انواع دستگاه جوجه کشی در بازار ایران

همانطور میدانید اگر برای خرید دستگاه جوجه کشی نگاهی به سایت های اینترنتی بیندازید خواهید دید که اکثراً دستگاه های جوجه کشی چینی را با عناوین مختلف مانند دستگاه جوجه کشی خارجی ، دستگاه جوجه کشی هلندی و… به فروش میرسانند ، این در حالی است که تمامی این دستگاه های جوجه کشی ساخت چین بوده و از راندمان بسیار پایینی برخوردارند. 

چنانچه بخواهیم مثال و یا دلیلی برای این موضوع بیان نماییم میتوانیم به سنسور این نوع دستگاه های جوجه کشی اشاره نماییم ، حسگر این دستگاه ها از نوع Lm35 میباشد که قیمت آن تقریبا ۱۰۰۰ تومان میباشد ، ارزان بودن این سنسورها باعث میگردد تا اندازه گیری دما در درون دستگاه به درستی صورت نپذیرد و در نهایت این مورد باعث افزایش تلفات درون دستگاه میگردد.  در انتهای جوجه کشی نهایتاً کاربر ۲۰ درصد راندمان را مشاهده مینماید. سنسور یاد شده برای تخمین تقریبی دما مناسب است و بیشتر بر روی اتومبیل ها برای تخمین دمای بیرون نصب میگردد.

دستگاه جوجه کشی چینی

اکثراً دستگاه جوجه کشی چینی را فروشندگان با عناوین مختلفی به فروش میرسانند که یک نمونه از آنها دستگاه جوجه کشی اصل میباشد ، این دستگاه های جوجه کشی به هیچ عنوان ضمانتی را ارائه نمینمایند و تماماً با قطعات درجه ۳ چینی ساخته میشوند. برای تشخیص این دستگاه های جوجه کشی میبایست توجه داشته باشید که ابتدا کارخانه ی تولیدی محصول را شناسایی نمایید و از سابقه فعالیت کارخانه سازنده دستگاه جوجه کشی اطمینان حاصل فرمایید. 

دستگاه جوجه کشی اصل

دستگاه جوجه کشی اصل ، دستگاه هایی اصل هستند که از اصلت کافی برخوردار باشند به طور مثال دستگاه جوجه کشی آرکام کره و یا ویکتوریای ایتالیا و یا حتی دستگاه جوجه کشی اسکندری از اصالت بسیار بالایی برخوردارند و سالیان سال در این صنعت فعالیت نموده اند. به طور مثال گروه صنعتی اسکندری با بیش از ۲۴ سال تجربه در زمینه ساخت انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی و خانگی ، توانسته عنوان بهترین و بزرگترین سازنده دستگاه جوجه کشی در خاور میانه را به خود اختصاص دهد . این واحد تولیدی با بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر ایران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد. 

دستگاه جوجه کشی ۲۵۲تایی

توجه: برای خرید دستگاه جوجه کشی میتوانید به فروشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی اسکندری مراجعه فرمایید. 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله