در صورت خراب شدن رطوبت ساز برای تامین رطوبت چه کنیم؟

در دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ و دستگاه هایی که با استفاده از رطوبت ساز ، رطوبت مورد نیاز را تامین می کنند مانند دستگاه های ۲۵۲ تایی تا ۲۰۱۶ تایی ، اگر دستگاه رطوبت ساز مانند موتور پمپ آب با رطوبت سازهای التراسونیک خراب شد برای تامین رطوبت باید چه کار کنیم؟ آیا باید موتور پمپ آب تهیه کنیم یا نه؟

تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی

باید توجه کنید که دستگاه های جوجه کشی که برای جوجه کشی مصنوعی از تخم های نطفه دار استفاده می شوند سرشار از خلاقیت هستند. بنابراین اگر دوستان کمی از قدرت خلاقیت خود استفاده کنند می توانند زمان خراب شدن دستگاه رطوبت ساز تا تعمیر یا خرید دستگاه جدید را مدیریت کنند. در دستگاه های ایزی باتور ۶ با خراب شدن رطوبت ساز در فاصبه میان تعمیر یا خرید رطوبت ساز می توانید با پر کردن سه کانال از چهار کانال در مرحله ستر و پر کردن هر چهار کانال در مرحله هچر رطوبت مورد نیاز دستگاه را تامین کنید. این کانال ها در کف دستگاه قرار دارند. در صورت تعمیر یا خرید رطوبت ساز می توانید آن را به دستگاه متصل کنید.

رطوبت در دستگاه های جوجه کشی صنعتی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند بنابراین در صورت خراب شدن رطوبت ساز در این دستگاه ها باید سریعا آن را تعمیر و یا تعویض کنید. اگر تا زمان رسیدن دستگاه رطوبت ساز التراسونیک به دستتان مجبور هستید به یک روش دیگر رطوبت دستگاه را تامین کنید ، می توانید در کف و یا فضاهای خالی دستگاه با گذاشتن یک سینی عریض و ریختن آب به آن رطوبت مورد نیاز دستگاه را تامین کنید. البته باید سینی موجود در دستگاه باید حتما از اصطکاک و سطح تماس بالایی با هوا داشته باشد. مثلا به جای کاسه از سینی مسطح در کف دستگاه استفاده کنید. در داخل سینی که پر از آب کردید می توانید چند اسفنج یا ابر را در داخل سینی قرار دهید.

۳.۸ ۶ votes
امتیازدهی به مقاله
دستگاه جوجه کشی شترمرغی 24 تایی ساخته سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی شتر مرغی ۲۴ تایی