قوانین و مقررات استفاده از << وب سایت تخصصی دستگاه جوجه کشی دات نت >>

برای آگاهی از قوانین این وبسایت ، موارد ذکر شده را به دقت مطالعه نمایید . هر گونه تعامل و خرید کاربران در این وبسایت به منزله توافق و پذیرفتن شرایط و ضوابط تعیین شده تلقی خواهد شد 

تمامی فعالیت های خرید کالا از وبسایت تخصصی” دستگاه-جوجه-کشی.net” بر مبنا قوانین جمهوری اسلامی ایران و با رعایت آیین نامه های تجارت الکترونیک صورت می پذیرد .

وب سایت فروشگاهی و تخصصی دستگاه جوجه کشی دات نت فعالیت خود را در زمینه عرضه محصولات و تجهیزات مرغداری ، محصولات گرمایشی و سایر محصولات مرتبط ، انجام میدهد .

تمامی اطلاعات مربوط به محصولات عرضه شده در این وبسایت بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط متخصصان و طراحان این تجهیزات ارائه شده و در اختیار کاربر قرار داده میشود .

همچنین وظیفه کاربر و خریدار ، مطالعه دقیق این مشخصات و بررسی های محصولات می باشد تا با آگاهی کامل نسبت به خرید عمل نماید . لذا هرگونه نا آگاهی از مشخصات فنی و عمومی دستگاه ها و محصولات عرضه شده در این وبسایت توسط خریدار قابل توجیه نبوده و پذیرفته نخواهد شد . لطفاً در هنگام خرید به دقت مشخصات محصولات را مطالعه کرده و در صورت نیاز با کارشناسان کارخانه تماس حاصل فرمایید.

وب سایت ” دستگاه-جوجه-کشی.net” در چارچوب استاندارد های جهانی فعالیت خود را در زمینه خدمات اینترنتی انجام داده و سرویس‌های سایت «آن‌گونه که هست» برای کاربران  ارائه می‌شود و سایت ” دستگاه-جوجه-کشی.net” تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی، مشکلات اینترنتی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.

تمامی اطلاعات مربوط به حریم خصوصی کاربران و خریداران در وب سایت دستگاه جوجه کشی دات نت به صورت محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار افراد غیر ، قرار داده نخواهد شد مگر با حکم قطعی شده مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران که به صورت کاملا قانونی و طبق قوانین جمهوری اسلامی در صورت نیاز و درخواست انجام می پذیرد . فعالیت این وبسایت با رعایت  حفظ حریم خصوصی کاربران انجام می پذیرد و رعایت این اصل حتی‌المقدور بر عهده تیم فنی و برمبنای بروز ترین فناوری ها می باشد  . کاربران نیز  متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی ” دستگاه-جوجه-کشی.net” مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

تمامی اطلاعات و مشخصات و محتوای تصویری ، متنی و ویدیویی قرار داده شده در این وب سایت صرفا برای آموزش و جهت آگاهی کاربران بوده و هرگونه سوء استفاده از این داده ها پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ گونه فرد حقیق ، حقوقی یا هیچ وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت برای فروش ، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده نماید و هرگونه کپی برداری از تصاویر و ویدئو ها و متون وب سایت ، با جلب نظر کارشناسان رسمی دادگستری دارای پیگرد کیفری خواهد بود . در صورت تمایل به استفاده از محتویات و سرویس های این وبسایت جهت مقاصد تجاری بایستی ابتدا قبل از هر گونه اقدام با ما تماس گرفته و رضایت نامه کتبی دریافت نمایید .

در صورت خرید ، کاربر یا خریدار وظیفه خواهد داشت تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم سفارش را به صورت دقیق و کاملا صحیح تکمیل نماید . در غیر این صورت و در مواجهه با اطلاعات نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود .

تمامی مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی ” دستگاه-جوجه-کشی.net” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به  فروشگاه اینترنتی ” دستگاه-جوجه-کشی.net” و کارخانجات این وبسایت میباشد.

© کلیه حقوق محفوظ است.۱۳۹۹ هجری خورشیدی

ارتباط با کاربران

تنها پل ارتباطی این وب سایت با کاربران ، پایگاه رسمی این سایت ” دستگاه-جوجه-کشی.net” می باشد . ما  هیچ روش دیگری برای تماس با شما نداریم. برای برقرای ارتباط با ما میتوانید به برگه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تماس با شماره های تلفن درج شده در وبسایت اقدام نمایید . همچنین آدرس های ایمیل نیز برای استفاده و ایجاد ارتباط از طریق ارسال ایمیل نیز در وبسایت درج شده است .

فروش و تحویل سفارش

مکان و زمان و مشخصات مورد نیاز برای تحویل کالا توسط سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی  ” دستگاه-جوجه-کشی.net” مشخص می گردد و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه )  سفارش را در آن مکان و زمان که توسط خریدار تعیین شده است تحویل دهد.

فروشگاه اینترنتی دستگاه جوجه کشی دات نت تلاش می نماید تا تمامی محصولات سفارشی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتری رساند . در صورت بروز هرگونه اختلال در امر تولید و مراحل تحویل کالا ، مراتب به خریدار اطلاع داده خواهد شد .

مدت گارانتی و خدمات گارانتی و پس از فروش به وضوح در سایت ” دستگاه-جوجه-کشی.net”  و همچنین بر روی برگ گارانتی کالا ذکر شده است و میتوانید آن را مطالعه نمایید .

در صورت تعمیر دستگاه توسط غیر ،گارانتی دستگاه لغو و کارخانه تولید کننده دستگاه  هیچگونه مسئولیتی در مورد آن دستگاه نخواهد داشت.

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن ” “و یا فکس “” و یا ایمیل به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۴۸ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست. (خاطرنشان می‌سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط کارخانه ارائه کننده گارانتی پیگیری می‌گردد)

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

خریدار به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه کالا برای خریدار ارسال نگردیده باشد.