سیستم تهویه در دستگاه جوجه‌کشی

سیستم تهویه در دستگاه‌ جوجه‌کشی یکی از اصلی‌ترین مواردی هست که باید به‌صورت کاملاً مهندسی و البته اصولی طراحی و پیاده‌سازی گردد ، در اصل میزان صحیح بودن تهویه در دستگاه جوجه‌کشی حدود ۵۰ درصد از راندمان را تخمین میزند. درصورتی‌که سیستم تهویه دستگاه جوجه‌کشی صحیح باشد سایز اجزای دستگاه نیز به نسبت درست خواهد بود.

درصورتی‌که سیستم تهویه درست و اصولی تعبیه‌شده باشد میزان دمای خروجی و هوای سرد ورودی و همچنین میزان رطوبت خروجی از دستگاه نیز به‌اندازه خواهد بود. حال اگر سیستم تهویه به‌درستی عمل ننماید تمامی المان‌های دستگاه جوجه‌کشی دچار مشکل خواهند شد و به معنایی دیگر میزان دما و رطوبتی که کاربر از دستگاه درخواست می‌نماید به‌درستی اعمال نخواهد شد.

سیستم تهویه در دستگاه جوجه‌کشی دست‌ساز

سیستم تهویه در دستگاه‌های جوجه‌کشی دست‌ساز از طریق فن‌های کوچک دائم کار انجام می‌گیرد، البته این بستگی به کیفیت دستگاه جوجه‌کشی ساخته‌شده توسط شما دارد و همچنین ابعاد دستگاه اما به‌طورکلی در ۹۰ درصد اوقات فن‌های کوچک دائم کار که بر روی رایانه نیز نصب می‌نمایند پاسخگوی سیستم تهویه این ماشین‌های جوجه‌کشی خواهد بود. 

سیستم در دستگاه جوجه‌کشی خانگی

سیستم تهویه در دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی به نسبت بزرگی محصول انتخاب می‌گردد ، پس اصولاً هر چه دستگاه کوچک‌تر باشد فن کوچک‌تری درون دستگاه جایگذاری می‌نمایند البته لازم به ذکر است که این مورد بسته به طراحی محصول دارد چنانچه به‌صورت اصولی طراحی‌شده باشد می‌بایست حدود ۲ الی ۳ عدد فن بر روی دستگاه جوجه‌کشی خانگی فعال باشد که هر یک کار مخصوص به خود رادارند.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 ارزان
دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی

سیستم تهویه در دستگاه جوجه‌کشی صنعتی

سیستم تهویه در دستگاه جوجه‌کشی صنعتی به این صورت هست که ۳ فن وجود دارد یکی از فن‌ها به جهت سیرکولاسیون داخلی هست که به‌صورت غیرمستقیم هوای داخلی را به گردش درمی‌آورد که به نسبت بقیه فن‌ها بزرگ‌تر و قوی‌تر نیز هست ، دومی فن اضطراری هست که در مواقعی مانند گرمای بیش‌ازحد محیط یا داخل دستگاه به کار میافتند و سومی نیز برای تهویه و ورود هوای تازه هست. 

پیشنهاد ما

پیشنهاد ما برای انتخاب سیستم تهویه سومین نوع یعنی سیستم تهویه در دستگاه جوجه‌کشی صنعتی هست ، توجه داشته باشید در ماشین جوجه‌کشی اسکندری نیز دقیقاً این نوع سیستم تهویه رعایت شده است و تاکنون بهترین نوع سیستم تهویه به شمار می‌رود. در صورت نیاز به خرید دستگاه جوجه‌کشی و یا اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به فروشگاه دستگاه جوجه‌کشی اسکندری مراجعه نمایید و توضیحات محصول موردنظر را مطالعه فرمایید.

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید: