پرورش و جوجه کشی پرنده بلدرچین

پرورش و جوجه کشی پرنده بلدرچین

۱- مصرف کننده

۲- فروشنده

پرورش و جوجه کشی پرنده بلدرچین | تبلیغات روی این دو متمرکز شود یعنی هم هدف ما مصرف کننده باشد و هم فروشنده اگر ما فروشنده را متقاعد کنیم که فروش این محصول برایش سود ده است. او حاضر به فروش محصول ماخواهد بود و خود به خود محصول ما را تبلیغ می کند.

پایین آوردن قیمت

ماشین جوجه کشی 1008 تایی سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۸تایی

اگر ما رقیب داشته باشیم یا اگر رقبا زیاد شدند برای مقابله با این موضوع قیمت محصول را پایین می آوریم تا با رقبا مقابله کنیم. و اگر رقیب نداشتیم درسه ماه اول تولید محصول را ۵۰ ریال ارزانتر عرضه می کنیم تا با این کار تقاضای محصول را افزایش دهیم و بعد از ۳ ماه محصول را به قیمت واقعی عرضه می کنیم. مصرف کنندگان از قشر مرفع هستند با توجه به قیمت ان پس لازم است این تبلیغات از محلی ها یا مکان هایی شروع بشود که از نظر مالی درسطح بالاتری قرار داشته باشند. بیشترین عبارتی که می تواند نظر افراد را در مورد یک محصول جلب کند خواص دارویی درمانی محصول است که از این نکته در پوسترهای تبلیغاتی و عباراتی که روی بسته ها نوشته می شود استفاده میگردد.

کلیه مراحل بازاریابی حتما قبل از ورود محصول به بازار انجام گرفته باشد تا موقعی که محصول را به بازار عرضه کردیم تقاضا برای محصول وجود داشته باشد. و برای اطمینان خاطر فروشنده می توان توافق کرد که محصول تا یک هفته بعد از تحویل پس گرفته می شود که البته باید محصول کمی به فروشنده تحویل داده شود.

طرح و توسعه

با تبلیغات و بازاریابی تقاضای محصول مورد نظر را افزایش میدهیم و درراستای افزایش تقاضا تولید خود را به مرور زمان برحسب مقدار تقاضای بالا رفته افزایش میدهیم. یعنی اگر تقاضا تخم بلدرچین از ۷۰۰ عدد تخم تجاوز کرد ما ۱۰۰۰ عدد بلدرچین پرورشی را اضافه می کنیم تا تولید ما به ۱۴۰۰ عدد برسد و به هیمن منوال تولید را اضافه می کنیم بعد از رسیدن به این جایگاه واحدهای زیر به ترتیب اضافه می گردد.

۱- بلدرچین مولد

۲- پرورش بلدرچین گوشتی

۳- جوجه کشی بلدرچین و تولید جوجه یک روزه

کلیه مراحل بالا ابتدا برای تأمین نیازهای خودمان است و بعد از مدتی این محصولات را به بازار عرضه می کنیم البته قبل از ورود هر کدام از این محصولات به بازار به یک بازاریابی و تبلیغات است. با محصولات تولیدی ابتدا نیاز شهر و استان مربوطه را تأمین می کنیم بعد از این مرحله محصولات را به استانهای دیگر کشور صادرات می کنیم و در مرحله پایانی هدف این مزرعه صادرات محصولات به خارج کشور و رقابت با کشورهای خارجی و در پایان اصلاح نژاد بلدرچین و تفکیک نژاد گوشتی از تخمگذار در طرح توسعه و مزرعه این صنعت می توان به بسته بندی و کشتار این پرنده اشاره کرد به احداث و احدهای کشتار و بسته بندی می توان به این هدف رسید.

ساختار سازمانی

با توجه به اینکه حجم این واحد تولید کم است نیازی به کارگر ندارد و اداره امور به صورت پاره وقت توسط دو کارشناسی طیور انجام می گیرد و در صورت گسترش مزرعه نیاز به کارگر است طبق نیاز کارگر تهیه می شود و نظارت هر قسمت از این مزرعه بر عهده یک کارشناس خواهد بود که دراین صورت واحد リ به ثبت شرکت دراورده ۹ قالب نشرکت به تولیدات این محصول (بلدرچین) می پردازیم۰


برای مشاهده لیست قیمت دستگاه جوجه کشی میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله