بازار فروش دستگاه های جوجه کشی

به گزارش سایت دستگاه جوجه کشی، امروز با موضوع ” بازار فروش دستگاه های جوجه کشی” در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

بازار فروش دستگاه های جوجه کشی در ایران با وجود کارخانه های متعدد داخلی و خارجی رقابتی است و با وجود برندهای معتبری مانند آرکام کره، ویکتوریای ایتالیا و BRINSEA بریتانیا(www.brinsea.com)، کارخانه های داخلی نیز برای افزایش سهم خود از بازار و به دست آوردن فروش بالاتر کیفیت محصولات خود را ارتقا می دهند. نمونه کارخانه های داخلی که کیفیت محصولات خود را هم تراز با برندهای معتبر خارجی کرده اند گروه صنعتی اسکندری است که توانسته سهم مناسبی از فروش دستگاه های جوجه کشی را به خود اختصاص داده و به خارج از کشور صادر کند. برای نمونه از سال ۲۰۱۶ برندهایی مانند آرکام سیستم چرخش تخم ها در انکوباتورها را به سیستم ۳۶۰ درجه ای ارتقا داده اند و در میان تولیدکنندگان داخلی، فقط گروه صنعتی اسکندری یا EIG محصولات جدید خود مانند ایزی باتور ۵ را با این قابلیت تولید و به بازار عرضه می کند.

 

دستگاه جوجه کشی خارجی
دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام
برندهای برتر دستگاه های جوجه کشی

برندهای برتر دستگاه های جوجه کشی

شرکت های خارجی در عرصه فروش دستگاه های جوجه کشی

کارخانه های خارجی مانند آرکام کره، ویکتوریای ایتالیا، BRINSEA بریتانیا و GQF امریکا از کارخانه های مطرح و شناخته شده در بازارهای جهانی هستند. کارخانه GQF عرضه کننده برند هواباتور در بازار فروش دستگاه جوجه کشی سال هاست که عرصه رقابت بین المللی را به دلیل مدیریت ضعیف به کارخانه های رقیب واگذار کرده است و فروش آن منحصر به ایالات متحده و آن هم چند ایالت آن است. ثبت سفارش این برند از سال ۲۰۰۱ از خاورمیانه و از سال ۲۰۰۴ از داخل ایران متوقف شده و با اعمال تحریم های آمریکا و عدم صاردات آن به خاورمیانه عملا امکان واردات محصولات این کارخانه به داخل کشور وجود ندارد. انکوباتورهایی که با این برند در بازار فروش دستگاه های جوجه کشی در ایران به فروش می رسند تقلبی و چینی هستند و به هیچ وجه کیفیت هواباتورهای اصلی را ندارند.

با افزایش نرخ ارز، وضع مالیات و عوارض محصولات سایر کارخانه های خارجی با قیمت بسیار بالا به دست خریداران ایرانی می رسد. علاوه بر این تحریم ها در این حوزه هم اثر گذار هستند به نحوی که ارائه خدمات پس از فروش توسط این کارخانه ها برای ایران امکان پذیر نیست و خریداران ایرانی در تامین قطعات و لوازم جانبی این دستگاه ها با مشکلات فراوانی مواجه هستند. این مسائل باعث می شود که خریداران ایرانی در تهیه و استفاده از این انکوباتورها با هزینه های گزافی نسبت به خریداران خارجی مواجه شوند؛ قیمت بالا و هزینه عدم امکان استفاده از لوازم و قطعات جانبی. به همین دلیل به نظر می رسد بازار فروش دستگاه های جوجه کشی در ایران برای رقابت کارخانه های خارجی مناسب نباشد زیرا نسبت به تولیدکنندگان داخلی هزینه زیادی را برای خریداران تحمیل می کنند.

شرکت های داخلی در عرصه فروش دستگاه های جوجه کشی

تحمیل هزینه های گزاف کارخانه های خارجی به مصرف کنندگان ایرانی، فرصت را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می کند که با ارتقای کیفیت محصولات خود سهم بیشتری از بازار فروش دستگاه های جوجه کشی ایران کسب کنند. نمونه کارخانه های موفق و پیشرو در این زمینه، گروه صنعتی اسکندری EIG است که با استفاده از فناوری روز دنیا محصولات خود را در حد استانداردهای جهانی تولید و به بازارهای داخل و خارج از ایران مانند کشورهای عراق و ترکیه عرضه می کند.

 

 

 

محصولات تولیدی این کارخانه همانند انکوباتورهای به روز دنیا مجهز به شانه های همه کاره بوده که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه تخم ها را دارند. همچنین محصولات EIG مجهز به شاهکار تکنولوژی سوئیس یعنی سنسورهای SHT SENSIRION هستند. در میان کارخانه های خارجی فقط ویکتوریا و آرکام از این سنسورهای فوق حساس استفاده می کنند. موتورهای این کارخانه تحت برند انحصاری EIG در مالزی طراحی و تولید می شوند.

فیلم سنسورهای SHT SENSIRION ساخت کارخانه در سویس

 

 

استفاده از هوش مصنوعی و منطق فازی، برد سخنگو و هوشمند، بدنه های PVC و کفه های نشکن کریستال ضد UV، فن های نسوز، موتورهای دائم کار در خلا، شانه های ای بی اس، کنترل کیفی چند مرحله ای و قیمت مناسب از مزیت های محصولات گروه صنعتی اسکندری است که باعث حضور موفق این کارخانه در بازار فروش دستگاه های جوجه کشی شده است. علاوه بر این شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و وجود بیش از ۱۰۰ نمایندگی این کارخانه در سطح کشور از دیگر مزیت های بارز گروه صنعتی اسکندری در مقابل تولیدکنندگان داخلی و خارجی است.

 

سخن آخر

بازار فروش دستگاه های جوجه کشی در داخل کشور شاهد حضور کارخانه های داخلی و خارجی است. اما به دلیل توقف صادرات برخی برندها مانند هواباتور محصولات بدل و کپی این برند با قیمت و کیفیت بسیار پایین در ایران به فروش می رسد. علاوه بر این با توجه به افزایش قیمت نرخ ارز، مالیات و عوارض، انکوباتورهای سایر برندهای خارجی با قیمت بالایی به دست خریداران ایرانی می رسد و به دلیل تحریم های گسترده عملا امکان خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی آن ها برای خریداران ایرانی وجود ندارد. این معایب باعث روی آوردن خریداران ایرانی به محصولات باکیفیت داخلی می شود. گروه صنعتی اسکندری با استفاده از فناوری به روز دنیا و شرایط فوق العاده گارانتی و خدمات پس از فروش از نمونه های موفق کارخانه های داخلی است که موفق به حضور موفق در بازار فروش دستگاه های جوجه کشی در عرصه های داخلی و خارجی شده است.

 

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

 

     

    سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    تلگرام دستگاه جوجه کشی
    تویتر دستگاه جوجه کشی
    فیس بوک دستگاه جوجه کشی
    آپارات دستگاه جوجه کشی
    اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
    یورتیوب دستگاه جوجه کشی

     

    لینک های مفید محصولات :

     

    ۰ ۰ votes
    امتیازدهی به مقاله