لیست قیمت دستگاه جوجه کشی ( به روزشد )

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی | در این قسمت شما میتوانید لیست قیمت دستگاه جوجه کشی اسکندری را مشاهده فرمایید. 

نکته دیگری که میبایست توجه داشته باشید این است که دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری به دو بخش مجزا خانگی و صنعتی تقسیم میگردند. دستگاه جوجه کشی خانگی با نام تجاری ایزی باتور و دستگاه های جوجه کشی صنعتی با نام تجاری سوپر مینیاتور در بازار ایران و خاورمیانه به فروش میرسد. دستگاه های جوجه کشی خانگی برای جوجه کشی در مقیاس های پایین مناسب بوده و صرفه اقتصادی دارند و همچنین قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی از نوع صنعتی آن ارزان تر می باشد.

بر روی تمامی دستگاه های جوجه کشی ذکر شده در جدول برگ گارانتی ۱ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله ارائه میگردد که ماشین جوجه کشی خریداری شده شما را تا ۱ سال به صورت کامل و بدون هیچ قید و شرطی تضمین مینماید و تا ۱۰ سال تضمین تولید قطعات را ارائه میدهد .

قیمت دستگاه های جوجه کشی در تاریخ ۱۳۹۸/ ۰۲/ ۱۰ به روز شد .

ماشین جوجه کشی صنعتی 2016 تایی سوپر مینیاتور
ماشین جوجه کشی ۲۰۱۶ تایی

 

دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی ( آماتور ) تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی خانگی – دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه ای تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۴۸ تایی – ایزی باتور ۱ تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی – ایزی باتور ۲ تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۱۶۸ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۲۵۲ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۳۳۶ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۵۰۴ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۶۷۲ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۸ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی ۲۰۱۶ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی شترمرغی ۱۶ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی شترمرغی ۲۴ تایی تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی شترمرغی ۶۴ تایی تماس بگیرید
ماشین جوجه کشی صنعتی بزرگ تماس بگیرید

برای خرید دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی میتوانید به فروشگاه دستگاه های جوجه کشی اسکندری مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه ها جوجه کشی به چه عواملی بستگی دارد ؟

در بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه های جوجه کشی موارد گوناگونی را می توان در نظر گرفت :

برند سازنده دستگاه

قطعات بکار رفته در دستگاه

جنس بدنه دستگاه

گارانتی و خدمات پس از فروش 

ظرفیت و سایز دستگاه

در ادامه به تحلیل هر یک از ایم موارد می پردازیم . با ما همراه باشید …

جنس بدنه دستگاه جوجه کشی 

جنس بدنه یکی از فاکتورهای تعیین کننده راندمان و عمر مفید دستگاه جوجه کشی میباشد و بر قیمت دستگاه جوجه کشی تأثیر زیادی دارد. لازم به ذکر است که در دستگاه های جوجه کشی دما و رطوبت بالا بوده و اگر جنس بدنه دستگاه بی کیفیت باشد پس از یکی دو بار مصرف پوسیده خواهد شد. گروه صنعتی سوپرمینیاتور در تمام دستگاه های خود از بدنه بسیار با دوام و ضد زنگ استفاده کرده است. بعنوان مثال بدنه دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور ۱ و ۲ از جنس ABS می باشد . ABS یک پلاستیک بسیار با کیفیت می باشد که از ۳ نوع پلیمر خاص ساخته شده است .این ویژگی باعث شده است تا بدنه دستگاه از زیبایی و دوام فوق العاده ای برخوردار بوده و دارای اندکی حالت الاستیکی باشد .

بدنه و درب دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور ۵ و ۶ از جنس کرستال میباشد . به همین این دستگاه ها دوام ، ضربه پذیری و عایق بندی بسیار عالی و ممتازی دارد .درب و بدنه این دستگاه ها از یک لایه پوشش نانو برخوردار میباشند که مانع نفوذ طیف مضر خورشید به داخل دستگاه می شود . بدنه دستگاه های جوجه کشی سوپرمینیاتور نیز از جنس pvc فشرده و یکپارچه است که هرگز دچار زنگ زدگی نمیشود. همچنین این بدنه بسیار مستحکم بوده و عایق بندی کاملی دارد.

تمام ویژگی هایی که یک بدنه با کیفیت دارد و محصول را نسبت به مدل های دیگر متمایز می کند باعث بالا رفتن قیمت دستگاه می شود .

قطعات بکار رفته در دستگاه

یکی از اصلی ترین رکن های تعیین کننده قیمت دستگاه جوجه کشی  و البته کیفیت دستگاه ، نوع قطعات بکار رفته در آن است . در دستگاه های جوجه کشی خانگی ایزی باتور تمام قطعات ، امکانات و سیستم بکار رفته مطابق با بهترین و استاندارد ترین نمونه های دنیا میباشد . سنسور بکار رفته در این دستگاه ها SHT Sensirion  ساخت کشور سوئیس میباشد . این سنسور فقط یک بار در سوئیس کالیبره شده و به کالیبراسیون مجدد نیاز ندارد . به همین دلیل SHT Sensirion یکی از برترین و معتبر ترین سنسور ها در سراسر دنیا میباشد .

مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، سیستم انتخاب پرنده میباشد . با اتکا بر این سیستم کاربر می تواند بدون داشتن هیچ تجربه و مهارتی در این زمینه به یک جوجه کشی موفق با راندمان بالا بپردازد . در این سیستم بعد از قرار دادن تخم ها و انتخاب نوع پرنده ، تمام اعمال لازم مانند تنظیم و تامین دمای لازم به صورت اتوماتیک انجام می گیرد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی کامل  ویژگیها میتوانید روی لینک دستگاه جوجه کشی ایزی باتور کلیک کنید.

ظرفیت و سایز دستگاه 

ظرفیت و اندازه یک دستگاه در قیمت آن تاثیر گذار است . با بالا رفتن میزان ظرفیت دستگاه ، قطعاتی در دستگاه گذاشته می شود که بتواند پاسخگوی ظرفیت بالا بوده و در آن حالت کار کند .

با بالا رفتن میزان ظرفیت ، میزان هچ و تولید جوجه نیز بالا می رود . این یعنی میزان سود دهی  هم بالا می رود . اساساً ماشین های جوجه کشی که دارای ظرفیت های بالا هستند برای جوجه کشی ار بلدرچین بسیار مناسب و مقرون بصرفه برای انواع تجارت می باشد.

امکانات تجاری

یکی دیگر از فاکتورهایی که باعث افزایش قیمت یک دستگاه جوجه کشی میشود، امکانات دستگاه می باشد. بعنوان مثال امکاناتی همچون قابلیت کنترل از راه دور دستگاه جوجه کشی با موبایل و یا اینترنت، سخنگو بودن و یا اتوماتیک بودن و یا مجهز بودن دستگاه جوجه کشی به سنسور دی اکسید کربن باعث افزایش قیمت دستگاه جوجه کشی میشود.

گارانتی و خدمات پس از فروش 

گارانتی و خدمات پس از فروش یک دستگاه در واقع یک نماد برای کیفیت و اعتبار آن دستگاه میباشد . چرا که سازنده با توجه به کیفیت کار خود و اطمینان خود از دوام و کیفیت دستگاه برایش گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر می گیرد .

دستگاه های ساخته شده توسط گروه صنعتی اسکندری دارای ۱ سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش میباشند . یعنی تا ۱۰ سال تامین قطعات دستگاه توسط شرکت انجام می گیرد .

برند سازنده دستگاه 

برند در تمامی دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . گاهاً برخی تجهیزات فقط بخاطر داشتن برند مشهور با قیمت بسیار بالا بفروش می رسد . دلیل آن اعتماد ایجاد شده نسبت به آن برند است و قطعاً به ایجاد اعتماد توسط یک شرکت یا گروه نیازمند محصولی متفاوت و با کیفیت است .

گروه صنعتی اسکندری ( EIG ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی با راندمان بالا در ایران و خاورمیانه میباشد . این شرکت با داشتن ۲۵ سال تجربه قدم های فراوانی را در راستای کسب رضایت مشتری برداشته و اکنون جزو معتبرترین و شناخته شده ترین برند ها میباشد .

نتیجه گیری : از مطالب گفته شده می توان این استنباط را کرد که در واقع بالا بودن قیمت جهت برداشت سود زیاد نیست بلکه به دلیل بالا بودن کیفیت دستگاه میباشد و هیچ وقت نمی توان کیفیت را فدای پول کرد .

فیلم قیمت دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی

دانلود فیلم قیمت دستگاه جوجه کشی | نمایش فیلم در آپارات   | یوتوب

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله