دستگاه جوجه کشی دست دوم

دستگاه جوجه کشی دست دوم | اکثراً افرادی که در روستاها یا جاهای بدوراز شهر هستند از دستگاه های جوجه کشی برای پرورش و جوجه کشی از مرغ ، بلدرچین ، بوقلمون ، اردک ، غاز ، کبک و یا دیگر پرندگان استفاده مینمایند. علاوه بر این دستگاه های جوجه کشی در منازل برای جوجه کشی از پرندگان زینتی مانند طوطی و کاسکو و دیگر پرندگان زینتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده عمده دستگاه های جوجه کشی در مرغداری ها میباشد که مشغول به فروش جوجه های یک روزه هستند. در این میان برای اینکه خریداران هزینه کمتری را متحمل شوند گروه صنعتی اسکندری مکانی را آماده کرده است تا شما عزیزان بتوانید دستگاه های جوجه کشی دست دوم خود را به راحتی به فروش برسانید و حتی دستگاه های جوجه کشی دست دوم دیگر را نیز خریداری بفرمایید.

 

نحوه ثبت دستگاه جوجه کشی دست دوم در انجمن

شما میتوانید با عضویت در انجمن جوجه کشی اسکندری دستگاه های جوجه کشی دست دوم  را مشاهده نموده و نسبت به خرید آنها اقدام نمایید برای قرار دادن ماشین جوجه کشی دست دوم خود فقط کافی است تا در انجمن عضو شده و در بخش فروش دستگاه های جوجه کشی دست دوم و کارکرده در قالب یک پست تمامی مشخصات و امکانات دستگاه جوجه کشی کارکرده خود ، ایرادات آن و مزیت های آن همراه با شماره تماس را ذکر کرده و در نهایت در انجمن انتشار دهید.  در این صورت دستگاه جوجه کشی کارکرده شما در بستر اینترنت به نمایش در خواهد آمد و کسانی که نیاز به دستگاه های جوجه کشی دست دوم دارند با شما تماس خواهند گرفت.

 

دستگاه جوجه کشی 64 تایی شترمرغ
دستگاه جوجه کشی شترمرغی ۶۴ تایی

انجمن جوجه کشی

 

البته شما میتوانید برای اطلاع از دستگاه های جوجه کشی دست دوم و البته مشاوره در این باره میتوانید با گروه صنعتی اسکندری در ارتباط باشید. برای ارتباط با گروه صنعتی اسکندری میتوانید از قسمت زیر اقدام فرمایید.

برای ورود به انجمن جوجه کشی اسکندری به منظوز قزاز دادن دستگاه جوجه کشی دست دوم خود در سایت میتوانید از این قسمت اقدام فرمایید

انواع دیگر دستگاه های جوجه کشی

شایان ذکر است شما علاوه بر اینکه میتوانید دستگاه های جوجه کشی دست دوم را خریداری فرمایید میتوانید ماشین های جوجه کشی نو و با کیفیت گروه صنعتی اسکندری را نیز خریداری فرمایید. گروه صنعتی اسکندری با بیش از ۲۴ سال تجربه در زمینه ساخت انواع انکیباتورهای طیور به عنوان یکی از بهترین و برترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی در جهان شناخته شده است.  این کاخانه سازنده انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی میباشد که توانسته با کیفیت ترین دستگاه های جوجه کشی را طراحی و تولید نماید. گروه صنعتی اسکندری همیشه سعی بر این داشته تا بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های جوجه کشی را تولید نماید و در این راستا هیچگاه کیفیت را فدای کمیت ننموده است.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری

شایان ذکر است که گروه صنعتی اسکندری در قبال دستگاه های جوجه کشی خود یک سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد که ماشین جوجه کشی شما را تا ۱۲ ماه به طور کامل تضمین مینماید.

برای ورود به بخش فروشگاه دستگاه های جوجه کشی اسکندری به جهت خرید انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی میتوانید از قسمت زیر اقدام فرمایید.

 

دانلود ویدیو ازدستگاه جوجه کشی دست دومی که ساخت گروه صنعتی اسکندری میباشد.

 

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله