نقش قفس در پرورش بلدرچین

نقش قفس در پرورش بلدرچین | یکی از مواردی که همیشه مورد نیاز هر پرورش دهنده بلدرچین بوده قفس میباشد که بسته به تعداد در ابعاد مختلفی تولید میگردد. اکثراً افرادی که در امر پروش طیور به مشکل برمیخورند به دلیل عدم استفاده از تجهیزات کامل پرورش طیور میباشد ، گروه صنعتی اسکندری اسکندری یکی از تولید کنندگان قفس بلدرچین میباشد. برای اطلاع از قیمت قفس بلدرچین ساخت گروه صنعتی اسکندری میتوانید به فروشگاه آنلاین EIG مراجعه فرمایید.

 

جنس قفس بلدرچین

اکثر قفس های ساخته شده در ایران به دلیل استفاده از آهن یا فلز کاملاً احتمال زنگ زدگی دارند و حتی بعد از مدتی بدنه آنها زنگ خواهد زد ، در نتیجه این عمل عمر مفید قفس به شدت افت مینماید همچنین احتمال مسمومیت پرنده ها نیز بالا میرود که برای یک پرورش دهنده بلدرچین اصلاً مطلب خوشایندی نخواهد بود.

 

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 ارزان
دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی

آبخوری قفس بلدرچین

آبخوری قفس های موجود در بازار ایران از نوع آبخوری های معمولی میباشند که در بسیاری از موارد منجر به خیس شدن دان ها و حتی خیس شدن داخل قفس میشود اما گروه صنعتی اسکندری در قفس های ساخت خود از آبخوری تمام اتوماتیک نیپل استفاده کرده است که در مصرف آب بسیار به صرفه بوده و همچنین کاربر میتواند انواع دارو ها و مولتی ویتامین ها را از طریق آب آشامیدنی پرنده به آن در کمترین زمان ممکن تزریق نماید. آبخوری نیپل به این صورت میباشد که پرنده در هنگام نیاز با نوک خود از طریق آبخوری آب خواهد نوشید.

 

دانحوری قفس بلدرچین

در قفس های ساخت ایران همانطور که مطلع هستید این مشکل وجود دارد که پرنده در هنگام دان خوردن دان را به بیرون پرتاب مینماید، قفس های ساخت EIG به این صورت میباشد که از دانخوری مخصوصی بهره برده اند که دقیقاً مطابق با اندازه بلدرچین طراحی شده است تا در هنگام دان خوردن بلدرچین دان به بیرون پرتاب نشود. البته لازم به ذکر است که جنس دانخوری نیز از جنس گالوانیزه گرم روسی طراحی شده است تا از مقاومت لازم برخوردار باشد.

 

سینی کود قفس بلدرچین

سینی کود در قفس بلدرچین اسکندری به این صورت طراحی شده است که کاربر بتواند هر وقت که بخواهد کود ها را از قفس خارج کرده و بفروش برساند ، البته توجه داشته باشید برای اینکه کود ها دقیقاً در سینی جای گیرند سینی زیر یک توری قرار گرفته است که مدفوع پرنده بلدرچین از توری رد شده و در سینی قرار میگیرد و تبدیل به کود میگردد.

 

نقش قفس در پرورش بلدرچین

اکثراً افرادی که مشغول پرورش بلدرچین هستند از قفس های صنعتی بلدرچین استفاده مینمایند، گروه صنعتی اسکندری یکی از برترین سازندگان قفس در سطح ایران  میباشد. البته لازم به ذکر است که این واحد تولیدی به طور کلی لوازم پرورش و جوجه کشی طیور را به طور کامل تولید مینماید، برای مشاهده دستگاه های جوجه کشی ساخت EIG نیز میتوانید به فروشگاه دستگاه جوجه کشی اسکندری مراجعه فرمایید. ماشین جوجه کشی اسکندری به چند دسته تقسیم میشوند که دستگاه های جوجه کشی خانگی را با نام تجاری ایزی باتور و دستگاه های جوجه کشی صنعتی را با نام سوپر مینیاتور تولید مینمایند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله