دستگاه جوجه کشی هواباتور

از دستگاه جوجه کشی هواباتور می توانیم به عنوان یکی از اسطوره ها در بین دستگاه های جوجه کشی یاد کنیم، انکوباتور جوجه آوری هواباتور یکی از برترین و البته پر فروش ترین دستگاه های جوجه کشی در سطح ایران و حتی خاورمیانه بوده است. این ماشین جوجه کشی امکان جوجه گیری از تمامی پرندگان را برای کاربر فراهم آورده است.

بسیاری از شرکت ها همانند ایزی جیک با کپی برداری از این دستگاه جوجه کشی و تعویض روی برد آن پس از گذشت چندین سال هنوز هم  به تولید این محصول می پردازند. این در حالی است که گروه صنعتی اسکندری از سال ها پیش ، این ماشین جوجه کشی خانگی را از رده خارج کرد و نسخه پیشرفته آن را با نام ایزی باتور طراحی و تولید نمود. دستگاه جوجه کشی هواباتور در در انواع ۴۸ تایی و ۹۶ تایی تولید می شدند اما دستگاه های ایزی باتور در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

دستگاه جوجه کشی ایزی جیک

دستگاه جوجه کشی ایزی جیک

گروه صنعتی اسکندری تا به امروز ۶ مدل از دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور را طراحی و تولید کرده است که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

ایزی باتورهای ۱ و ۲ برای تمامی افرادی که تجربه جوجه کشی ندارند مناسب است چرا که امکان جوجه کشی اتوماتیک را برای کاربران به ارمغان آورده اند. ایزی باتور ۳ و ۴ نسخه ارتقا یافته ایزی باتور ۱ و ۲  هستند که از امکانات بیشتری نسبت به ۱ و ۲ برخوردارند. از جمله قابلیت های ارتقا یافته این دستگاه ها می توان به نحوه چرخش ۳۶۰ درجه تخم ها اشاره کرد. ایزی باتورهای ۵ و ۶ نیز برای جوجه کشی حرفه ای از پرندگان زینتی طراحی شده اند.

دستگاه جوجه کشی 12 تایی کاملا حرفه ای
دستگاه جوجه‌کشی ۱۲تایی (حرفه‌ای)

خرید دستگاه جوجه کشی هواباتور و ایزی باتور 

فرشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی

فرشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی

تمامی دستگاه های جوجه کشی که در بالا به آنها اشاره کردیم را می توانید از فروشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی اسکندری خریداری کنید. توجه داشته باشید تمامی ماشین های جوجه کشی تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند که به نوعی کیفیت دستگاه جوجه کشی خریداری شده را تضمین می کنند.

لازم به ذکر است که برای جوجه کشی از پرنندگان زینتی که یکی از راه های کسب درآمد در خانه است می توانید از دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ استفاده کنید. چرا که این محصول مخصوص جوجه آوری از پرندگان و خزندگانی مانند طوطی ، کاسکو ، مرغ عشق ، قناری ، مار ، لاک پشت و… است. برای اطلاعات بیشتر و یا خرید دستگاه جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری می توانید به فروشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی مراجعه فرمایید. 

 

آیا دستگاه جوجه کشی آمریکایی هواباتور در بازار ایران به فروش می رسد؟

برند هواباتور از قدیمی ترین برندهای دستگاه های جوجه کشی است که تا قبل از سال ۲۰۰۰ اسم و رسم فراوانی در بازارهای بین المللی داشت. هم اکنون هم با مراجه به سایت های فروش اینترنتی بین المللی مانند Amazon و Alibaba می توانید برخی از دستگاه های جوجه کشی این برند را که برای فروش گذاشته شده اند را مشاهده کنید. 

فعالیت کارخانه آمریکایی هواباتور که به صورت خانوادگی تاسیس شده بود ، پس از از سال ۲۰۰۰ به دلیل برخی مشکلات مدیریتی کمرنگ تر شد به طوری که هم اکنون دستگاه های جوجه کشی آمریکایی هواباتور فقط در برخی ایالت های آمریکا عرضه می شوند و صادرات آن ها به خارج از ایالات متحده امکان پذیر نیست. 

منابع :  ویکی پدیا

همچنین بخوانید:

 

برای دانلود PDF این مقاله کلیک کنید: دستگاه جوجه کشی هواباتور