فروش دستگاه جوجه کشی اقساطی | قسطی بخریم یا نه ؟ 

افرادی که به صورت جدی قصد خرید دستگاه جوجه کشی دارند ولی از سرمایه کافی برای این کار برخوردار نیستند پیشنهاد می شود که این مقاله را به خوبی مورد مطالعه قرار دهند چرا که گاهاً دیده شده برخی برند های دستگاه جوجه کشی اقساطی عرضه نمایند . در این مقاله فروش قسطی دستگاه جوجه کشی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد .

دستگاه های جوجه کشی در انواع مختلف و در برند های متفاوت طراحی و تولید می شوند . گروه صنعتی مینیاتور با نزدیک به ۲۷ سال تجربه به عنوان برترین تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری در ایران و خاورمیانه می باشد . شایان ذکر است که این محصولات به دلیل کیفیت بالای خود توانسته اند فروش قابل توجهی را به ثبت برسانند .
فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی

این شرکت به دلیل پشتوانه قوی و تجربه بالا از بروزترین و با کیفیت ترین قطعات برای مونتاژ و ساخت محصولات خود بهره گیری می نماید و این در حالی است که قیمت دستگاه جوجه کشی عرضه شده توسط این برند، در مقایسه با بیشتر محصولات موجود در بازار از قیمت معقول تری برخوردار می باشد .

از جمله ویژگی هایی که محصولات ارائه شده توسط گروه صنعتی مینیاتور را در زمره بهترین دستگاه های جوجه کشی خاورمیانه قرار می دهد بهره گیری از برخی قطعات با کیفیت می باشد که نقش قابل توجهی در بالا بردن کیفیت و در نهایت در بالا بردن محبوبیت به خود اختصاص داده است .

دستگاه جوجه کشی درنا 336 تایی
دستگاه جوجه کشی درنا ۲

بهره گیری از سنسور SHT به همراه دو سنسور دیگر در یک دستگاه باعث شده تا اندازه گیری دما و رطوبت با نهایت دقت انجام بگیرد و شایان ذکر است که سنسور اول دستگاه ها از نوع sht می باشد که در کشور سوئیس طراحی و ساخته می شود که به دلیل دقت بالا و عدم نیاز کالیبراسیون مجدد به عنوان حسگر دما و رطوبت در کل دنیا شناخته می شود .

در دستگاه جوجه کشی ارائه شده توسط این شرکت تمامی تمهیدات لازم جهت عایق بندی در نظر گرفته شده است . این امر هم گام با کمپانی های جهان اول می باشد تا محیط داخل دستگاه به طور پایدار حفظ شود و دستخوش تاثیر پذیری از فاکتور های گوناگون قرار نگیرد .

افرادی که قصد دارند محصولات این شرکت را خریداری کنند باید این مورد را در نظر داشته باشند که محصولات عرضه شده توسط برند مینیاتور با بهره گیری از بهترین مواد و تجهیزات نهایت عایق بندی و ایزولاسیون را در محصولات خلق کرده اند :

بهره گیری از پیچ های هوابند :

در این قسمت داخلی این پیچ های لاستیک های ویژه ای قرار داده شده است که بعد از بسته شدن پیچ تحت فشار قرار می گیرد و در نهایت درز و فاصله اطراف پیچ را پوشش می دهد .

بهره گیری از بدنه :

بدنه استفاده شده در ساخت انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی مینیاتور از جنس PVC میباشد . این بدنه به صورت ۳ لایه بوده که دو لایه اول و اخر ان لایه وسط را که به شکل پفکی است پوشش می دهند . همین پوشش دادن باعث شده تا هوا در لایه پفکی محفوظ شود تا بدنه به عنوان یک عایق بسیار قوی اطراف دستگاه را تحت پوشش قرار دهد .

بهره گیری از رزین بین در و بدنه :

یک رزین مخصوص مانند یک لاستیک مخصوص است که بین درب و بدنه قرار داده شده تا تمامی درز ها و فواصل موجود در این بخش پوشش داده شود .

علاوه بر موارد ذکر شده بهره گیری از کنترلر جوجه کشی فوق پیشرفته JDR 950 ، درب مخصوص ، چفت های درب ، ونتیلاتورهای تهویه ، سیستم رطوبت رسانی پیشرفته و … باعث شده تا دستگاه با راندمان بالا و در نهایت کیفیت جوجه کشی را به انجام برساند . شایان ذکر است که دستگاه جوجه کشی مینیاتور به همراه ۱۲ ماه ضمانت خرید و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به کاربر عرضه می شود .

فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی

فروش قسطی دستگاه جوجه کشی مینیاتور

گروه صنعتی مینیاتور دستگاه های خود را با توجه به تجهیزات و سیستم های پیشرفته بکار رفته در آن با قیمتی کاملاً مناسب و معقول عرضه می کند . و اما برای پاسخ دادن به سوال شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت می کنم .

۱- متاسفانه شرایط فعلی به گونه ای است که تورم روز به روز بالا رفته و قیمت ارز به صورت پلکانی بالا و پایین می شود از این رو تمامی تولید کننده ها در عرصه های مختلف فعالیتی قادر به فروش اقساطی اجناس خود نمی باشند .

۲- برند مینیاتور به عنوان یک عرضه کننده بزرگ دستگاه جوجه کشی دلیل بهره گیری از بروز ترین قطعات و سیستم ها و مهم تر از همه به دلیل رضایت کاربران خود هیچ نیازی به کسب سود بیشتر از فروش اقساطی محصولات خود ندارد .

۳- شرایط حال بازار باعث شده تا کمپانی های تولید و عرضه کننده مواد اولیه مواد اولیه را نه به صورت قسطی بلکه به شکل کاملاً نقد به فروش می رساند و این امر باعث شده تا کمپانی های تولید کننده دستگاه جوجه کشی به خصوص شرکت هایی که از تجهیزات و سیستم های درجه ۱ در مونتاژ و ساخت دستگاه خود بهره گیری می کنند محصولات خود را تنها به صورت نقدی بفروشند .

۴- در طی سال های گذشته افراد بسیاری وارد زمینه تولید انواع دستگاه جوجه کشی شده اند که به دلیل مشکلات فراوان به خصوص عدم تامین مواد اولیه و تجهیزات مناسب مجبوراً از این کار کنار رفته اند . گروه صنعتی مینیاتور با نزدیک به ۳ دهه تجربه و به عنوان بزرگ ترین و برترین تولید و عرضه کننده انواع ماشین جوجه کشی در ایران و خاورمیانه ، این اعتبار و پایداری را در بازار کسب کرده که بدون کوچک ترین مشکل هر ساله رقم بالایی از محصولات خود را به بازار های داخلی و خارجی عرضه نماید . این رو این برند معروف نمی تواند با فروش اقساطی محصولات ، خود را در متحمل زیان های جبران ناپذیر نماید .

اکنون شاید این شوال برای شما پیش بیاید که چرا برخی شرکت ها دستگاه جوجه کشی اقساطی می فروشند …

برای پاسخ به این عمل می توان دلایل مختلفی را دخیل دانست . یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی توسط برخی شرکت ها باشد عدم بازاریابی مناسب است . در واقع برخی برندها برای جبران میزان فروش پایین خود ترجیح می دهند دستگاه های جوجه کشی خود را به صورت اقساطی عرضه کنند تا مشتری بیشتر جذب آن برند شود . اما با توجه به تجربه ما این شرکت ها بعد از گذشت مدتی با زیان جبران ناپذیری مواجه خواهند شد .

مورد دیگری که در بیشتر کارخانه های نوپا به خصوص در ایران دیده می شود سرمایه پایین از این رو استفاده از تجهیزات و مواد اولیه کم کیفیت می باشد . در این حالت شرکت برای جذب مشتری و همچنین فروش محصولات خود مجبور است به شرایط فروش قسطی اکتفا نماید .

مورد آخری که می تواند در انجام این عمل دخیل باشد قدرت بالای یک شرکت است . در واقع این امکان وجود دارد که یک شرکت از قدرت و سرمایه بالایی برخوردار باشد تا دستگاه جوجه کشی تولیدی خود را به صورت قسطی به فروش برساند و در صورت بروز مشکل متحمل زیان بالایی نشود .

۲ ۱ vote
امتیازدهی به مقاله