مراحل رشد جنین درون تخم

مراحل رشد جنین درون تخم :  روز اول لوله های اولیه ، ستون فقرات ، اعصاب ، سر ، چشم

در روز دوم جوجه کشی قلب و گوش تشکیل شده و شرع به تپیدن مینماید.

روز سوم بینی جنین ، بال ها و پاهای پرنده تشکیل میشود

 روز چهارم زبان جنین تشکیل میشود.

دستگاه جوجه کشی 504 تایی سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی بلدرچین ۵۰۴ تایی

روز پنجم جنسیت پرنده و تشکیل دستگاه تناسلی مشخص میشود.

روز ششم منقار جوجه همراه با پنجه تشکیل میشود.

روز هفتم پرهای پرنده تشکیل میشود.

روز هشتم وتهم جنین رشد کرده و بزرگتر میشود.

روز دهم منقار به صورت کامل تشکیل میشود.

 روز یازدهم و دوازدهم جنین رشد مینماید.

روز سیزدهم جنین شروع به رشد قسمت های پنجه و فلس ها مینماید.

روز چهاردهم جنین به صورت کامل در تخم سر جای خود استقرار می یابد.

روز شانزدهم سفیده کاملاً جذب میشود.

روز هفدهم کاهش مایع آمنیون (نوعی پروتئین)

روز نوزدهم ورود کیسه زرده به حفره بدنی

 

مراحل رشد جنین درون تخم 

روز بیستم جوجه کشی جنین تمامی فضای تخم را فرا میگیرد به نوعی که سر زیر باال قرار میگیرد. و زمانی که تخم خواهد شکست در اثر انقباض ماهیچه های گردن جوجه و به وسیله منقار قسمتی از پوسته ابتدا ترک برداشته و سپس با فشار بیشتر پرنده کاملاً شکسته خواهد شد. که در روز بیست و یکم جنین به صورت یک جوجه کامل از تخم بیرون خواهد آمد.

مراحل رشد جنین درون تخم | توجه داشته باشید که چنانچه قصد جوجه کشی از مرغ یا هر پرنده دیگری را داشته باشید میتوانید به راحتی با استفاده از انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی اقدام به این کار نمایید. ماشین های جوجه کشی در اصل همان شرایط مرغ مادر را برای تخم نطفه دار محیا مینماید. به طور مثال به همان میزانی که دما در زیر مرغ مادر برای تخم نطفه دار توسط مرغ مادر تامین میشود در دستگاه جوجه کشی نیز دقیقاً همان میزان رطوبت که حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد میباشد تامین میگردد و همچنین بقیه المان ها نیز به این صورت مانند میزان دما ، میزان اکسیژن گیری ، میزان چرخش و…

دستگاه های جوجه کشی اسکندری

دستگاه های جوجه کشی اسکندری

دستگاه های جوجه کشی خانگی

شایان ذکر است که دستگاه های جوجه کشی خانگی مخصوص جوجه کشی در منازل طراحی و تولید شده اند و به دلیل محدود بودن فضای داخلی آنها از راندمان بیشتری نسبت به دستگاه های جوجه کشی بزرگتر برخوردارند. یک کاربر معمولی میتواند به راحتی با خرید یک دستگاه جوجه کشی خانگی از تمامی پرنده های زینتی و اهلی جوجه کشی نماید.

گروه صنعتی اسکندری یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در سطح خاور میانه میباشد که توانسته با همکاری شرکت های خارجی دستگاه های جوجه کشی بسیار دقیق با راندمانی بالا را تولید نماید. این واحد تولیدی با بیش از ۲۴ سال تجربه در زمینه ساخت انواع دستگاه های جوجه کشی و بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سطح ایران توانسته بهترین ماشین های جوجه کشی را تولید نماید. لازم به ذکز است که تمامی دستگاه های جوجه کشی تولیدی این کارخانه دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال تضمین تولید قطعات میباشد.

به جهت خرید دستگاه های جوجه کشی میتوانید به فروشگاه رسمی دستگاه های جوجه کشی اسکندری مراجعه فرمایید.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله