دستگاه جوجه کشی خانگی

جوجه کشی مصنوعی که فرایند تبدیل تخم نطفه دار مرغ مادر به جوجه است از دیرباز مورد توجه بشر بوده است. دستگاه های جوجه کشی خانگی دستگاه هایی هستند که برای جوجه کشی در داخل منزل به کار می روند. این دستگاه ها توسط کارخانه های تولیدی ماشین جوجه کشی تولید و به بازار عرضه می شود. این دستگاه ها نسبت به سایر دستگاها مانند دستگاه های جوجه کشی صنعتی ابعاد کوچکتری دارند. استفاده از آن ها می تواند افزایش بازدهی و راندمان جوجه کشی را در پی داشته باشد و تلفات را به حداقل برساند. اصولا هرچقدر تکنولوژی به کار رفته در ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی بالاتر باشد، استفاده از آن راحت بوده و تلفات کمتری را در پی خواهد داشت. این امر به وضوح در دستگاه های جوجه کشی امروزی مشاهده می شود به نحوی که دستگاه های جوجه کشی خانگی موجود در بازار به صورت اتوماتیک و تمام اتومتاتیک می باشند و از فناوری قابل قبولی برخوردارند.

در مدل های قدیمی دستگاه های جوجه کشی از ظرف آب برای تامین رطوبت هوای داخل دستگاه می شد اما در مدل های جدید از پمپ آب و پد سلولوزی می شود. در ساخت پد سلولوزی از فناوری نانو استفاده می شود که توانایی جذب آب تا ۱۰ برابر خود را دارد. در جدیدترین مدل ایزی باتورها یعنی ایزی باتور ۶ از منطق فازی و هوش مصنوعی برای کنترل دما و رطوبت به صورت اتوماتیک استفاده می شود و از دقت بالایی برخوردار است. همچنین در این ایزی باتور تخم ها بر روی شانه های همه کاره یا سایزیک قرار می گیرند و می توان تخم های با هر اندازه را بر روی شانه ها قرار داد. در مدل های قدیمی دستگاه های جوجه کشی خانگی از شانه های با اندازه تخم کوچک، متوسط و بزرگ استفاده می شد و به همین دلیل گاهی اوقات تخم ها به صورت مناسب بر روی شانه ها قرار نمی گرفتند. در ایزی باتور ۶ تخم ها با حرکت افقی و عمودی ۳۶۰ درجه می چرخند در حالی که در سایر دستگاه های جوجه کشی، تخم ها ۴۵ درجه نسبت به سمت بالا و پایین یا چپ و راست افق می چرخند.

بدنه یا محفظه دستگاه های جوجه کشی خانگی باید بسیار مقاوم بوده و عایق خوبی برای حرارت باشد و از تغییرات دما و درصد رطوبت جلوگیری کند. در ساخت محفظه مدل جدید ایزی باتور ۶ به جای بدنه فلزی از بدنه ABS استفاده می شود که در ساخت لوازم خانگی مانند جاروبرقی کاربرد دارد. جنس این ماده که شبیه پلاستیک بسیار فشرده و سخت است، در مقابل ضربه مقاوم بوده و عایق مناسب برای دما و حرارت است.

 

دستگاه جوجه کشی صنعتی
دستگاه جوجه کشی ۳۰۰۰ تایی

اگر شما هم به دنبال کسب در آمد از دستگاه جوجه کشی هستید پیشنهاد ما خرید دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت و خانگی از سری ایزی باتور هست که میتوانید از همین امروز شروع به جوجه کشی از پرندگان مختلف نمایید و صاحب در آمد میلیونی بشوید

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

 

 

 

سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تلگرام دستگاه جوجه کشی
تویتر دستگاه جوجه کشی
فیس بوک دستگاه جوجه کشی
آپارات دستگاه جوجه کشی
اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
یورتیوب دستگاه جوجه کشی

پرفروش ترین انکوباتور های جوجه کشی

 

 

لینک های مفید محصولات :

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله