دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی به دستگاه هایی گفته میشود که به صورت صنعتی طراحی و ساخته میشوند و بیشتر در مرغداری ها  مراکز تولید جوجه ۱ روزه به کار میروند. دستگاه های جوجه کشی صنعتی عموماً از تعداد بسیار بالایی تخم نطفه دار پشتیبانی میکنند و کاربر میتواند با استفاده از این دستگاه های جوجه کشی به طور مثال یک جا از ۳۰۰۰ تخم نطفه دار جوجه کشی نماید. برترین دستگاه های جوجه کشی صنعتی در خاورمیانه عبارتند از دستگاه جوجه کشی صنعتی ، دستگاه های جوجه کشی آرکام و دستگاه جوجه کشی ویکتوریا که در ایتالیا ساخته میشوند.

برترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی در سطح خاور میانه

گروه صنعتی اسکندری یکی از برترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی میباشد که به عنوان سوپر مارکت دستگاه های جوجه کشی در سطح ایران و خاور میانه شناخته شده است. دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری اکثراً دارای سیستم جوجه کشی تمام اتوماتیک میباند و قادرند به صورت کاملاض اتوماتیک از پرنده های مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون جوجه کشی نمایند، البته توجه داشته باشید که این دستگاه های جوجه کشی فقط امکان جوجه کشی اتوماتیک از پرنده های مذکور را دارد و در صورتی که نیاز به جوجه کشی از دیگر پرنده ها داشته باشند میتوانند با مطالعه دانشنامه پرندگان از  اطلاعات جوجه کشی پرنده مورد نظر مانند میزان دما ، میزان رطوبت ، میزان چرخش و… برای تنظیم دستگاه جوجه کشی خود استفاده نمایید.

ساخت دستگاه جوجه کشی

دستگاه های جوجه کشی در اصل یک محفظه میباشد که در آن شرایط دمایی و رطوبتی ، چرخشی و دیگر شرایط به نحو احسنت تعبیه شده است،  با کمی تفکر میتوانید شما هم یک دستگاه جوجه کشی ساده بسازید. برای ساخت هر دستگاه جوجه کشی چند مورد ضروری است که از آن دسته میتوانیم به برد کنترلر ، موتور جوجه کشی ، راک ها و شانه های مخصوص پرندگان ، المنت ، فن برای تهویه و سیرکوله ، این تمامی مواردی است که شما در حین ساخت یک دستگاه جوجه کشی نیاز دارید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ساخت دستگاه های جوجه کشی میتوانید به صفحه آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی مراجعه فرمایید. 

دستگاه جوجه کشی 96 تایی حرفه ای
دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید: