دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی به نوعی از انکوباتورها گفته میشود که امکان جوجه آوری به صورت وسیع و صنعتی را دارا میباشند ، یعنی کاربر میتواند با استفاده از این نوع ماشین های جوجه کشی از صدها و حتی هزاران تخم دارای جنین جوجه آوری نماید. 


موارد مورد استفاده

سالن تولید جوجه

انکوباتور جوجه آوری صنعتی بیشتر در کارخانه های تولید جوجه یک روزه ، ده روزه یا یک ماهه مورد استفاده قرار میگیرند ، البته لازم به ذکر است که هر شخصی میتواند با این دستگاه های جوجه کشی صنعتی و یک سالن مناسب به تولید جوجه بپردازد. البته از ماشین جوجه آوری صنعتی در سالن های پرورش طیور همانند پرورش مرغ گوشتی نیز استفاده میگردد. 


برترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی صنعتی در جهان

بسیاری از کارخانه های تولید انکوباتور تخم نطفه دار مشغول تولید دستگاه جوجه گیری صنعتی هستند اما در این میان دستگاه های تایید شده در سطح جهان دستگاه های جوجه کشی جیمزوی و در سطح ایران دستگاه های جوجه کشی اسکندری میباشند که برای جوجه کشی از اکثریت پرندگان مناسب بوده و از راندمان کافی برخوردارند. البته نوآوری گروه صنعتی اسکندری در ساخت دستگاه های جوجه کشی صنعتی تعبیه کردن سیستم انتخاب پرنده یا سیستم جوجه کشی اتوماتیک در محصول میباشد.  بدین معنی که حتی در صورتی که کاربر هیچ دانش فنی در مورد جوجه کشی نداشته باشد نیز میتواند به راحتی نوع پرنده خود را از روی برد کنترلر دستگاه انتخاب نموده و تخم های نطفه دار را درون دستگاه قرار دهد ، به همین راحتی میتواند از پرنده مورد نظر خود جوجه کشی نموده و به پرورش آنها بپردازد. 

آرکام 50 خارجی
دستگاه جوجه کشی کره ای ارکام

مزایای دستگاه جوجه کشی صنعتی اسکندری

ماشین جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی اسکندری از مزایای فراوانی نسبت به دیگر دستگاه های جوجه کشی در سطح جهان برخوردار است که یکی از آنها گارانتی ۱۲ ماهه بدون قید و شرط آن و خدمات پس از فروش و البته وجود بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سطح ایران میباشد.  دومین گزینه که برای کاربر بسیار حائز اهمیت این است که بتواند به راحتی از دستگاه جوجه کشی خریداری شده جوجه کشی نماید ، که گروه صنعتی اسکندری این مورد را کاملاً رفع کرده است و کاربر میتواند با استفاده از سیستم انتخاب پرنده این مورد را به راحتی پشت سر بگذارد. البته این درحالی است که دستگاه های جوجه کشی صنعتی خارجی به دلیل تحریم بودن ایران هیچ ضمانتی را ارائه نخواهند داد


خرید یک دستگاه جوجه کشی صنعتی

پیشنهاد ما برای خرید یک دستگاه جوجه کشی مناسب دستگاه های جوجه کشی صنعتی گروه صنعتی اسکندری میباشد ، این واحد تولیدی توانسته تا به امروز بهترین دستگاه های جوجه کشی را طراحی و تولید نماید ، برای خرید دستگاه جوجه کشی صنعتی اسکندری میتوانید به فروشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی اسکندری مراجعه فرمایید. 

 

فرشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی

فروشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی اسکندری