چطور سفارشات برای من ارسال می شود

ارسال سفارشات

ارسال سفارشات

گروه صنعتی اسکندری ، سایت دستگاه جوجه کشی تمام تلاش خود را می نماید تا تمامی سفارش ها در سریع ترین زمان ممکن به صورت سالم و امن به دست خریدار برسد.در این راستا تلاش های بسیاری نموده است.

نحوه ارسال دستگاه جوجه کشی خانگی 

برای دستگاه های جوجه کشی خانگی یعنی دستگاه جوجه کشی ۴۸ تایی و دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی و دستگاه جوجه کشی ۲۴ تایی امکان ارسال پستی محصول وجود دارد این محصولات با پست پیشتاز به آدرس مشتری ارسال می گردند.

خریدار می تواند برای خرید دستگاه های جوجه کشی خانگی ۴۸ و ۹۶ از امکان پرداخت هزینه در درب منزل استفاده نماید.برای دانستن شرایط پرداخت هزینه در درب منزل لطفا صفحه هزینه ارسال محصولات به چه صورت است را مطالعه فرمایید.

 

نحوه ارسال دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی

دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی به علت بزرگ بودن حجم و سنگین بودن دستگاه امکان ارسال پستی وجود ندارد.به این منظور گروه صنعتی اسکندری ، سایت دستگاه جوجه کشی دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی خود را به وسیله باربری و ترمینال ارسال می نماید.

برای دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی امکان پرداخت در درب منزل وجود ندارد ،زیرا دستگاه ها به وسیله پست ارسال نمیگردند.هزینه ارسال دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی بر عهده خریدار می باشد.برای اطلاع از هزینه ارسال هر یک لطفا صفحه  هزینه ارسال محصولات به چه صورت است را مطالعه فرمایید.

هزینه ارسال محصولات به چه صورت است