در مورد دستگاه جوجه کشی

در مورد دستگاه جوجه کشی باید بگوییم : اگر شما هم جزو کسانی باشید که درزمینهٔ پرورش طیور فعالیت دارید بارها و بارها این اتفاق برای شما افتاده است که چندین بار تخم‌های بارور را ازدست‌داده‌اید و یا به دلیل ناتوانی مرغ مادر و یا پرنده نر تخم‌ها نطفه‌دار نخواهد بود، و یا حتی مرغ مادر علاقه‌ای به نشستن بر روی تخم نداشته باشد، البته همان‌طور که میدانید این موارد چنانچه در سطح وسیع‌تری انجام گردد ممکن است ضرر و زیان بسیاری به همراه داشته باشد. حال برای اینکه جلوی این ضررها گرفته شود دستگاهی وجود دارد به نام دستگاه جوجه‌کشی اسکندری

دستگاه جوجه‌کشی چیست؟

انواع دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه‌کشی را می‌توانیم به‌طورکلی یک جایگزین مناسب برای مرغ مادر بدانیم که حتی ۱ درصد خطا را نیز نخواهد داشت.

انواع مختلف دستگاه جوجه‌کشی کدم‌اند؟

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه‌کشی خانگی : این نوع دستگاه‌های جوجه‌کشی همان‌طور که از اسم آن‌ها پیدا است بیشتر در خانه مورداستفاده قرار می‌گیرند ، این انکیباتورهای جوجه‌کشی بسیار کوچک ، جمع‌وجور ، بسیار شبیه به جعبه و… ، دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی قادر به نگه‌داری ۶ تا ۹۶ عدد تخم نطفه‌دار بسته به نوع پرنده می‌باشند. ماشین جوجه‌کشی خانگی به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید میزان دما ، رطوبت ، چرخش و… را که می‌خواهید درون دستگاه حاکم گردد را به‌صورت دستی انتخاب نمایید.

دستگاه جوجه‌کشی صنعتی چیست؟

دستگاه جوجه کشی صنعتی

نوع دیگری از دستگاه‌های جوجه‌کشی نوع صنعتی می‌باشند که قادرند تا صدها و حتی هزاران تخم را جوجه‌کشی نمایند ، معمولاً این ماشین‌های جوجه‌کشی به نوع قفسه‌ای طراحی‌شده‌اند که باید در انتخاب دستگاه جوجه‌کشی صنعتی کاملاً دقت فرمایید چراکه این دستگاه‌های جوجه‌کشی ممکن است بسیار بزرگ باشند و تبلیغات کلانی بر روی آن‌ها اتفاق افتاده باشد اما نتواند دما و رطوبت را به روش صحیح درون دستگاه برقرار سازد.

پیشنهاد خرید دستگاه جوجه‌کشی مناسب

online-shop

اگر شما در ایران زندگی می‌کنید بهترین دستگاه جوجه‌کشی برای شما دستگاه جوجه‌کشی اسکندری هست ، زیرا تمامی انکیباتورهای تخم نطفه‌دار ساخت EIG دارای ۱۲ ماه تضمین بی‌قیدوشرط  و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه جوجه‌کشی خانگی و صنعتی اسکندری می‌توانید به فروشگاه آنلاین انکیباتورهای تخم نطفه‌دار مراجعه فرمایید.

 

دستگاه جوجه کشی درنا 168 تایی
دستگاه جوجه کشی درنا ۱

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید: