندی در اصل از آسیای جنوب شرقی جایی که در خانه هایشان برای رفتن به مزرعه های شالیکاری جمع شده اند هستند.آنها باید سریع بدوند تا پا به پای دامداران و چوپانان بتوانند به راهشان ادامه دهند.آنها با قد بلند و قامت راست و باریک شبیه به مرغابی وحشی و پنگوئن ها هستند.اردک های دونده ی هندی به خاطر توانای هایشان در شکار حشرات ،راب ها وحلزون ها شناخته شده هستند و به طور سنتی برای کنترل آفات شالیزارها به کار گرفته شده اند. امروزه آنها اغلب برای کنترل آفات باغ ها نیز استفاده می شوند.
اردک های با آرایش موی مخصوص جالب یک مشکل ژنتیکی دارند. اردک های کاکل دار که در بین اردک ها محبوب هستن یک توده ی گوی شکل از پر در بالای سر خود دارند که شبیه مدل موی جورج واشنگتن است! متاسفانه( برای اردک ها) موی فانتزی نتیجه ی همخونی آنهاست و اغلب با دیگر ناهنجاری های مشکلتر همراه است.اگر شما یک اردک کاکل دار را با یک اردک کاکل دار پرورش دهید بسیاری از فرزندان یا قبل از هچ میمیرند یا آنهایی که زنده مانده اند با گردن های پیچ خورده و یا مشکلات دیگری که با معلول شدن آنها همراه است می باشند.

اردک

اردک

اردک ها با بالارفتن سنشان رنگشان هم سفید تر می شود . اردک های سفید در تمام طول زندگیشان سفید هستند اما اردک های تیره رنگ با توجه به بالا رفتن سنشان تکه های سفید کمرنگی روی پرهایشان نیز افزایش می یابد.در نهایت زمانی که آنها خیلی پیر می شوند ممکن است به طور کامل به رنگ سفید در آیند ،درست مثل موی انسان. اردک ها اندام های جنسی غیر معمولی دارند .اکثر اردک ها اصلا آلت تناسلی یا کانال واژن ندارند و به جای آن با یک بوسه جفت گیری می کنند. اما اردک ها یکی از کمتر پرندگانی هستند که دستگاه تناسلی آنها (مبهم)شبیه خود ماست. این موضوع به تازگی توسط دانشمندان مورد مطالعه قرار گرفته است .اما معلوم است که نرها آلت تناسلی مارپیچی فنری در طول ۱۶ اینچ ( ۴۰ سانتی متر ) و ماده ها یک کانال واژن مار پیچ شکل دارند.

ماشین جوجه کشی 1008 تایی سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۸تایی

 

۳.۹ ۴۷ votes
امتیازدهی به مقاله