شناخت مرغ تخم گذار

مرغ تخم گذار  – رنگ کردن تخم مرغ ها در عید پاک یک سنت طولانی برگرفته از مسیحیان اولیه در بین النهرین است که به یقین یک سنت جالب است که می تواند تمایلات هنری داخلی شما را به جوش بیاورد .اما ما فکر کردیم که یک جایگزینی برای آنها به شما پیشنهاد کنیم که به مرغ ها اجازه می دهد این کار را انجام دهند. در اینجا لیستی از مرغ های مادری که تخم مرغ های رنگی تخم گذاری می کنند که به هیچ رنگ کردنی توسط انسان نیاز ندارد ، وجود دارد.لیست مرغ تخم گذار رنگی در زیر آمده است.

 

مرغ ها با رنگ تخم مرغ : آبی ، آبی – سبز ، زیتونی

Ameraucana-blue

Ameraucana-blue

نژاد Ameracuana : 

دستگاه جوجه کشی 840 تایی درنا 4
دستگاه جوجه کشی درنا ۴

این پرندگان دارای دم های پوشیده از خز هستند و روی صورتشان ریش دارند . آنها در ایالات متحده پرورش داده می شوند و به عنوان یک نژاد مجزا در سال های ۱۹۸۰ شناخته شده اند.

araucana_chickens_yippee
نژاد Avaucana
این نژاد بدون دم که دارای گوش های پرزدار است اعتقاد براین است که نژاد آن از شیلی نشات گرفته است اما برخی از بحث ها نیز وجود دارد که آنها در واقع در ایالات متحده پرورش یافته اند.
نژاد Easter
این پرندگان یک نژاد واقعی نیستند .نام آنها از یک نوع که تمام مدت تخم مرغ های آبی، آبی – سبز تخم گذاری میکنند ولی از نژاد Ameracuana یا avaucana نیستند ، برگرفته شده است.
مرغ ها با رنگ تخم مرغ : قهوه ای شکلاتی تیره

Cuckoo_Marans

Cuckoo_Marans

نژاد Marans
این نژاد اولین بار در فرانسه پرورش داده شد و تاریخ آن به قرن ۱۹ برمی گردد . امروزه تعدادی از گونه ها با نام هایی چون نقره ای فاخته و قرمز مس گردنی وجود دارد.
نژاد Pendesenca
در منطقه ی اسپانیایی کاتالونیا در اوایل قرن ۲۰ پرورش یافته است. این نژاد در سایز کوچک ، شانه ی بزرگ زیبایی دارد.
نژاد Barnevelder
این نژاد هلندی با چشم های نارنجی برجسته و پاهای زرد در شهر بارنولدر پرورش می یابد.
مرغ ها با رنگ تخم مرغ :کرمی

Aseel

Aseel

نژاد Aseel
این نژاد باستانی حدود هزاران سال بوده است که در هندوستان و پاکستان برای مبارزه با خروس ها به روش خود در ایلات متحده پرورش داده شده است.
نژاد Yokohoma
این پرنده در آلمان در قرن نوزدهم از نژاد های ژاپنی پرورش داده شده است و به خاطر پرهای روی دمشان مشهور شده اند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله