مشاوره رایگان : 09125547229

برد جوجه کشی JDR900

در انبار موجود نمی باشد

دسته: برد جوجه کشی, لوازم جانبی دستگاه جوجه کشی

برد جوجه کشی پیشرفته

اگر قصد ساخت و تولید یک ماشین جوجه کشی با کیفیت  بسیار ایده آل و یا یک ماشین جوجه کشی با ظرفیت بالا را دارید حتما باید برد جوجه کشی jdr900 را انتخاب کنید این برد جوجه کشی پیش رفته ترین سیستم کنترل ماشین جوجه کشی ساخت ایران میباشد و با استفاده از دقیق ترین قطعات ساخت مالزی و سوئیس تولید گردیده است . استفاده از سنسور بسیار دقیق و همچنین استفاده از دو سنسور همزمان برای سنجش دمای محیط داخل و خارج ماشین جوجه کشی ، سیستم راهنمای فارسی زبان و راهنمای استفاده صوتی ، استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و منطق فازی و در نهایت منتاژ smd و صنعتی در کنار سیستم انتخاب پرنده و سیستم جوجه کشی حرفه ای از جمله مهمترین ویژگی های jdr 900 میباشد.

توضیحات

 برد جوجه کشی پیشرفته JDR900

برد جوجه کشی پیشرفته : بردجوجه کشی jdr900 مجهز به دماسنج و رطوبت سنج بسیار دقیق دارای سنسور sht sensirion  از نوع اورجینال ساخت کشور سوئیس میباشد این سنسور علاوه بر تنظیم خودکار دما و رطوبت در دستگاه های جوجه کشی با توجه به کالیبره در کشور سوئیس دیگر نیازی به کالیبره نخواهد داشت و بسیار دقیق است ، از دیگر ویژگی های این برد قابلیت شمارش روزهای جوجه کشی ( روز شمار جوجه کشی ) میباشد.

نصب و بهره برداری از این برد بسیار ساده تر و آسان تر از سایر برده ها میباشد به نوعی که فقط کافیست برق ۲۲۰ ولت معمولی شهری وارد دستگاه گردد و سپس خروجی های هیتر ( المنت ) خروجی فن اضطراری ، خروجی فن دائم کار ، خروجی موتور و خروجی رطوبت ساز بصورت خودکار شروع به فعالیت می نماید. به زبان ساده تر شما تمامی قطعات ماشین جوجه کشی را به برد وصل میکنید و برق شهری را نیز به برد جوجه کشی جی دی آر ۹۰۰ وصل میکنید و برد کلیه مکانیزم ماشین جوجه کشی را بصورت خودکار تنظیم میکند.

انتخاب پرنده یکی دیگر از امکاناتی هست که برد جی دی آر ۹۰۰ در اختیار شما قرار میدهد یعنی فقط با انتخاب نوع پرنده ماشین جوجه کشی ساخت شما جوجه کشی را بصورت خودکار انجام خواهد داد راهنمای صوتی فارسی زبان یکی دیگر از ویژگی های این برد است یعنی اگر در داخل دستگاه ایراد یا اشکالی در قسمت برد وجود داشته باشد و یا اینکه محیط شما به لحاظ دما و یا سایر شرایط اشکالی داشته باشد برد به زبان فارسی شما را راهنمای خواهد کرد.

نباید فراموش کرد که در کلیه مراحل در صورت فشار دادن دکمه کمک برد جوجه کشی راهنمای های لازم را به زبان فارسی عنوان خواهد کرد و از سوی دیگر هنگام فشار دادن هر دکمه ای نتیجه فشار دادن دکمه هم به شما به زبان فارسی  اطلاع داده خواهد شد.

برد جوجه کشی jdr900 دقیق ترین و خوشاخت ترین برد کامل ماشین جوجه کشی در ایران میباشد و هم اکنون بر روی دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی سوپر مینیاتور نصب میگردد و در صورتی که تصمیم به ساخت یک ماشین جوجه کشی با کیفیت گرفته اید علی رغم قیمت بالا تنها انخاب شما میتواند باشد.


سنسور و سخت افزار (برد جوجه کشی پیشرفته)

همان طور که قبلا هم توضیح داده شد سنسور برد ماشین جوجه کشی جی دی آر ۹۰۰ از نوع sht sensirion  ساخت کشور سوئیس است که در خود کشور سوئیس و هنگام تولید کالیبره شده است و نیازی به کالیبره ندارد این یکی از مهم ترین موارد در انتخاب جی دی آر ۹۰۰ میباشد چرا که معمولا سازندگان دستگاه های جوجه کشی فاقد دماسنج های دقیق و گران قیمت کالیبره هستند و در بیشتر موارد مشاهده شده که با استفاده از یک دماسنج معمولی که اصلا دقیق نیستند اقدام به کالیبره می نمایند که قطعا این موضوع مشکلات بسیار جددی در فرآیند جوجه کشی ایحاد خواهد کرد. از سوی دیگر برای جلوگیری از هر گونه اختلال و نویز کلیه میکرو کنترلر های این مدار کامل ماشین جوجه کشی از نوع smd انتخاب شده و به روش رباتیک منتاژ شده که علاوه بر افزایش طول عمر احتمال هر گونه نویز پذیری به صفر برسد.


ورودی و خروجی های برد جوجه کشی: (برد جوجه کشی پیشرفته)

ورودی و خروجی های برد جوجه کشی (برد جوجه کشی پیشرفته) ۲۰۱۷

نصب و استفاده از این برد بسیار ساده تر از چیزی است که فکر میکنید فقط و فقط کافیست که رطوبت ساز را به برد ، المنت را به برد ، فن اضطراری و فن دائم کار را به برد و…. وصل نمایید و محل های اتصال نیز مشص شده است و سپس این برد جوجه کشی را به برق ۲۲۰ ولت معمولی شهری وصل نمایید بعد از آن کلیه امورات در ماشین جوجه کشی ساخته شده توسط شما به وسیله این برد جوجه کشی مدیریت خواهد شد.


نمایشگر های برد جوجه کشی جی دی آر ۹۰۰ (برد جوجه کشی پیشرفته)

نمایشگر های برد جوجه کشی جی دی آر ۹۰۰ (برد جوجه کشی پیشرفته)

دستگاه دارای سه نمایشگر میباشد که در آنها رطوبت و دمای حال حاضر دستگاه ، رطوبت و دمایی که شما تنظیم کرده اید ، دمای حال حاضر محیط اطراف دستگاه ، و اینکه در چندمین روز جوجه کشی قرار دارید و صد البته اشکالات و اصطلاحا error  های دستگاه نمایش داده میشود.


کیفیت ساخت برد (برد جوجه کشی پیشرفته)

کیفیت ساخت برد (برد جوجه کشی پیشرفته)

بردهای JDR900 را میتوان یکی از برترین بردها از لحاظ کیفیت دانست چراکه تمامی قطعات الکترونیکی استفاده شده در این برد ساخت مالزی بوده و تماماً با تکنولوژی SMD ساخته شده است که کاملاً ضد نویز بودن آن را تضمین نماید و همچنین استفاده از نحوه مونتاژ SMD در این برد تعمیرات آن را نیز راحتتر کرده است. علاوه بر موارد ذکر شده ساخت برد JDR900 هنوز در گروه صنعتی سوپر مینیاتور متوقف نشده است و طی فرایند کنترل کیفی چند مرحله ای تولید میگردد که در هر مرحله از ساخت برد چندین بار مورد تست و بررسی قرار میگیرد تا کیفیت محصول خروجی به حد نساب برسد و بدین صورت کیفیت برد خروجی نیز از لحاظ دقت کارکرد تضمین میگردد.


حالت سخنگویی (برد جوجه کشی پیشرفته)

برد فوق پیشرفته جوجه کشی JDR900 از قابلیت سخنگویی بهره میبرد که قادر است تمامی مراحل را نکته به نکته به کاربر توضیح دهد و در صورت نیاز کاربر میتواند از سیستم راهنمای پیشرفته برد نیز استفاده نماید که توضیحات تکمیل تری در مورد هر مرحله از جوجه کشی را در اختیار کاربر قرار میدهد.سیستم سخنگوی صوتی برد جوجه کشی JDR900 حتی در شرایطی که خطری تخم های نطفه دار را تحدید نماید آن را به صورت شفاهی برای کاربر بازگو خواهد نمود همانند:

  • مساعد نبودن میزان دما و رطوبت
  • قطعی برق
  • زمان ستر
  • زمان هچر
  • و ده ها مورد دیگر…

تمامی این موارد به واسطه برد جوجه کشی پیشرفته و سخنگوی JDR900 امکان پذیر است و شما میتوانید به راحتی برد JDR900 را خریداری نموده و بر روی دستگاه جوجه کشی خود تعبیه نمایید.


سیستم کنترل پرنده (برد جوجه کشی پیشرفته)

سیستم کنترل پرنده (برد جوجه کشی پیشرفته)

برد پیشرفته جوجه کشی JDR900 یکی از بروزترین جدیدترین بردهای جوجه کشی میباشد که امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک را نیز برای دستگاه به همراه خواهد داشت.  اگر توجه فرمایید  بر روی برد جوجه کشی JDR900 امکان جوجه کشی از شش پرنده پرکاربرد به صورت تمام اتوماتیک فراهم شده است یعنی کاربر فقط کافیست نوع پرنده را انتخاب نماید سپس برد به صورت خودکار تمامی اطلاعات مربوط به جوجه کشی از آن پرنده را اجرا مینماید که شامل میزان دما ، میزان رطوبت ، مدت زمان هچر ، مدت زمان ستر و… میباشد.

البته شایان ذکر است در کنار سیستم انتخاب پرنده (جوجه کشی اتوماتیک) سیستم جوجه کشی دستی نیز تعبیه شده است تا چنانچه اگر کاربر بخواهد از پرنده های دیگری جوجه کشی نماید بتواند به راحتی تنظیمات دستی خود را اعمال نموده و روند جوجه کشی کشی از آن پرنده را آغاز نماید ، المان ها و فاکتورهایی که در حالت دستی قابل انتخاب است عبارتند از : میزان دما ، میزان رطوبت ، مدت زمان هچز ، مدت زمان ستر و…


قابلیت اتصال به برق اضطراری (برد جوجه کشی پیشرفته)

 

برد جوجه کشی پیشرفته JDR900 قابلیت اتصال به برق اضطراری را نیز دارا میباشد و این برای تلف نشدن جوجه ها در مواقعی است که با قطعی برق مواجه میشوید، به همین منظور قابلیت اتصال به برق اضطراری در این دستگاه تعبیه شده است تا بتوانید در مواقع قطعی برق از باطری ۱۲ ولت ماشین نیز به عنوان تغذیه برد استفاده نمایید. شایان ذکر است که برد قادر است با استفاده از باطری اتومبیل تا ۴۸ بدون نیاز به برق به کارکرد خود ادامه دهد.


پشتیبانی از دو سنسور به صورت همزمان (برد جوجه کشی پیشرفته)

پشتیبانی از دو سنسور به صورت همزمان (برد جوجه کشی پیشرفته)

برد جوجه کشی پیشرفته JDR900 دارای دو سنسور مجزا میباشد که امکان سنجش دمای بیرون و داخل دستگاه را فراهم آورده است، حسگر داخلی برد از نوع SHT میباشد که امکان سنجش دما و رطوبت داخل دستگاه را مورد سنجش قرار میدهد و سنسور ثانویه که در پشت دستگاه تعبیه شده است از نوع LM35 میباشد که دمای بیرون دستگاه را مورد سنجش قرار میدهد.


اتصال به رایانه (برد جوجه کشی)

اتصال به رایانه (برد جوجه کشی)

برد جوجه کشی فوق پیشرفته JDR900 از امکان اتصال به رایانه برخوردار است که قابلیت مشاهده تاریخچه جوجه کشی و بروز رسانی نرم افزاری را برای برد به همراه خواهد داشت.

  • تاریخچه جوجه کشی در مواردی مورد نیاز است که شما به اشتباه در روند جوجه کشی عملی را انجام داده اید و موجب مرگ و میر تخم های نطفه دار شده اید. برای اطلاع از این موضوع به طور دقیق فقط کافیست تا برد را به رایانه متصل نمایید و تاریخچه جوجه کشی آن را مورد بررسی قرار دهید خواهید دید که لحظه به لحظه جوجه کشی در آن ثبت شده است و با بررسی این موارد میتوانید متوجه اشتباه خود شوید.
  • بروز رسانی نرم افزاری تعبیه شده در این دستگاه نیز به منظور افزایش کارایی برد تعریف شده است که شما میتوانید با اتصال برد به رایانه و اینترنت بروز رسانی نرم افزاری را انجام دهید و از اخرین بروز رسانی برد جوجه کشی لذت ببرید.

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم فقط بخشی از امکانات این برد جوجه کشی فوق پیشرفته میباشد در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتری داشتید میتوانید سوالات خود را در انجمن جوجه کشی و یا در قسمت نظرات ثبت نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

نقد و بررسی‌ها

  1. عبدالله

    سلام، سنسور های دما و رطوبت همراه برد عرضه میشوند و یا باید جداگانه تهیه گردند

    • مدیر سایت

      سلام
      عرضه میشن ، بهتره زمان خرید با فروشنده هماهنگ باشید
      ۰۹۱۴۳۴۰۳۴۶۳ مهندس محمودی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه