مشاوره رایگان : 09125547229

جت هیتر ۵۰.۰۰۰

در انبار موجود نمی باشد

دسته: تجهیزات گرمایشی, جت هیتر

جت هیتر 50.000

جت هیترها در انواع مختلفی توسط تولید کنندگان بسیار زیادی تولید میشوند که به دو نوع دودکش دار و بدون دودکش تقسیم میشوند. گروه صنعتی سوپر مینیاتور یکی از بزرگترین تولید کنندگان جت هیتر در سطح ایران میباشد که هیترجت هایی با راندمانی معادل 100% و مصرفی بسیار پایین ارائه می نماید که مناسب برای انواع سالن های پرورش طیور ، مرغداری ها ، سالن های پرورش قارچ و…

 

توضیحات

جت هیتر ۵۰.۰۰۰

این نوع جت هیتر ها بیشتر در تجهیز و گرماسازی سالن پرورش مرغ ، گرماسازی سالن پرورش بلدرچین ، گرماسازی سالن پرورش قرقاول ، گرماسازی سالن پرورش مرغ و… به کار میرود. البته جت هیتر ها در سالن های گلخانه و سالن های پرورش قارچ نیز مورد استفاده قرار میگیرند

جت هیترهای ۵۰.۰۰۰ از بدنه تمام استیل و ضدزنگ بهره برده است که در کنار سیستم ایمنی و راندمان ۱۰۰% این محصول را به یکی از بهترین هیتر جت های سالن پرورش مرغ بدل ساخته است. جت هیتر های گروه صنعتی سوپر مینیاتور به سه دسته گازوئیلی ، گازی و دوگانه‌سوز تقسیم می‌شوند که کاربر می‌تواند با توجه به سوخت مصرفی خود جت هیتر موردنظر را انتخاب نماید.


مشخصات فنی جت هیتر ۵۰۰۰۰

بدنه دستگاه بدنه استیل بدنه گالوانیزه (رنگی)
جنس بدنه استیل ۴۳۰ با ضخامت ۱ میل گالوانیزه با رنگ پوشش استاتیک
کوره دستگاه استیل ۳۰۴ نگیر غیرمغناطیسی با ضخامت ۱ میلیمتر استیل ۳۰۴ نگیر غیرمغناطیسی با ضخامت ۱ میلیمتر
آتش خوار جلو استیل ۳۰۹ نسوز استیل ۳۰۹ نسوز
پروانه دستگاه ۶ پر گالوانیزه ۶ پر گالوانیزه
توری محافظ دستگاه گالوانیزه گالوانیزه
برق مصرفی دستگاه تک فاز ۲۲۰ ولت تک فاز ۲۲۰ ولت
الکتروموتور هنینگ ایتالیا هنینگ ایتالیا
سوخت دستگاه گازی – گازوئیلی و یا دو گانه سوز گازی – گازوئیلی و یا دو گانه سوز
شیر برقی و یا پمپ گازوئیل در نمونه گازی (شیر برقی برهما ایتالیا) – گازوئیلی (پمپ دانفوس دانمارک) در نمونه گازی (شیر برقی برهما ایتالیا) – گازوئیلی (پمپ دانفوس دانمارک)
هوادهی ۳۵۰۰ متر مکعب ۳۵۰۰ متر مکعب
فضای قابل پوشش ۵۵۰ مترمکعب برای مرغداری و ۲۰۰۰ مترمکعب فضای نیمه باز ۵۵۰ مترمکعب برای مرغداری و ۲۰۰۰ مترمکعب فضای نیمه باز
ترموستات دارای ترموستات محیطی قابل تنظیم (به رایگان ارائه می شود) دارای ترموستات محیطی قابل تنظیم (به رایگان ارائه می شود)
تابلو برق تمام الکتریک (برد الکتریکی) تمام الکتریک (برد الکتریکی)

 

 

فن‌های جت هیتر گلخانه و مرغداری

فن‌های به کار گرفته‌شده در ساخت این محصول از نوع فن‌های شش پر بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند، این فن‌ها وظیفه انتقال گرمای تولیدشده به داخل سالن را بر عهده‌دارند ، فن‌های تعبیه‌شده به‌منظور کاهش مصرف انرژی و البته افزایش راندمان از بالانس الکتریکی برای میزان نمودن دقیق پره‌های جت هیتر استفاده‌شده است. جنس فن ها از گالوانیزه می باشد که دارای رنگ کوره ای بوده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل زنگ زدگی دارند .

موتور جت هیتر گلخانه و مرغداری

موتور مورد استفاده در جت هیتر ۵۰ هزار از نوع موتوژن و یا الکتروژن می باشد که به عنوان بهترین سازندگان انواع دستگاه های صنعتی در کل کشور شناخته می شوند . از مهمترین خصوصیات این موتور ها بهره مندی از قطعات بسیار باکیفیت همراه با چرخدنده های فولادی بسیار مقاومی می باشد که در کنار بدنه ی آلمونیومی آنها کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهند . چنین مجموعه ای سبب بدست آوردن راندمان کاری بالایی برای دستگاه می شود . همچنین این موتور ها به دلیل کیفیت بالایی قطعات عمری ۱۵ تا ۲۰ ساله دارند .

پمپ سوخت جت هیتر گلخانه و مرغداری

در نمونه های گازی و گازوئیلی پمپ سوخت از انواع مختلف می باشد . در نمونه ی گازی از شیر برقی های برهما ساخت کشور ایتالیا استفاده شده است . بهره مندی از این شیر برقی به دلیل کیفیت بسیار بالا دو ویژگی خاص را به دستگاه ارائه می دهد . در مرحله ی اول با توجه به عملکرد الکتریکی شیر برقی در عبور سیال به سمت مشعل، شیر برقی در مرحله ی روشن کردن مشعل ، گاز را با فشار بسیار پایینی به سمت مشعل حرکت می دهد . در این حالت پس از روشن شدن مشعل ، شیر برقی گاز را با سرعت بیشتر و عادی به سمت مشعل حرکت می دهد تا دستگاه به صورت عادی شروع به فعالیت کند . دلیل چنین عملکردی جلوگیری از وقوع هرگونه انفجاری در مشعل می باشد که وجود این سیستم از این اتفاق به طور کامل جلوگیری می کند .

در نمونه های گازوئیلی از پمپ گازوئیل ساخت دانفوس دانمارک استفاده شده است . دانفوس از بزرگترین تولید کنندگان قطعات بسیار حساس دستگاه های صنعتی می باشد که در سال ۱۹۳۳ در کشور دانمارک شروع به کار کرده است . با توجه به کیفیت بسیار بالای قطعات تولیدی این شرکت، وجود چنین قطعاتی می تواند اطمینان کاربر از عملکرد آن قطعه را به صورت صددرصدی تامین نماید . این قطعه وظیفه ی انتقال گازوئیل به سمت مشعل را به عهده می گیرد

جنس بدنه جت هیتر گلخانه و مرغداری

بدنه ی هیتر موشکی ۵۰ هزار ارائه شده در سایت دستگاه جوجه کشی دات نت با توجه به درخواست های کاربران در دو نوع استیل و گازوئیلی ساخته شده است :

بدنه استیل : استیل به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع ۴۳۰ با ضخامت ۱ میلیمتر می باشد که برای قطعات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . این بدنه مقاومت بسیار بالایی را در مقابل انواع خوردگی ها و زنگ زدگی ها دارد و به صورت بسیار فشرده ای ساخته شده است .

بدنه گالوانیزه : گالوانیزه به کار گرفته شده در هیتر ۵۰ هزار از نوع گالوانیزه با پوشش رنگی استاتیک می باشد که مقاومت بسیار بالایی را در مقابل زنگ زدگی به ارمغان می آورد .

پایه هیتر جت گلخانه و مرغداری

دستگاه با توجه به نیاز کاربر در هر دو صورت پایه دار و بدون پایه به کاربر ارائه می شود . در اصل با توجه به قلاب های وصل شده بر روی بدنه ی دستگاه کار می تواند دستگاه را در محیط مدنظر خود از سقف آویزان کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهد . همچنین دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بدون نیاز به هیچ وسیله ی دیگری قادر به قرار گرفتن بر روی پایه ی نگهدارنده می باشد .

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی هر محصولی به‌نوعی تضمین‌کننده کیفیت آن محصول می‌باشد، تمامی هیترهای تولیدی گروه صنعتی سوپر مینیاتور ازجمله هیتر جت ۵۰.۰۰۰ دارای ۱ سال گارانتی بی‌قیدوشرط می‌باشند، گروه صنعتی سوپر مینیاتور یکی از بزرگ‌ترین مراکز گارانتی و خدمات پس از فروش را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

گروه صنعتی اسکندری سازنده هیتر جت های گلخانه و مرغداری .

 

اطلاعات بیشتر

جت هیتر
جت هیتر

استیل دوگانه سوز
استیل گازوئیلی
استیل گازی
گالوانیزه دو گانه سوز
گالوانیزه گازوئیلی
گالوانیزه گازی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت هیتر ۵۰.۰۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه