دستگاه جوجه کشی کوچک ارزان

دستگاه های جوجه کشی اندازه های مختلفی دارند ، که به سه دسته تقسیم میگردد از جمله ی این موارد میتوانیم به انکوباتورهای جوجه آوری خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی اشاره نماییم.  شرکت های بسیاری هستند که دستگاه های جوجه کشی خانگی و کوچک که قیمت ارزانی را نیز دارند تولید مینماید ، حتی بهتر است بگوییم هر شرکت تولید کننده دستگاه جوجه کشی یکی از دستگاه های جوجه گیری خود را با ارزان ترین قیمت و ساخت اقتصادی در اختیار عموم قرار میدهد.

دستگاه جوجه کشی ارزان  کوچک خارجی

دستگاه جوجه کشی کوچک ارزان خانگی

در این مقاله ما قصد معرفی دو دستگاه جوجه کشی ارزان کوچک را داریم که یکی داخل ایران تولید میگردد و دیگری خارج از ایران ، همانطور که همه میدانید آرکام کره یکی از برترین سازندگان دستگاه جوجه کشی خارجی در سطح جهان میباشد ، که ارزان ترین ماشین جوجه کشی خود را در ایران با قیمتی حدود ۱ ملیون تومان میتوانید خریداری فرمایید. مشکل آرکام کره در ایران عدم وجود تعمیرات دستگاه و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش آن میباشد ، یعنی اگر یکی از قطعات دستگاه شما معیوب گردد امکان خرید قطعه و راه اندازی دوباره محصول به سختی امکان پذیر است.

دستگاه جوجه کشی ارزان  کوچک ایرانی

دستگاه جوجه کشی ارزان

در ایران نیز گروه صنعتی اسکندری پرچم دار انکوباتورهای جوجه کشی میباشد که توانسته تا به امروز با کیفیت ترین دستگاه های جوجه کشی را تولید نماید، گروه صنعتی اسکندری کی از ماشین های جوجه آوری خانگی خود را که با نام ایزی باتور ۵ طراحی و تولید نموده است نسخه ارزان قیمت دستگاه های جوجه کشی خانگی اعلام کرده است و آن را با ارزان ترین قیمت ممکن که حدود یک سوم قیمت آرکام کره میباشد به فروش میرساند. دستگاه جوجه کشی تولید شده در ایران توسط گروه صنعتی اسکندری دارای ۱۲ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشد و شما میتوانید با خیالی راحت از هر پرنده یا خزنده ای که بخواهید جوجه کشی نمایید.

فرشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی

گروه صنعتی اسکندری برترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در سطح ایران و خاورمیانه | برای خرید و یا اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی این واحد صنعتی میتوانید به وب سایت فروشگاه دستگاه جوجه کشی اسکندری مراجعه فرمایید.

محصولات مرتبط به دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور 126 تایی
دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی