مشاوره رایگان : 09125547229

دستگاه جوجه‌کشی ۱۲تایی (حرفه‌ای)

در انبار موجود نمی باشد

دسته: دستگاه جوجه کشی خانگی

 دستگاه جوجه کشی حرفه ای

دستگاه جوجه کشی خانگی حرفه ای: ایزی باتور ۶ اولین ماشین جوجه کشی خانگی تولید شده با منطق فازی و تکنولوژی هوش مصنوعی در ایران است. تولید این دستگاه نتیجه بیش از چندین سال تلاش گروه تحقیق و توسعه مجموعه صنعتی سوپر مینیاتور و صد البته نتیجه یک سرمایه گذاری ارزی و ریالی قابل توجه میباشد. تنظیم دما و رطوبت با تکنولوژی هوش مصنوعی و منطق فازی همچنین استفاده از پمپ آب مخصوص به همراه پد سلولوزی مخصوص تولید شده با تکنولوژی نانو همچنین بدنه از جنس کریستال براق تولید شده با تکنولوژی تزریق تحت فشار و چرخش تمام اتوماتیک و ۳۶۰ درجه ای و مداوم  تخم ها در داخل دستگاه جوجه کشی در کنار سنسور تشخیص دما و رطوبت ساخت سوئیس به عنوان دقیق ترین سنسور تشخیص دما و رطوبت در جهان همراه با گارانتی یک ساله بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش بخشی از ویژگی های این ماشین جوجه کشی میباشد. توضیحات کامل این محصول در بخش زیر ارائه شده است.


 

قیمت دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6:  بروز شد

هزینه ارسال دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6: رایگان

یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و پشنیبانی همراه با ضمانت بهترین کیفیت قطعات

توضیحات

دستگاه جوجه کشی حرفه ای خانگی (ایزی باتور ۶)

ماشین جوجه کشی حرفه ای و پیشرفته برای جوجه کشی از پرنده های زینتی و اهلی

اگر به دنبال یک ماشین جوجه کشی با کیفیت بسیار ایده ال هستید مطمئنا ماشین جوجه کشی ایزی باتور ۶ بهترین انتخاب برای شماست و یا اگر به دنبال یک ماشین جوجه کشی برای جوجه گیری کردن از پرنده های خاص و گران قیمت هستید باید ایزی باتور شش را انتخاب کنید؛ چرا که ایزی باتور شش اولین و تنها دستگاه جوجه کشی ساخت ایران است که سیستم دما و رطوبت آن با هوش مصنوعی (منطق فازی) کنترل میشود و در نتیجه همیشه دستگاه دما و رطوبت مطلوب را دارد و دقیقا تنظیم می باشد.

از سوی دیگر ماشین جوجه کشی ایزی باتور شش اولین و تنها دستگاه جوجه کشی خانگی ساخته شده با تکنولوژی تزریق فشرده پلاستیک است که موجب آن گردیده که دستگاه بدنه ای صاف و شفاف داشته باشد و تخم های داخل دستگاه قابل رویت باشند. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه جوجه کشی تامین رطوبت آن با استفاده از پمپ رطوبت هوشمند است که شما را از باز کردن درب دستگاه در طول دوره جوجه کشی و ریختن آب به داخل دستگاه بی نیاز مینماید و تلفاتی را که باز کردن مداوم درب دستگاه ایجاد می نمود را از بین میبرد.

این دستگاه جوجه کشی خانگی مخصوص افرادی است که کیفیت برای آنها بسیار مهم می باشد. دقت و کیفیت فوق العاده این دستگاه موجب آن گردیده که افزون بر پرنده های اهلی، معمولا این دستگاه برای جوجه کشی از پرنده های گران قیمت و حساس و پرندگان خاص و نایاب نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اگر قصد معرفی این دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۶ را داشته باشیم حتما باید به سنسور آن یعنی SHT Sensirion اشاره کنیم. این سنسور جزء دقیق ترین و گران قیمت ترین و سریع ترین سنسور های کنترل دما و رطوبت جهان است که ساخت سوئیس بوده و در این ماشین جوجه کشی مورد استفاده قرار میگیرد و دما و رطوبت را بصورت دقیق و قابل اطمینان به شما نشان داده و در داخل دستگاه کنترل میکند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ماشین جوجه کشی می توان چرخش ۳۶۰ درجه ای و مداوم تخم ها در داخل دستگاه را نام برد. در تمامی ماشین های جوجه کشی ساخت ایران [به غیر از برخی تولیدات گروه صنعتی سوپر مینیاتور] چرخش تخم ها در داخل دستگاه حداکثر ۹۰ درجه یعنی ۴۵ درجه به سمت چپ و ۴۵ درجه به سمت راست صورت میگیرد. این در حالی است که چرخش تخم ها در این ماشین جوجه کشی فوق پیشرفته برای اولین بار در ایران بصورت ۳۶۰ درجه (به همان صورتی که در طبیعت و توسط مرغ مادر انجام می شود) صورت میگیرد و به همین دلیل درصد تبدیل تخم نطفه دار به جوجه در این دستگاه بسیار ایده آل میباشد.

اگر به دنبال جوجه کشی از پرندگان خاص و گران قیمتی مانند کاسکو، انواع طوطی، طاووس و یا عروس هلندی، خروس لاری، قرقاول و … هستید و یا دنبال جوجه کشی از پرندگان معمولی مانند بلدرچین، مرغ و بوقلمون، غاز، اردک و قو هستید و به راندمان و کیفیت اهیمت میدهید، ما دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ را به شما پیشنهاد میکنیم.

توجه: برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید، برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده)

۳- ارسال عدد ۱۲ به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰۰ به صورت پیامکی، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشخصات فنی و ظرفیت دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه ای

 نوع پرنده  ظرفیت
تخم نظفه دار مرغ  ۱۲ عدد تخم نطفه دار
تخم نظفه دار بلدرچین  ۳۶ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار کبک  ۳۰ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار بوقلمون  ۶ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار غاز  ۶ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار اردک  ۹ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار قرقاول  ۱۲ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار طاووس  ۶ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار فنچ  ۳۶ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار قناری  ۳۶ عدد تخم نطفه دار
 تخم نطفه دار کاسکو  ۳۶ عدد تخم نطفه دار
تخم نطفه دار عروس هلندی  ۳۶ عدد تخم نطفه دار
 تخم نطفه دار کبوتر  ۳۶ عدد تخم نطفه دار
 تخم نطفه دار لک لک  ۶ عدد تخم نطفه دار

چرا به گروه صنعتی سوپرمینیاتور اعتماد کنیم؟
چرا به گروه صنعتی اسکندری اعتماد کنیم

» گروه صنعتی سوپر مینیاتور دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزرات صنعت، معدن و تجارت میباشد.

» گروه صنعتی سوپر مینیاتور دارای لوگوی رسمی تأیید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

» تمامی پرداخت های اینترنتی شما توسط درگاه بسیار امن تأیید شده پلیس فتا انجام میگیرد.

» گروه صنعتی سوپر مینیاتور ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد.

سیستم رطوبت رسانی حرفه ای

رطوبت رسانی تمام اتوماتیک از طریق پمپ آب و پد سلولزی نانو

سه قطعه حساس و پیشرفته یعنی پمپ آب در کنار پد سلولوزی ساخته شده با تکنولوژی نانو و در نهایت برد هوشمند ساخته شده با اصول هوش مصنوعی دست به دست هم می دهند تا یکی از بهترین سیستم های تولید و تنظیم رطوبت در این ماشین جوجه کشی وجود داشته باشد. مخزن رطوبت بیرون از دستگاه قرار میگیرد که می تواند یک بطری نوشابه یا یک لیوان معمولی باشد و پمپ از طریق شیلنگ های مخصوص آب را بر روی یک پد سلولوزی که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است منتقل مینماید.

با کارکرد متناوب فن و پمپ آب که توسط برد فوق العاده هوشمند کنترل میشود، بدون دخالت دست و یا بدون ریختن آب در داخل دستگاه و حتی بدون باز کردن درب دستگاه جوجه کشی در طول کل دوره رطوبت بصورت دقیق تأمین و تنظیم میشود. تنظیم رطوبت دقیق باعث رشد متناسب جنین در داخل تخم و شکستن راحت تخم توسط جوجه از داخل می شود و همین موضوع باعث راندمان بالای دستگاه جوجه کشی میگردد. در دستگاه های جوجه کشی قدیمی شما مجبور بودید درب دستگاه را باز نمایید و آب داخل دستگاه بریزید تا رطوبت مورد نیاز ماشین جوجه کشی تامین گردد و همین موضوع علاوه بر جلوگیری از تنظیم رطوبت دقیق به دلیل باز کردن مداوم درب باعث کاهش چشمگیر راندمان ماشین جوجه کشی می گردید که با تکنولوژی جدید استفاده شده در «ماشین جوجه کشی ایزی باتور ۶» این مشکل به کلی برطرف شده است.

سنسور ساخت سوئیس

این ماشین جوجه کشی پیشرفته که مخصوص جوجه کشی در خانه طراحی شده است از سنسورهای فوق پیشرفته SHT ساخت کارخانه SENSIRION واقع در سوئیس بهره برده است که به عنوان دقیق ترین سنسور جهان در ساخت صنایع نظامی و پزشکی استفاده میشود. حسگر داخلی دستگاه بخش عمده از راندمان یک محصول را شامل میشود که به همین دلیل برای تضمین کیفیت جوجه کشی در این ایزی باتور۶ از سنسور SHT (آخرین نسخه سنسور ساخت SENSIRION) استفاده شده است. از مزایای سنسور SHT میتوان به دقت بسیار بالای آن، عدم نیاز به کالیبراسیون، پکیج SMD (ضد نویز) و پایداری طولانی مدت آن اشاره کرد.

برای تنظیم هر چه بهتر دمای دستگاه جوجه کشی افزون بر سنسور داخلی از سنسور بیرونی و محیطی نیز در این محصول استفاده شده است. دمای محیط نیز بر فرایند جوجه کشی بسیار تأثیر گذار می باشد و اگر دمای محیط دستگاه جوجه کشی ناگهان تغییر کند، به شدت به تخم های نطفه دار آسیب وارد میشود و باعث مرگ جنین داخل آن میگردد. به لطف سنسور محیطی در این دستگاه از ایجاد شوک دمایی و نوسانات دمایی داخل دستگاه جلوگیری شده است. در واقع هوش مصنوعی برد این دستگاه به صورت لحظه ای دمای بیرون را تحت نظر میگیرد و المان های مختلف دستگاه نظیر سیستم تهویه، المنت حرارتی و … را به نحوی تنظیم میکند تا به تخم های نطفه دار شوک وارد نشود. سنسور ثانویه دستگاه نیز از نوع سنسور LM35 یا NTC میباشد که بیشتر در صنایع اتومبیل سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

توجه: استفاده از دو سنسور همزمان در دستگاه برای تضمین راندمان جوجه کشی میباشد؛ چرا که با استفاده از سنسور داخلی و خارجی سیستم هوش مصنوعی دستگاه به صورت فازی میزان دمای داخل دستگاه را مطابق با میزان دمای محیط تنظیم مینماید.

سنجش دقیق دما و رطوبت در دستگاه ایزی باتور 6 به واسطه دو سنسور بسیار قوی

بدنه و شکل ظاهری

بدنه دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی از دو بخش فوقانی و تحتانی تشکیل شده است؛ قسمت فوقانی دستگاه که درب دستگاه نیز محسوب میگردد از جنس پلی استایرن (کریستال نشکن) ساخته شده است که با نوعی پوشش مخصوص پوشیده شده است تا مانع ورود اشعه های مضر خورشیدی مانند اشعه ماوراء بنفش گردد ( اشعه های خورشیدی تاثیر منفی در راندمان تبدیل تخم نطفه دار به جوجه دارند). قسمت تحتانی ایزی باتور شش نیز از ABS  گرید ۱۰۷۳۳ میباشد که در نوع خود بهترین و با کیفیت ترین میباشد، جنس ABS از استحکام بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی برخوردار است و عمر مفید ABS حداقل بیش از ۱۰ سال می باشد (از این جنس در لوازمی که نیاز به استحکام بسیار بالایی دارند مانند بدنه لباسشویی، بدنه جاروبرقی و کلاه ایمنی نیز استفاده میشود)

استفاده از ABS صنعتی و کریستال نشکن مزیت های زیادی برای این دستگاه به همراه آورده است که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

  • عدم زنگ زدگی بدنه در برابر رطوبت بالای جوجه کشی
  • جلوه ای زیبا و جذاب دستگاه
  • عایق بسیار عالی دما و رطوبت
  • وزن سبک و حمل آسان دستگاه
  • نظافت و ضدعفونی راحت بدنه دستگاه
  • کاهش خطر برق گرفتگی به دلیل غیر رسانا بودن ABS

سیستم چرخش ۳۶۰ درجه

چرخش کامل تخم های نطفه دار با زاویه 360 درجه ای در دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی

تقریبا بیشتر دستگاه های جوجه کشی ساخته شده در جهان از چرخش ۹۰ درجه بهره میبرند (۴۵ درجه به راست و ۴۵ درجه به چپ) که البته ۹۰ درجه در بهترین حالت چرخش این دستگاه ها میباشد و در اکثر مواقع این چرخش به دلیل طراحی غیر استاندارد به ۸۰ درجه کاهش پیدا میکند. حال اگر نگاهی به چرخش طبیعی تخم در زیر مرغ مادر بیندازید خواهید دید که این چرخش به صورت ۳۶۰ درجه و کاملاً افقی انجام میگیرد. گروه صنعتی سوپر مینیاتور دقیقاً نوع چرخش ۳۶۰ درجه ای مرغ مادر را در دستگاه های جوجه کشی ۱۲ تایی شبیه سازی کرده است. این سیستم چرخش در دستگاه های جوجه کشی اروپایی و به خصوص ماشین های جوجه کشی ساخت کره رعایت شده است.

توجه: گروه صنعتی سوپر مینیاتور برای اولین بار در ایران سیستم چرخش ۳۶۰ درجه را بر روی دستگاه های جوجه کشی ۱۲ تایی خانگی تعبیه کرده است.

قابلیت جوجه کشی از پرنده های زینتی و گران قیمت

دستگاه خانگی ایزی باتور 6 با قابلیت جوجه کشی از پرنده های زینتی

علاوه بر پرنده های اهلی، ایزی باتور ۶ توانایی جوجه کشی از پرنده های زینتی و گران قیمت همچون طوطی سانان را دارد. باید بدانید که بیشتر پرنده های زینتی همچون کاسکو، عروس هلندی، ماکائو، مرغ عشق، قناری و … دوره جوجه کشی نسبتا حساس و سختری در مقایسه با ماکیان خانگی دارند و تخم نطفه دار آنها بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد. از این رو هر دستگاه جوجه کشی نمی تواند از پس جوجه کشی پرنده های زینتی برآید. برای این عمل نیاز به دستگاه حرفه ای و پیشرفته الزامی است. دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ به دلیل ساختار حرفه ای و همچنین قطعات با کیفیت می تواند به راحتی از تخم نطفه دار انواع پرنده زینتی جوجه کشی کند.

نمایشگر دیجیتال

دستگاه جوجه کشی خانگی حرفه ای: ماشین جوجه کشی ایزی باتور شش دارای نمایشگر دیجیتالی است که در این نمایشگر، تغییرات لحظه ای دما و رطوبت داخلی دستگاه و همچنین میزان دمای محیط دستگاه و روزشمار جوجه کشی قابل مشاهده می باشد. از طرفی کار با برد این دستگاه بسیار ساده در نظر گرفته شده است تا کاربران آماتور نیز همانند افراد حرفه ای بتوانند از دستگاه استفاده کنند.

سیستم کنترل دما هوشمند با منطق فازی

هرچند بحث کردن در مورد سیستم فازی از حوصله و تخصص خوانندگان این متن خارج است ولی اگر بخواهیم مختصر توضیح دهیم، منطق فازی مابین منطق صفر و یک معمولی قرار میگیرد. یعنی وقتی شما به سیستم گرما ساز خود نمی گویید که در فلان حالت خاموش (صفر) و در فلان حالت روشن (یک) شود؛ بلکه میگویم با توجه به آهنگ شارش گرما از داخل دستگاه به بیرون و با توجه به دمای محیط یک پروتکل دقیق دما برای هر لحظه (مخصوص آن لحظه میباشد) تدوین و اجرا کن و این چیزی نیست جز هوش مصنوعی. قبل از این فقط دستگاه های جوجه کشی آرکام کره و ویکتوریای ایتالیا از هوش مصنوعی برای تنظیم دمای داخل دستگاه جوجه کشی بهره برده اند و در ایران نیز با طراحی مهندسین خارجی برای اولین بار در ماشین های جوجه کشی گروه صنعتی سوپر مینیاتور برای تنظیم دقیق دما از تکنولوژی هوش مصنوعی و منطق فازی استفاده گردیده است.

این روش هوشمند تنظیم دما و رطوبت موجب آن میگردد که در هر حالتی چه دمای بیرون گرم و یا سرد باشد و اختلاف دمای شب و روز به هر میزان که باشد، دمای کاملا یکسانی در داخل دستگاه وجود داشته باشد و این مهم راندمان تبدیل تخم نطفه دار به جوجه یک روزه را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. بایستی توجه داشت که قدرت تنظیم این سیستم به قدری هست که دمای دستگاه حتی با درب باز نیز تنظیم و تامین میگردد!! دما به عنوان مهمترین آیتم در جوجه کشی از پرندگان و خزندگان بالاترین اولویت را دارد و تنظیم دقیق دما بالاترین راندمان را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی کارامد سیستم سیرکوله

فن دائم کار و سیستم سیرکوله هوا در دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی

به منظور یکنواخت سازی دما و رطوبت در داخل دستگاه و تهویه هوای و اکسیژن رسانی در ایزی باتور ۶ از فن دائم کار بهره گرفته شده است. این فن دائم کار به صورت بالانس شده و بدون کمترین نویز می تواند برای مدت بسیار طولانی به عملکرد خود ادامه دهد. یکی از ویژگی های مثبت این فن، اصطکاک ناچیز آن در هنگام چرخش می باشد. چرا که به هنگام چرخش، پروانه این فن از سطح موتور آن فاصله میگیرد. بدین ترتیب از عمر مفید آن کاسته نمیشود و فن می تواند به مدت طولانی و پیوسته به کارکرد خود ادامه دهد.

افزون بر این برای کنترل بهتر جریان هوای داخل دستگاه، دریچه هایی بر روی درب دستگاه ایزی باتور شش موجود می باشد که این دریچه ها قابل تنظیم هستند. لازم به ذکر است که عملکرد فن داخل دستگاه کاملا بصورت اتوماتیک از طرف هوش مصنوعی آن کنترل میشود و در صورت لزوم فن به چرخش در می آید. با توجه به اینکه در جوجه کشی در زمان ستر و هچر نیاز به اکسیژن متفاوت است، کاربر باید بر اساس شرایط محیطی دریچه ها را تنظیم نماید.

سنسور تشخیص دمای محیط

ماشین جوجه کشی خانگی ایزی باتور شش همانند تمامی دستگاه های جوجه کشی با کیفیت خارجی (کره ای و ایتالیایی) دارای سنسور تشخیص دمای محیط میباشد که مغز الکترونیکی دستگاه ضمن تحلیل دمای محیط پیرامون دستگاه بهترین پروتکل تنظیم دما برای داخل دستگاه را تدوین مینماید. از سوی دیگر دستگاه دمای هر لحظه محیط پیرامون دستگاه را برای اطلاع شما به نمایش میگذارد و شما سعی در قرار دادن دستگاه در بهترین محیط ممکن خواهید نمود که این به نوبه خود راندمان جوجه کشی را افزایش می دهد.

استفاده از شانه همه کاره طرح آرکام

شانه استفاده شده در دستگاه های جوجه کشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که تخم نطفه دار پرنده ها از جمله پرنده های زینتی از قیمت بالایی برخوردار بوده و در واقع سرمایه کاربر می باشند و شانه جوجه کشی جایگاه قرار گیری تخم ها در دستگاه می باشد. این امر باعث شده تا در دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه ای از شانه ها همه کاره استفاده شود.

این شانه ها با الگوبرداری از دستگاه های جوجه کشی پیشرفته آرکام طراحی و تولید شده است و استفاده از آنها این قابلیت را ایجاد می کند که تخم های نطفه دار به صورت ۳۶۰ درجه در دستگاه چرخش پیدا کند و این امر در بالا بردن راندمان و درصد هچ جوجه تاثیر قابل توجهی دارد. باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این شانه ها کاربر را از خرید شانه های مختلف برای جوجه کشی از تخم های نطفه دار در اندازه های متفاوت به طور کامل بی نیاز می کند، چرا که شانه های همه کاره قابلیت تغییر سایز داشته و کاربر می تواند با توجه به اندازه تخم نطفه دار مد نظر اندازه آن را تغییر دهد. برای این کار تنها کافی است جدا کننده های داخل شانه را با توجه به اندازه تخم به جلو و یا عقب بکشید تا تنظیم شوند.

نکته دیگری که این شانه ها را از نمونه های مشابه متمایز می کند جنس آنها می باشد. جنس شانه همه کاره از ABS بوده و در صورت بالا رفتن دما و رطوبت در داخل دستگاه هیچ گاز مضری از آن به محیط پخش نمی شود. همچنین این شانه ها به سادگی شست و شو و ضدعفونی میشوند.

برد ساخته شده با تکنولوژی SMD و رباتیک

برد ضد نویز ایزی باتور 6 ساخته شده با تکنولوژی SMD و رباتیک

به جز سنسور اصلی که ساخت سوئیس است، تمامی قطعات برد الکترونیکی و دیجیتالی این ماشین جوجه کشی ساخت مالزی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین جهت ضد نویز بودن و داشتن کارایی بالا برد دیجیتالی دستگاه تماما به روش اس ام دی و به شکل صنعتی با تکنولوژی رباتیک تولید و مونتاژ گردیده است. این تکنولوژی درصد هر گونه خرابی و خطا را در تولید این ماشین جوجه کشی به صفر رسانده و طول عمر مفید برد دیجیتالی و رطوبت سنح و دماسنج دیجیتالی ماشین جوجه کشی را تا ده ها سال افزایش داده است.

از سوی دیگر  از یک میکرو کنترلر خاص با تکنولوژی ARM در تولید این برد استفاده شده که قدرت پردازش و سرعت عمل بسیار بالایی دارد و قابل مقایسه با پردازنده های شرکت اینتل است. جالب توجه اینکه پردازنده ARM همان پردازنده ای است که در برخی گوشی های هوشمند تلفن همراه مورد استفاده قرار میگیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه جوجه کشی خانگی حرفه ای : ماشین جوجه کشی ایزی باتور شش دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط شامل تمامی قطعات و ملزومات از جمله موتور، برد، پمپ، پردازشگر و غیره میباشد و بعد از اتمام گارانتی تا ده سال دارای تضمین فروش قطعات یدکی و تضمین سرویس میباشد. این گارانتی به پشتوانه بیش از بیست و شش سال تجربه تولید بزرگترین سازنده ماشین جوجه کشی خانگی در خاورمیانه دارای اعتبار مضاعف میباشد و به همراه دستگاه برگ گارانتی معتبر ارائه میگردد.

آپارات | نماشا  |  یوتیوب

ارسال به سرتاسر کشور

با توجه به اخذ قرار داد رسمی مابین گروه صنعتی سوپر مینیاتور بزرگترین سازنده ماشین جوجه کشی در ایران و شرکت های حمل خرده بار مانند باربری وطن، حامد بار، باربری پیشتاز بندر و شرکت تی پاکس و همچنین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و پست پیشتاز امکان ارسال محصول در کمتر از ۴۸ ساعت بعد از سفارش برای تک تک شهر و روستاهای ایران وجود دارد.

ماشین جوجه کشی ایزی باتور ۶ در یک کلام یک ماشین جوجه کشی خانگی کامل و قدرتمند و دقیق و صد البته هوشمند است که مطابق با دانش روز دنیا تولید شده است. علاوه بر استقبال از این محصول در بازار داخلی سالانه تعداد قابل توجهی از آن به کشور های همسایه از جمله ترکیه و امارات متحده عربی صادر میگردد. اگر قصد لذت بردن از فرآیند جوجه کشی بدون مشکلات و معضلات احتمالی را دارید فقط و فقط ماشین جوجه کشی ایزی باتور ۶ را انتخاب کنید. البته برای افرادی که دنبال قیمت پایین تری هستند نسخه ارزان تر ایزی باتور شش با نام ایزی باتور ۵ تولید گردیده که از لحاظ کیفیت و قیمت پایین تر از ایزی باتور ۶ میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش گروه صنعتی سوپر مینیاتور تماس حاصل فرمایید.

دانلود دفترچه راهنمای ایزی باتور ۶

دانلود کاتالوگ ایزی باتور ۶

نمایش این مطالب در گوگل پلاس 

نمایش این مطلب در لینک دین

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نقد و بررسی‌ها

  1. ناشناس

    سلام
    ببخشید حالت هچر و ستر چه فرقی دارن؟ ایا برای تخم
    ماکائو خوب هست؟ و چند تا درون ان جا میشه؟

    • مدیر سایت

      سلام
      ستر از زمان قرار دادن تخم های نطفه دار داخل دستگاه آغاز میشود (برای پرنده های مختلف متفاوت هست)
      هچر بعد از ستر شروع میشه ، ۳ روز اخر دوره ی جوجه کشی هچر حساب میشه ، در این مرحله دما کم میشه و رطوبت زیاد میشه تا جوجه بتونه راحت تر تخم رو بشکافه و بیاد بیرون

      طول دوره هم بسته به پرندتون متفاوته ، مثلا بلدرچین ۱۷ روز جوجه کشیش طول میکشه ، که ۱۴ روز اول میشه ستر و ۳ روز آخر میشه هچر

      برای اطلاع از جدول جوجه کشی میتونید به لینک مقابل برید : جدول زمانبندی جوجه کشی

      دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه ای بدون شک بهترین انتخاب برای پرنده های زینتی و گرون قیمت هست
      چون شانه های دستگاه شانه ی همه کاره ی طرح آرکام هست بسته به اندازه ی پرندتون متفاوت هست ، برای مرغ ۱۲ تا جا میشه ، اندازه ی تخم پرندتون رو با مرغ مقایسه کنید ، میزان تقریبی تعداد تخم جاشده در دستگاه مشخص میشه

      همینطور پیشنهاد میکنم با مشاور تخصصی ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان راهنماییتون کنند
      ۰۹۱۴۳۴۰۳۴۶۳ مهندس محمودی

      مو فق باشید

      • مدیر سایت

        فقط فراموش نکنید که به هیچ وجه اقدام به خرید اینترنتی تخم نطفه دار نکنید
        به هیچ وجه
        روی لینک زیر کلیک کنید :

        نمونه کلاهبرداری در خرید تخم نطفه دار

  2. عارف جلالی

    سلام سته نباشین می خواستم نحوه و تنظیمات مربوط به انتقال ستر به هچر این دستگاهو بدونم:آیا اتوماتیک انجام میشه یا نه؟

    • مدیر سایت

      سلام
      بله چرخش به صورت اتوماتیک متوقف می شه
      اما باید جداکننده های تخم در شانه های همه کاره رو به صورت دستی انجام بدید (درب رو باز میکنید ، جداکننده رو برمیدارید و تمام ! )
      بازم سوالی در مورد محصول داشتید با شماره ی زیر تماس بگیرید
      ۰۹۱۴۳۴۰۳۴۶۳
      مهندس محمودی
      موفق باشید

  3. علی

    تخم طاووس در میاد

    • مدیر سایت

      سلام
      در صورت محیا بودن شرایط تخم نطفه دار ، بله

  4. متین

    تخم کاسکو و طاووس تو این جوجه میشه

    • مدیر سایت

      سلام
      بله متین جان ، البته در صورت محیا بودن شرایط تخم نطفه دار
      برای اطلاعات دقیقتر و کاملتر با شماره ی زیر تماس بگیرید
      ۰۹۱۴۳۴۰۳۴۶۳
      موفق باشید

  5. متین

    سلامتنظیم هجری جیست

    • مدیر سایت

      سلام
      متین جان برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
      موفق باشید

  6. محمد

    با سلام و احترام خدمت افتخاران صنعت کشور
    ضمن تشکر از شما بابت ریسک بزرگی که در زمینه تولید دستگاهها متحمل می شوید اما همچنان قدرتمند ادامه می دهید سوال داشتم :
    آیا این دستگاه امکان جوجه کشی از بلدرچین آمریکایی را نیز دارد ؟
    همانطور که می دانید تخم بلدرچین آمریکایی از معمولی کوچکتر است .

    • مدیر سایت

      با سلام بله دوست عزیز این دستگاه از نوعی شانه استفاده مینماید که تمامی تخم ها را میتوانید درون آن قرار دهید علاوه بر این دستگاه ایزی باتور ۶ از لحاظ کیفیت کارکرد با دستگاه های جوجه کشی خارجی کاملاً برابری مینماید و شما میتوانید با خیالی راحت به جوجه کشی ادامه دهید.

  7. سجاد

    سلام این دستگاه. من تازه گرفتم ولی نه کاتالوگ داره نه تخم پرنده درچه رطوبتی باشه ونه دماشو نوشتی همین طوری که جوجه در نمیاد کمک کنید برای طوطی برزیلی چه دما ورطوبش چقدر باید باشد ممنونم.

  8. حجت

    سلام .ممنون بابت پاسخ .سوال اخر اینکه امکان نگهداری جوجه طوطی تا زمان کامل شدن پرها داخل دستگاه وجود دارد؟.ممنون

  9. رامین

    ممنون از شما

  10. رامین

    سلام
    ببخشید امروز روز ۱۸ است و دما و رطوبت دستگاه رو برای هچر تنظیم کردم. آیا باید همین حالت ادامه بدم یا اینکه باید دستگاه رو از حالت چرخش خارج کنم . خشاب ها رو باید بردارم یا نه ؟ ممنون از شما

    • مدیر سایت

      دستگاه در حالت هچر باید از حالت چرخش خارج بشه و خشاب ها را از جای خود بردارید

  11. جابر

    تهران نمایندگی داره،؟؟
    لطفا ادرس نمایندگی تهران رو بدین

    • مدیر سایت

      با سلام قبل از هرچیز باید عرض کنم که شما میتوانید با خرید اینترنتی از مزایای ویژه و ارسال سریعتر از خود کارخانه سازنده برخوردار شوید. در صورت نیاز برای دریافت آدرس نمایندگی میتوانید به بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

  12. حجت

    با سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم کارایی دستگاه و بازدهی آن چند درصد میباشد و اینکه چه تفاوتی بین این دستگاه و دستگاه ایزی باتور ۲- ۹۶ عددی از نظر جوجه آوری میباشد.در صورتی که دستگاه ایزی باتور ۲ نیز جهت جوجه کشی انواع پرنده از قبیل طوطی و پرندگان گران قیمت هم طراحی شده است.تشکر

    • مدیر سایت

      با سلام.
      ایزی باتور ۱ و ۲ این امکان را دارا دارند که بتوانند از تمامی پرندگان جوجه کشی نمایند. اما برای پرنده های گران قیمت مانند طوطی سانان بهتر است از دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه ای استفاده نمایید. چرا که استاندارد های رعایت شده در این دستگاه مخصوص پرنده های گران قیمت میباشد.

  13. جابر

    سلام. ایا این دستگاه تخم های عروس هلندی رو هم باز میکنه؟؟

    • مدیر سایت

      بله در نسخه حرفه ای دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی این امکان وجود دارد که شما بتوانید از عروس هلندی نیز جوجه کشی نمایید.

  14. حسین

    سلام
    در صورت خرابی پمپ آب میشه کف دستگاه آب رو بصورت دستی تزریق کرد یا خیر؟؟

    • مدیر سایت

      بله دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه ای دو نوع سیستم رطوبت دهی فعال میباشد که شما میتوانید در صورت خرابی یکی از دیگری استفاده نمایید.

  15. ناشناس

    سلام
    ببخشید روز ۲۱ باید دستگاه رو خاموش کنم یا اینکه باید صبر کنم تا همه جوجه ها از تخم در بیان و بعد خاموش بکنم؟

    • مدیر سایت

      نخیر باید صبر کنید تا تمامی جوجه ها از تخم دربیان

  16. نادر

    سلام در مورد دریچه هوا توضیح دهید

    • مدیر سایت

      در دستگاه جوجه کشی حرفه ای دریچه هوا رو به پایین و بالا میباشد تا سیرکولاسیون را به طور کامل برقرار نمایند و همیشه اکسیژن تازه به تخم برسد دریچه های زیرین اکسیژن را به داخل دستگاه هدایت مینمایند و دریچه های بالا منواکسید کربن را از دستگاه خارج مینمایند.

  17. یونس

    سلام ایا دستگاه ۱۲ تایی حرفه ای به صورت رایگان فرستاده میشود

    • مدیر سایت

      نخیر ۲۰ هزار تومان هزینه ارسال میباشد که محاسبه میگردد. ارسال رایگان در دستگاه های جوجه کشی ۹۶ تایی و ۴۸ تایی موجود میباشد.

  18. ناشناس

    کدوم دستگاه رو پیشنهاد می کنید . هم از نظر قیمت و هم از نظر راندمان ؟ و یک سوال دیگر چند تا تخم کفتر توی این ۱۲ تایی جا میشه ؟ ایا کاتالوگ داره ؟ ایا شما خراسان رضوی (مشهد) نمایندگی دارید؟ ادرس؟ ممنون

    • مدیر سایت

      با سلام. پیشنهاد من به شما نسخه حرفه ای هست اما نسخه معمولی هم میتونه از کفتر جوجه کشی کنه. در دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حدود ۳۰ الی ۳۵ عدد تخم کفتر میتوان جای داد و جوجه کشی کرد. در مورد نمایندگی هم پیشنهاد من به شما خرید اینترنتی هست زیرا در این صورت دستگاه از خود کارخانه به طور مستقییم به درب منزلتان ارسال میگردد که در سریعترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید، در صورت نیاز بفرمایید تا آدرس نمایندگی در خراسان رضوی را در اختیارتان قرار دهم.

  19. یونس

    سلام خدا وکیلی قابل اعتماد هست ؟ چون میخوام توش تخم سلطان و ابریشمی بزارم

    • مدیر سایت

      ببینید ما برای این تخم ها نسخه معمولی رو نه اما نسخه حرفه ای رو بله پیشنهاد میدیم زیرا این دستگاه مخصوص پرنده های گران قیمت و خاص طراحی شده مانند طوطی سانان
      سوال دیگری داشتید بنده در خدمتتان هستم.

  20. یاسین

    سلام ایا شما نمایندگی در مشهد دارید ؟ آدرس ؟ ممنون میشم اگه بگید .

  21. ناشناس

    با سلام
    با تشکر و سپاس از مدیر سایت محترم

    • مدیر سایت

      در خدمتیم.
      تیم پشتیبانی EIG

  22. ناشناس

    با سلام دوباره…
    ببخشید در ادامه کامنت قبلی…همین الان دوباره با پشتیبانی تماس گرفتم …گفتند که فیش in و out پمپ را بر عکس وصل کردی…در حالیکه هفته قبل اون خانم محترمی که گوشی رو برداشته بود چیز دیگری میگفت. همه این مشکلات به خاطر نداشتن کاتالوگ و بروشور برای دستگاه است…حالا با وجود تمام این وقایع با توجه به اینکه من ۷ روز دستگاه را راه انداختم با توجه به عدم رطوبت کافی آیا تخم مرغ ها خراب شده اند یا ادامه بدهم؟

    • مدیر سایت

      بله با توجه به این مواردی که ذکر فرمودید شما فقط باید نطفه سنجی کنید و ببینید که جنین ها رشد کرده اند یا نه اگر تخم مرغ باشد احتمال وجود مشکل کم است. در مورد کاتالوگ ها هم باید بگم به زودی روی سایت قرار میدیم برای پیگیری این موارد میتونید به بخش انجمن مراجعه فرمائید تا چند روز آینده در این بخش قرار خواهد گرفت.

  23. ناشناس

    با سلام
    بله با بخش پشتیبانی هم تماس گرفته ام اما چیزی دستگیرم نشد…لطفا افرادی رو در قسمت پشتیبانی قرار بدهید که حداقل یک مقداری اطلاعات داشته باشند..از شما مدیر سایت کاملا رضایت دارم اما از قسمت پشتیبانی تلفنی به هیچ وجه رضایت ندارم.

    • مدیر سایت

      نظر لطفا شماست. راجع به تیم پشتیبانی هم گزارش شد به رده های بالاتر رسیدگی میشه حتماً . برای رفع مشکلتون هم میتونید با این شماره در ارتباط باشید اگر گفتند که با بخش پشتیبانی تماس بگیرید توضیح بدین که قبلاً تماس گرفتید و نتیجه ای نداشته . ۰۹۱۴۳۸۸۹۱۲۹ جناب آقای اسکندری

  24. ناشناس

    سلام..
    ۱-ببخشید پمپی که به همراه دستگاه است هر ۳۰ ثانیه به ۳۰ ثانیه در کل شبانه روز کار میکنه .. آیا طبیعی هست؟ در اینصورت پمپ بعد از مدتی نمیسوزه؟
    ۲-پمپ هیچ آبی رو منتقل نمیکنه و آبی هم از لیوان آب کم نمیشه.. فقط در داخل لیوان حباب تشکیل میشه…آیا طبیعی هست؟
    ببخشید که سوالاتم رو اینجا میپرسم چونکه تلفنی نتوانستند جواب من رو بدهند و اشراف کافی به موضوع نداشتند.

    • مدیر سایت

      با سلام. احتمالاً یا پمپ رو به صورت برعکس وصل کرده اید و یا مشکل فنی وجود دارد. شما با بخش پشتیبانی تماس گرفته اید؟

  25. رامین

    با سلام
    با تشکر از پاسخ شما مدیر محترم
    یک پیشنهاد داشتم..در سایت یا وبلاگ قسمتی رو بنام انجمن ایجاد کنید تا من و سایر دوستان بتوانیم تجربیات خودمون رو از جوجه کشی و همچنین راهنمایی و رفع اشکال را در این فروم بنویسیم و با هم تبادل نظر کنیم
    باز هم تشکر از پاسخ کامل شما

    • مدیر سایت

      بله برای همین منظور در وب سایت joojekeshi.com یک انجمن به این موضوع اختصاص دادیم که از فردا شروع به فعالیت خواهد کرد.

    • مدیر سایت

      انجمن جوجه کشی برای شما عزیزان راه اندازی شد با کمک هم این انجمن را تکمیل خواهیم نمود. برای مراجهخ به انجمن جوجه کشی و طیور به این لینک http://joojekeshi.com/forum مراجعه فرمائید

  26. رامین

    با سلام مجدد
    ببخشید چند روزه که ایزی باتور حرفه ای رو گرفتم..دستگاه که متاسفانه راهنما وکاتالوگ نداره..تلفنی هم درست راهنمایی نمیکنند..لطفا در همین جا راهنمایی کنید
    ۱-آیا دریچه هوا که روی دستگاه است باید باز بماند یا بسته؟
    ۲-وقتی دستگاه رو برای ۲۱روز تنظیم میکنم خود بخود تا روز ۲۱ ادامه باید داشته باشه یا اینکه روز ۱۸ دوباره باید برای هچر تنظیم بکنم؟
    حداقل فایل آموزش و راهنمای این دستگاه را بصورت pdfدر سایت قرار دهید.

    • مدیر سایت

      با سلام. ابتدا معذرت خواهی از بابت اتفاقی که رخ داده…
      حتماً فایل راهنما در وب سایت قرار خواهد گرفت و در مورد مشکل شما هم ، دریچه هوا برای اکسیژن گیری بهتر است و شما برای اینکار بهتر است ۳۰% از دریچه را در هنگام ستر و ۱۰۰% در هنگام هچر باز بگذارید.

  27. محمد

    سلام خسته نباشید این دستگاه برای تخم شتر مرغ خوب هست اگه هست چند تخم شتر مرغ دران قرار میگیرد

    • مدیر سایت

      با سلام.
      متاسفانه چون شرایط جوجه کشی شترمرغ کاملاً با پرنده های دیگر متفاوت میباشد اجرای این نوع جوجه کشی در این دستگاه امکان پذیر نیست و نیاز به دستگاه جوجه کشی مخصوص شترمرغ دارد. برای مشاهده دستگاه جوجه کشی مخصوص شترمرغ میتوانید به فروشگاه دستگاه های جوجه کشی شترمرغی مراجعه فرمائید.

  28. رامین

    سلام
    من این دستگاه رو خریدم و امروز بدستم رسید…

    • مدیر سایت

      با سلام.
      لطفاً با شماره تماس ۰۹۱۴۳۸۸۹۱۲۹ جهت رفع این مشکل در ارتباط باشید.

  29. محمد

    وسایلش اگه خراب بشه از کجا باید گیر بیارم؟

    • مدیر سایت

      با سلام. این دستگاه جوجه کشی تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش داشته و تمامی قطعات را تولید مینماید علاوه بر این تا ۱۲ ماه نیز گارانتی بی قید و شرط قطعات نیز در این دستگاه وجود دارد پس با خیالی راحت از این دستگاه میتوانید استفاده نمائید.

  30. دکتر صادقی

    من شخصا از …

    • مدیر سایت

      با سلام. لطفاً با شماره تماس ۰۹۱۴۳۸۸۹۱۲۹ تماس حاصل فرمائید و انتقادات خود را بیان کنید.

  31. رامین

    با سلام دوباره
    ممنون از توضیحاتی که در مورد دستگاه گذاشتید . لطفا وزن دستگاه و سایز و ارتفاع آن را هم بنویسید… و چندعکس از نمای داخلی دستگاه هم قرار دهید.. منتظر هستم چون میخوام دستگاه رو بخرم

  32. بهرام

    سلام..در کرج هم نمایندگی فروش دارین؟؟؟؟؟

  33. رامین

    سلام..اطلاعات این دستگاه خیلی کمه.. مثل وزن و سایز و نوع کارآیی و قابلیت و تفاوت با دستگاه های مشابه و تنوع تخمهای مورد استفاده و … من این دستگاه رو میخوام بخرم پس زودتر توضیحات را تکمیل کنید تا تصمیم بگیرم

    • مدیر سایت

      توضیحات این محصول به زودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

  34. پوریا

    سلام و خسته نباشید قیمتش بالاس نسبت به تعدادش چندتا عکس بیشتر بزارید حداقل من بخرم ممنون

    • مدیر سایت

      عکس های بیشتر به زودی همراه با توضیحات در وب سایت قرار خواهد گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه