دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام کره

دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام کره به عنوان بهترین دستگاه جوجه کشی در جهان شناخته شده است و این مورد بیشتر به دلیل دقت این دستگاه جوجه کشی در تنظیم میزان دما و رطوبت میباشد. دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام محصول کشور کره میباشد که توسط یک شرکت ساخت انکیباسیون انسانی طراحی و تولید شده است.

دستگاه جوجه کشی آرکام

دستگاه جوجه کشی آرکام

پیشینه آرکام

از آنجایی که پیشینه این شرکت در ساخت شبیه ساز بسیار درخشان بوده است انتظار ساخت یک دستگاه جوجه کشی بسیار دقیق دور از ذهن نیست، به نوعی میتوانیم بگوییم دستگاه جوجه کشی آرکام تا سال ها بدون رقیب بود تا اینکه اکثر سازندگان دستگاه های جوجه کشی مانند ویکتوریای ایتالیا سعی کردند خود را با پیشرفت تکنولوژی همراه سازند ، در ایران نیز یکی از این شرکت های ساخت دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری میباشد که با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی توانسته دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ را تولید نماید.

این ماشین جوجه کشی خانگی را میتوانیم به جرات یکی از برترین دستگاه های جوجه کشی بدانیم که با بهترین دستگاه های جوجه کشی مانند آرکام و ویکتوریا در یک سطح میباشد البته با تفاوت قیمت بسیار زیاد زیرا ایزی باتور ۶ در داخل ایران و با هزینه بسیار کم تولید میگردد و آرکام در کره و با هزینه دلاری تولید میگردد که با ورود به ایران هزینه ای معادل دو برابر هزینه واقعی را پرداخت مینمایید.

نحوه کارکرد آرکام و ایزی باتور

شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید نحوه کارکرد ایزی باتور و آرکام چه شباهت ها و چه تفاوت هایی با هم دارند، این دو دستگاه جوجه کشی دقیقاً مشابه هم میباشند ، به اندازه ای که چرخش ۳۶۰ درجه در هر دو رعایت شده و حتی محفظه به نوعی محافظت میشود که پمپ آب به جهت باز نشدن دستگاه در هر دو تعبیه شده است، تنها زمانی که نیاز به باز شدن محفظه هست تبدیل تخم ها از ستر به هچر میباشد که باز در هر دو دستگاه یکسان است. به طور کلی هر دو بر یک اساس طراحی شده اند با اندکی تفاوت در شکل ساختاری ، اگر نگاهی به راندمان ایزی باتور ۶ بیندازید خواهید دید که راندمان این ماشین جوجه کشی خانگی در تمامی پرندگان حدود ۹۷ الی ۱۰۰ درصد میباشد و این کاملاً متغیر است.

دستگاه جوجه کشی ۳۰ تایی
دستگاه جوجه کشی ۳۰ تایی
دستگاه جوجه کشی خارجی و ایرانی

دستگاه جوجه کشی خارجی و ایرانی

مقایسه دستگاه جوجه کشی آرکام کره و ایزی باتور ۶

بسیاری از افراد به طور دقیق تر نیاز به مقایسه این دو دستگاه دارند تا تصمیم گیری نمایند برای این منظور میتوانید به انجمن جوجه کشی و طیور مراجعه فرمایید ، در انجمن قسمتی مبنی بر مقایسه دستگاه های جوجه کشی تعبیه شده است که یکی از دستگاه های مقایسه شده ایزی باتور ۶ و آرکام کره میباشد.

دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت

در این میان دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت ایزی باتور ۵ نیز برای افرادی طراحی شده است که از پرندگان پر کاربرد مانند مرغ ، بلدرچین ، کبک ، اردک ، بوقلمون و… جوجه کشی مینمایند.  افرادی که نیاز به دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت داشته باشند میتوانند در فروشگاه دستگاه جوجه کشی اسکندری به صفحه ایزی باتور ۵ مراجعه فرمایند.

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

 

 

ویدیو معرفی دستگاه جوجه کشی کره ای آرکام