در مورد طوطی ها

در مورد طوطی ها | طوطی‌ها حیوانات بسیار عجیبی هستند ، نوع پرنده طوطی به‌صورت حدودی ۳۳۰ نوع هست که اکثراً خصوصیات همسانی دارند و در خصوصیات بسیار ریز باهم فرق دارند، پرنده طوطی از باهوش‌ترین نوع پرندگان می‌باشد که حتی امکان یادگیری زبان انسان و حتی صحبت به این زبان را نیز دارند.

در مورد طوطی ها | پرنده طوطی جزو پرندگانی می‌باشد که به‌راحتی اهلی می‌شود و حتی بسیار با انسان صمیمی خواهد بود، در اصل هرچه شما وقت بیشتری برای این پرنده اختصاص دهید به شما نزدیک‌تر خواهد بود و احسان صمیمیت خواهد نمود. در امر نگهداری طوطی و مخصوصاً غذای آن بسیار دقت نمایید چراکه یکی از پرندگان بسیار حساس می‌باشد همچنین تغذیه مناسب رابطه مستقیم با عمر پرنده طوطی دارد یعنی شما هرچه غذای سالم‌تری به این پرنده بدهید عمر آن نیز طولانی‌تر خواهد بود.

طوطی

طوطی

طوطی سخنگو

در مورد طوطی ها | طوطی پرنده‌ای است که امکان یادگیری زبان آدم ایزاد را دارد و در مدت‌زمانی سخنگو خواهد شد، سخنگو شدن طوطی یک‌چیز حتمی می‌باشد اما مدت‌زمان یادگیری زبان انسان برای طوطی حدود ۵ ماه تا ۱۲ ماه می‌باشد و شما می‌بایست در این مورد صبور باشید.

در مورد طوطی ها | آموزش سخنگویی به طوطی نیز راه‌های مختلفی دارد که بهترین زمان نیز برای این کار صبح زود یا شب‌ها می‌باشد برای مثال شما می‌توانید یک‌چیز مخصوصی را در دست بگیرید و سپس یک کلمه را تکرار نمایید سپس آن شیء مخصوص را به طوطی بدهید، البته این مورد باید از کلمات بسیار آسان شروع شود و هرچه کلمه آسان‌تر باشد یادگیری طوطی سریع‌تر خواهد بود.

آرکام 50 خارجی
دستگاه جوجه کشی کره ای ارکام

در مورد طوطی ها | سعی کنید صبح‌ها زمانی که پارچه را از روی طوطی برمی‌دارید چند بار به پرنده سلام کنید و شب‌ها که می‌خواهید بخوابید و چراغ‌ها را خاموش می‌کنید نیز به طوطی شب‌به‌خیر بگویید این هم یکی از روش‌هایی است که می‌توانید این‌گونه شروع کنید.

روش هایی برای یادگیری زبان به طوطی

روش دیگر برای آموزش سخنگو کردن طوطی این است که شما حرف‌هایی که می‌خواهید به طوطی یاد دهید را به در یک سی دی ضبط کنید و هر صبح و شب برای او بگذارید تا پخش شود. البته بسیاری از افراد معتقدند که در این صورت طوطی فقط می‌تواند صحبت کند و معنی کلمات را نخواهد فهمید.

در مورد طوطی ها | یکی دیگر از روش‌های یادگیری صحبت کردن به طوطی به این صورت می‌باشد که شما در مقابل طوطی یک آیینه قرار می‌دهید و خودتان پشت آیینه قرار می‌گیرید سپس کلمات را تکرار می‌کنید. البته نکته مهمی که می‌بایست هیچ‌گاه فراموش نکنید این است که به طوطی خود جایزه دهید و در مواقعی که طوطی حوصله یادگیری را ندارد به او فشار نیاورید و یادگیری را تا چند ساعت قطع کنید.


گروه صنعتی اسکندری یکی از برترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی مخصوص جوجه کشی از پرنده های گران قیمت مانند طوطی و کاسکو میباشد.

۳.۶ ۵ votes
امتیازدهی به مقاله