پیشگیری و کنترل بیماری بلدرچین ها

پیشگیری و کنترل بیماری بلدرچین ها : شرایط محیطی با توجه به شرایط آب و هوایی و نیازهای انبار در سنین مختلف قابل تنظیم است. مواد غذایی خشک باید در همه زمان در دسترس باشند، و آب آشامیدنی باید خنک، تمیز و به آسانی در مراقبت در هنگام کار با بلدرچین، به عنوان یک پرنده به راحتی باعث وحشت زدگی می شود و به شدت زمانی که به تله افتاده است تلاش خواهد کرد. دست زدن بیش از حد و یا خشن ممکن است انها را بکشند. از صداهای ناگهانی و اغتشاش باید اجتناب شود. حفاظت از گربه ها، سگ، موش و پرندگان درنده ضروری است. اگر ماده آماده جوجه کشی به محل جدید نقل مکان کرد، به احتمال زیاد یک وقفه ۲ تا ۳ هفته ای در تولید ایجاد می شود. از وارد شدن پرنده جدید در قلمرو گروه تاسیس شده باید خودداری شود.

پیشگیری و کنترل بیماری

شیوه های مدیریت بهداشت بهترین تضمین در برابر بیماری است.

شیوه های مدیریت بهداشت بهترین تضمین در برابر بیماری است. اغلب تجهیزات مانند قفس، فیدر، منابع اب و ابزار باید تمیز و اغلب مطابق اصول بهداشتی عمل کنند. مواد ضد عفونی کنندههای تجاری توصیه می شود. بلدرچینهای ژاپنی از برخی بیماری های مشابه که جوجه های را تحت تاثیر قرار میدهند رنج میبرند. با این حال اگر مسکن، تغذیه، پرورش و بهداشت استاندارد بالا باشد مرگ و میر دیگر یک مشکل نیست. پرندگانی که بیمار به نظر می رسند باید از پرندگان سالم جدا شده باشند. پرندگان مرده باید فوراً خارج شوند. تشخیص دامپزشکی قبل از شروع درمان بهتر است.

پردازشهای تجاری و بازاریابی

یک بازار محدود اما در حال گسترش برای محصولات تخصصی مانند تخم بلدرچین تازه و بلدرچین تازه یا یخ زده وجود دارد. با این حال موفقیت اقتصادی نیاز به تحقیقات بازار کامل و توانایی حفظ منابع تولیدی با کیفیت بالا است. تولید کنندگان بلدرچین که برنامه ای برای کشتار و بازار عرضه بلدرچین دارند پیشنهاد می شود با نیوسات ویلز (NSW) سازمان محصولات غذایی در مورد مقررات مربوط به ساخت و ساز پیرامون فرآوری و بسته بندی تماس حاصل نمایند.

دستگاه جوجه کشی ۳۰ تایی
دستگاه جوجه کشی ۳۰ تایی

  • پرورش بلدرچین
  • پیشگیری از بیماری بلدرچین
  • جوجه کشی بلدرچین
  • نحوه پرورش و نگهداری پرنده بلدرچین
  • جوجه کشی
  • دستگاه جوجه کشی بلدرچین
  • پیشگیری و کنترل بیماری بلدرچین ها
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله