لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی

لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی

در این قسمت تمامی لوازمی که برای ساخت یک دستگاه جوجه کشیمورد استفاده قرار میگیرد را مشاهده می فرمایید. مانند موتور دستگاه جوجه کشی ،ترنر دستگاه جوجه کشی ، برد دستگاه جوجه کشی ، انواع شانه های پرندگان مختلف برای دستگاه های جوجه کشی و ده ها مورد دیگر که شما را در ساخت یک ماشین جوجه کشی خانگی یا صنعتی یاری میدهد.  برای اطلاعات بیشتر میتوانید توضیحات زیر را مشاهده فرمایید.

برد یا کنترلر دستگاه جوجه کشی (لوازم دستگاه جوجه کشی)

برای ساخت یک دستگاه جوجه کشی لوازم مختلفی مورد نیاز است که یکی از این لوازم کنترلر یا همان برد دستگاه میباشد. شما با استفاده از برد جوجه کشی میتوانید به راجتی میزان دما ، میزان رطوبت ، میزان چرخش راک ها ، دوره هچر ، دوره ستر و… را به صورت  کاملاً اتوماتیک تنظیم نمایید. در زیر چند مورد از کنترلر دستگاه جوجه کشی تولیدی گروه صنعتی اسکندری مخصوص ساخت دستگاه جوجه کشی را میتوانید مشاهده فرمایید و در صورت نیاز خریداری نمایید.

برد ارزان قیمت اندیشه (لوازم دستگاه جوجه کشی)

برد جوجه کشی ارزان
برد جوجه کشی ارزان قیمت
برد ارزان قیمت دستگاه جوجه کشی
برد جوجه کشی ارزان قیمت اندیشه

برد اندیشه یکی از برد های ارزان گروه صنعتی اسکندری میباشد که با قیمتی معادل ۱۳۵/۰۰۰ تومان به فروش میرسد. این برد امکان نصب آسان بر روی دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی که میسازید  را دارا میباشد و تنها کاری که شما میبایست بعد از خرید برد اندیشه انجام دهید این است که تمامی المان ها مانند موتور ، ترنر ، فن ها و… را دقیقاً در پشت برد و در جایی که از قبل تعبیه شده است متصل نمایید.  استفاده از این برد برای جوجه کشی از تهایتاً ۱۰۰ عدد تخم نطفه دار پیشنهاد میگردد، در صورتی که قصد جوجه کشی از تعداد بیشتری تخم نطفه دار را دارید میتوانید از برد های دیگر مانند JDR700 JDR800 JDR900 در زیر دیدن فرمایید. برای توصیحات بیشتر در مورد برد اندیشه نیز میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید.

 

از جمله مزیت های برد جوجه کشی اندیشه میتوانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • تجهیز شده به حس‌گر پیشرفته HIH4000 جهت تشخیص و البته تنظیم رطوبت
  • امکان تنظیم تمامی فاکتورها مانند تنظیم دما، رطوبت، تایمر، نقطه دمای خطر و زمان شروع جوجه‌کشی توسط کاربر
  • قابل‌استفاده برای جوجه‌کشی از انواع پرندگان و خزندگان در ابعاد کوچک (تا ۱۰۰ عدد تخم نطفه دار)
  • امکان نمایش دیجیتال دما به درجه سانتی گراد و رطوبت به صورت درصدی
  • امکان کارکرد با هر نوع موتوری (گیربکس دار ، دائم کار ، معمولی)
  • اختصاص جداگانه ولتاژ توسط رله برای سنجش دما و رطوبت ، هیتر و رطوبت ساز
  • قفل چرخش در زمان هچر برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از چرخش ناخواسته‌ی راک‌ها در زمان هچ
  • هشدار در شرایط نامساعد دمایی
  • امکان استفاده آسان ار برد و تنظیمات آن
  • مناسب برای استفاده در دماهای مختلف
  • کاملاً ایزوله سازی شده در برابر نویز
  • مجهز به ساعت شمار جوجه کشی

برد جوجه کشی JDR700 (لوازم دستگاه جوجه کشی)

برد جوجه کشی JDR700
برد ارزان قیمت دستگاه جوجه کشی
برد دستگاه جوجه کشی اسکندری

برد JDR700 یکی از برد های پیشرفته میباشد که به صورت صنعتی تولید میگردد و از توانایی های بالایی برخوردار است. این برد به قیمتی بالغ بر ۲۵۰/۰۰۰ تومان فروخته میشود که امکان اتصال به دستگاه های جوجه کشی تا اندازه ۴۰۰ عدد تخم نطفه دار را ارا میباشد.  امکانات این برد جوجه کشی پیشرفته را در زیر ذکر کرده ایم که میتوانید مشاهده فرماییدل. برای اطلاعات بیشتر در مورد برد JDR700 میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید.

برخی از امکاناتی که برد جوجه کشی JDR700 در اختیار کاربر قرار خواهد داد:

  • امکان متصل شدن به دستگاه های جوجه کشی که در منازل ساخته میشود.
  • امکان متصل شدن به دستگاه های جوجه کشی صنعتی و کارخانه ای
  • امکان پشتیبانی از دستگاه جوجه کشی تا حجم ۴۰۰ عدد تخم نطفه دار
  • قابلیت چرخش اتوماتیک راک های دستگاه
  • قابلیت تنظیم دما به صورت کاملاً خودکار
  • قابلیت تنظیم رطوبت به صورت کاملاً اتوماتیک
  • دارای نمایشگر مخصوص دما
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم ستر و هچر
  • و ده ها امکان دیگر…

برد JDR800 (لوازم ساخت دستگاه های جوجه کشی)

فروش برد جوجه کشی
فروش برد جوجه کشی
قیمت برد جوجه کشی JDR800
فروش کنترلر جوجه کشی

برد JDR800 یکی از با کیفیت ترین برد های موجود در سطح ایران میباشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در ساخت برد های JDR800 از قطعات مکانیکی و الکترونیکی ساخت مالزی استفاده شده است تا نهایت کیفیت را برای کاربر به ارمغان آورد. استفاده از این برد در دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با پشتیبانی ۱۰۰۰ عدد تخم نطفه دار پیشنهاد میگردد.  البته یکی دیگر از مزیت های این برد پیشرفته در سنسور مورد استفاده در آن است که از نوع سنسور SHT  میباشد و به نوعی راندمان جوجه کشی را کاملاً تضمین مینماید. برد JDR800 با قیمتی معادل ۳۰۰/۰۰۰ تومان به فروش میرسد، برای اطلاعات بیشتر در مورد برد JDR800 میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید. البته شایان ذکز است که با استفاده از این برد کاربر قادر خواهد بود از پرندگان مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون به صورت کاملاً اتوماتیک و فقط با انتخاب نوع پرنده جوجه کشی نماید به این معنی که بعد از انتخاب نوع پرنده تنها کاری که میبایست انجام دهد این است که تخم های نطفه دار را درون دستگاه قرار دهد.

امکانات برد جوجه کشی JDR800 عبارتند از:

  • امکان تنظیم دما به صورت کاملاً هوشمند
  • کاربر بسیار آسان و ساده با کاربردی بسیار بالا
  • امکان جوجه کشی به صورت حرفه ای
  • امکان جوجه کشی به صورت حرفه ای
  • سیستم تنظیم کاملاً خودکار دما و رطوبت
  • بهره گیری از سنسور پیشرفته SHT
  • بهره گیری از قطعات الکترونیکی ساخت مالزی
  • کنترل کیفی چند مرحله ای در مراحل ساخت برد
  • و ده ها مورد دیگر…

برد سخنگو JDR900 (ساخت لوازم دستگاه جوجه کشی)

برد-JDR900-مخصوص-جوجه-کشی
برد مخصوص دستگاه جوجه کشی JDR900
برد دستگاه جوجه کشی پیشرفته
برد جوجه کشی پیشرفته

یکی از بی رقیب ترین برد ها در سطح ایران و حتی خاورمیانه JDR900 میباشد که توسط گروه صنعتی اسکندری تولید میگردد. این برد قابلیت سخنگویی داشته و در هر مرحله از جوجه کشی کاربر را مانند یک استاد کار ماهر راهنمایی مینماید و حتی در صورتی که هر یک از قطعات شما آسیب دیده باشد آن را به صورت صنتی بیان می نماید، علاوه بر این در هر مرحله نکاتی را به شما گوشزد مینماید که میبایست برای سالم ماندن جوجه ها درون نطفه رعایت نمایید. این برد با قیمتی معادل ۴۵۰/۰۰۰ تومان به فروش میرسد که مناسب برای دستگاه های جوجه کشی تا ظرفیت ۲۰۰۰ عدد تخم نطفه دار میباشد.

در ساخت این برد به جهت افزایش کیفیت تولید تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی ساخت مالزی میباشند و همچنین در مراحل تولید کنترل کیفیچند مرحله ای تعبیه شده است که امکان خطا در ساخت برد را به حداقل خود می رساند. طبق مراحل کنترل کیفی چند مرحله ای هر محصول در روند تولید بارها و بارها مورد تست و بررسی قرار میگیرد تا محصولی با کیفیت تولید شده و به دست مشتری برسد. علاوه بر این گروه صنعتی اسکندری همیشه سعی بر این داشته تا بهترین ها را تولید نماید و هیچگاه کیفیت را فدای کمیت ننموده است. به طور کلی میتوان گفت کامل ترین و البته دقیقترین برد برای جوجه کشی JDR900 میباشد که امکان جوجه کشی با راندمان ۹۹% را فراهم آورده است. شایان ذکر است که این برد به صورت تمام اتوماتیک قادر به انجام کامل فرایند جوجه کشی میباشد و در روند جوجه کشی تنها کاری که باید شما انجام دهید انتخاب نوع پرنده از لیست پرندگان و قرار دادن تخم ها درون دستگاه میباشد.

در این برد به جهت افزایش کیفیت سنجش و تنظیم دما و رطوبت به صورت دقیق دو سنسور مجزا برای سنجش دما و رطوبت داخل دستگاه و محیط اطراف قرار داده شده است که میزان دقت در عملکرد تنظیم دما و رطوبت را به ۱۰۰ درصد رسانده است. تمامی این المان ها در کنار هم میباشند که یک برد جوجه کشی بی رقیب را تشکیل داده است البته در این قسمت فقط به بخشی از امکانات این برد اشاره نمودیم شما میتوانید برای اطلعات بیشتر در مورد برد JDR900 به این لینک مراجعه فرمایید.

 

موتور دستگاه جوجه کشی (لوازم دستگاه جوجه کشی)

موتور دستگاه جوجه کشی
موتور دستگاه جوجه کشی
موتور جوجه کشی و چرخدنده فولاد آبدیده
موتور دستگاه جوجه کشی

موتور ۶۸KTYZ یکی از کم مصرف ترین موتورهای جوجه کشی میباشد که مخصوص استفاده در دستگاه های جوجه کشی طراحی شده است. طراحی این موتور بر عهده مهندسان مجرب گروه صنعتی اسکندری بوده است که ۲۴ سال تجربه ساخت انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی را دارند و با تمامی مشکلات موتورها آشنا میباشند. در طراحی انجام شده حداکثر سعی بر این بوده که تمامی مشکلات موتورها رفع گردد. این موتورها امکان تحمل وزنی معادل ۱۴۰ کیلو گرم یا به معنایی دیگر ۲۰۰۰عدد تخم نطفه دار را به راحتی دارا میباشند. قیمت این موتور معادل ۱۴۰/۰۰۰ میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موتور میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید.

موتور دستگاه جوجه کشی ۵۰KTYZ

موتور جوجه کشی اسکندری
موتور دستگاه جوجه کشی - ماشین جوجه کشی

یکی از لوازمی که برای ساخت دستگاه جوجه کشی مورد نیاز است موتور مخصوص میباشد. موتور انتخابی میبایست برخی خصوصیات را داشته باشد که ما به چند مورد از آنها اشاره مینماییم: موتور مخصوص دستگاه جوجه کشی میبایست دائم کار باشد تا در هنگام شروع حرکت آسیبی به تخم ها نیاورد، موتور دستگاه جوجه کشی میبایست از چرخدنده های فولاد آبدیده باشد تا احتمال شکستگی چرخدنده های آن به صفر برسد، موتور جوجه کشی میبایست بیش از دو گیربکس را داشته باشد بدین صورت میتواند وزن بیشتری را تحمل نماید. موتورهای EIG (گروه صنعتی اسکندری) توسط مالزی تولید و توسط گروه صنعتی اسکندری طراحی شده است ، به معنای دیگر موتورهای مخصوص EIG به سفارش کارخانه اسکندری در مالزی تولید میگردد و تمامی استانداردهایی که در بالا گفته شد در آنها رعایت شده است. این موتو مخصوص ساخت دستگاه جوجه کشی قابلیت تحمل ۳۰ الی ۴۰ کیلوگرم را دارا میباشد که به عبارتی ۳۰۰ تخم نطفه دار را قادر است به حرکت درآورد. برای اطلاعات بیشتر در مورد موتور ۵۰KTYZ میتوانی به این لینک مراجعه فرمایید.

قیمت موتور جوجه کشی ۵۰KTYZ معادل ۵۰/۰۰۰ تومان میباشد که قابلیت تحمل ۳۰ الی ۴۰ کیلو گرم (۳۰۰ عدد تخم نطفه دار) را دارا میباشد.

رطوبت ساز التراسونیک

رطوبت ساز ultrasonic
رطوبت ساز ultra sonic مخصوص دستگاه جوجه کشی

اصولاً برای ساخت دستگاه های جوجه کشی صنعتی نیاز به یک رطوبت ساز حرفه ای دارید، طبق تحقیقات انجام شده بهترین نوع رطوبت برای تخم های نطفه دار رطوبت سرد میباشد که توسط دستگاه رطوبت ساز التراسونیک تولید میگردد. گروه صنعتی اسکندری نیز از این رطوبت سازها در دستگاه های جوجه کشی صنعتی خود مانند دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور ۱۶۸ تایی به جهت تامین رطوبت استفاده کرده است. التراسونیک برای تامین رطوبت تخم های نطفه دار کاملاً توصیه میگردد چراکه این دستگاه با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود قادر است رطوبت سرد تولید نماید، از این دستگاه در مراکز پرشکی نیز بسیار استفاده میگردد. برای اطلاعات بیشتر دراین مورد میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید.

رطوبت ساز التراسونیک قیمتی بالغ بر ۱۷۰/۰۰۰ تومان داشته که مناسب برای استفاده در دستگاه های جوجه کشی صنعتی را دارد

ترنر دستگاه جوجه کشی (موتور + راک )

ترنر دستگاه جوجه کشی
ترنر برای ساخت دستگاه جوجه کشی
ترنر مخصوص دستگاه جوجه کشی

در صورتی که شما بخواهید یک دستگاه جوجه کشی بسازید به ترنر نیز نیاز پیدا خواهید کرد، ترنر در اصل شانه و موتور به صورت کاملاً آماده میباشد و از مزیت طراحی اصولی برخوردار است به این معنی که راک و موتور مناسب برای جوجه کشی از تمامی پرندگان میباشند چراکه در کنار این ترنر جوجه کشی سه نوع شانه دستگاه جوجه کشی مخصوص ارائه میگردد که شما میتوانید از پرندگان ریز تخم ، درشت تخم و تخم های معمولی براحتی جوجه کشی نمایید. ترنر جوجه کشی اسکندری قیمتی معادل ۱۱۰/۰۰۰ تومان دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ترنر جوجه کشی میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید.

شانه های مخصوص جوجه کشی از پرندگان مختلف

شانه مرغی برای دستگاه جوجه کشی

یکی دیگر از ملزومات دستگاه های جوجه کشی شانه آنها میباشد، گروه صنعتی اسکندری یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع شانه ها میباشد که شانه های مخصوص هر پرنده ای را تولید مینماید به طور مثال در تصویر بالا شانه های جوجه کشی بلدرچین ، شانه های جوجه کشی شترمرغ ، شانه های جوجه کشی مرغ را مشاهده میفرمایید. البته گروه صنعتی اسکندری شانه های مربوط هر پرنده ای را تولید مینماید که میتوانید خرید کرده و در جوجه کشی از آن پرنده به کار گیرید.  برای اطلاعات بیشتر در مورد شانه های مخصوص پرندگان مختلف به این لینک مراجعه فرمایید.

شانه های همه کاره مخصوص جوجه کشی از تمامی پرندگان و خزندگان

شانه های همه کاره
شانه های همه کاره دستگاه جوجه کشی

شانه های همه کاره در ایران توسط گروه صنعتی اسکندری تولید میگردد ، این نوع شانه ها امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان را فراهم می آورد یعنی شما با استفاده از این شانه ها براحتی هر تخم نطفه داری با هر سایزی را میتوانید درون این شانه جای دهید و به جوجه کشی از آن بپردازید چراکه شانه های همه کاره امکان ریسایز شدن یا تغییر سایز را دارند و بدین صورت فرقی ندارد که تخم نطفه دار کوچک باشد یا بزرگ فقط کافی است تا سایز شانه را تنظیم نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد شانه های همه کاره به این لینک مراجعه فرمایید.

فن های دائم کار تهویه دستگاه جوجه کشی

فن های دائم کار دستگاه جوجه کشی
فن های دائم کار مخصوص دستگاه جوجه کشی
فن مخصوص ساخت دستگاه جوجه کشی

اکثراً در دستگاه های جوجه کشی با مشکل سوختگی فن روبرو بوده اید، برای رفع این مشکل گروه صنعتی اسکندری فن های دائم کار را پیشنهاد مینماید که از تکنولوژی کارکرد در خلع بهره برده اند، این نوع فن ها با تکنولوژی منحصر به فرد خود قادر است به صورت شبانه روزی کار کرده و حتی ذره ای گرم نشود. این فن مناسب برای افرادی است که دستگاه جوجه کشی میسازند و به دنیال فن با کیفیتی به جهت تخلیه هوای داخل دستگاه میباشند. البته این نوع فن ها کارکرد های مختلفی دارند که یک نمونه از آنها استفاده به عنوان فن سیرکوله در دستگاه های جوجه کشی خانگی میباشد. همانطور که در تصاویز بالا مشاهده میفرمایید فن ساخت تایوان میباشد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

فن سیرکولاسیون داخلی  دستگاه جوجه کشی

فن مخصوص سیرکولاسیون داخلی دستگاه جوجه کشی
فن کاملاً استاندارد مخصوص جوجه کشی
فن استاندارد دستگاه جوجه کشی

در ساخت هر دستگاه جوجه کشی صنعتی یک فن سیرکولاسیون داخلی مورد نیاز است، بهترین نوع فن های سیرکولاسیون دستگاه جوجه کشی محصول کارخانه فن سازی دمنده میباشد که توانسته تمامی استانداردهای مورد نیاز را برای این کار فراهم آورد. علاوه بر این فن های دمنده از نشان استاندارد ملی ایران نیز بهره برده اند که به نوعی کارکرد خود را تضمین مینماید.

استفاده از این فن در عمل سیرکولاسیون داخلی دستگاه های جوجه کشی صنعتی کاملاً مرسوم است و اکثریت دستگاه های جوجه کشی ساخته شده توسط شرکت های مختلف نیز از این فن استفاده کرده اند. شما نیز چنانچه قصد ساخت یک دستگاه جوجه کشی بزرگ را دارید توصیه ما استفاده از فن های (۱۴۰۰ دور) دمنده میباشد.

فن سیرکولاسیون و تخلیه مخصوص دستگاه جوجه کشی

فن مخصوص سیرکولاسیون و تهویه
فن تهویه ماشین جوجه کشی
فن سیرکوله ماشین جوجه کشی

فن هایی که در عکس های بالا مشاهده میفرمایید اکثراً در دستگاه های جوجه کشی بزرگ مانند ۱۰۰۰ تایی یا ۲۰۰۰ تایی به عنوان فن تهویه و در دستگاه های معمولی مانند ۱۰۰ الی ۲۰۰ عددی به عنوان فن سیرکولاسیون مورد استفاده قرار میگرد. استفاده از این فن برای افرادی که قصد ساخت دستگاه جوجه کشی صنعتی را دارند به شدت توسیه میگردد. همانطور که مشاهده میفرمایید فن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به نوعی که نشان استاندارد اروپا CE نیز بر روی کالا درج شده است. تکنولوژی کارکرد این فن نیز به صورت دائم کار و کارکرد در حالت خلع میباشد و شما میتوانید با خیالی راحت از جانب سوختگی موتور به جوجه کشی با دستگاه خود بپردازید بپردازید.

المنت مخصوص دستگاه جوجه کشی صنعتی

المنت مخصوص دستگاه جوجه کشی
گرماساز المنت جوجه کشی
المنت مخصوص ماشین جوجه کشی

در ساخت هر دستگاه جوجه کشی یکی از نیازات گرمایش میباشد که از طریق المنت ها تامین میگردد. المنتی که در عکس ها مشاهده میفرمایید مخصوص استفاده در دستگاه های جوجه کشی صنعتی میباشد. زمانی که المنت مستقیماً به برد وصل گردد قادر خواهد بود به صورت کاملاً اتوماتیک میزان دمای داخل دستگاه را تنظیم نماید.