در خرید دستگاه جوجه کشی چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

پرورش پرندگان یک روش مناسب برای خود اشتغالی و  ایجاد کسب و کارهای کوچک است. اما در کنار پرورش طیور می توان کارهای دیگری نیز انجام داد تا سودآوری کسب و کار افزایش پیدا کند. یک راه مناسب برای افزایش سودآوری کسب و کار که می تواند به نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می شود ، خرید دستگاه جوجه کشی برای جوجه کشی از تخم های نطفه دار است.

خرید دستگاه جوجه کشی می تواند در توسعه کسب و کار و  بهره وری بیشتر گله مولد نقش مهمی ایفا کند. اگرچه بسیاری از افراد فکر می کنند پرداخت پول برای خرید دستگاه جوجه کشی هزینه است ، اما حقیقت این است که خرید این دستگاه ها فعالیت سرمایه گذاری محسوب می شود زیرا با پرداخت پول برای این وسیله می توانید سودآوری واحد تولیدی خود را افزایش دهید.

معیارهای مهم در خرید دستگاه جوجه کشی

در خرید دستگاه جوجه کشی باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟ این سوالی است که بیشتر افراد پرورش دهنده طیور با آن مواجه می شوند. قیمت ، کیفیت ، قطعات ، استانداردها و گواهینامه ها ، گارانتی و خدمات پس از فروش مواد مهمی هستند که در خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن ها توجه کنیم.

همانطور که می دانید بین قیمت و کیفیت رابطه مستقیم وجود دارد. اما این بدین معنی نیست که همیشه اجناس گران قیمت باکیفیت و اجناس ارزان قیمت بی کیفیت هستند. اما یک رابطه منطقی و مثبت بین قیمت و کیفیت وجود دارد. در مورد دستگاه های جوجه کشی هم همین گونه است. همیشه این را به خاطر داشته باشید که هیچ چیزی بیهوده با قیمت کم و هیچ چیز بیهوده با قیمت بالا به فروش نمی رسد.

دستگاه جوجه کشی 64 تایی شترمرغ
دستگاه جوجه کشی شترمرغی ۶۴ تایی

کیفیت دستگاه جوجه کشی

در خرید دستگاه جوجه کشی حتما کیفیت دستگاه را هم مدنظر قرار دهید. کیفیت دستگاه نقش بسیار مهم و تعیین کننده در راندمان و بهره وری جوجه کشی دارد. معمولا دستگاه های بی کیفیت (مانند دستگاه های جوجه کشی بدنه فلزی) با گذر زمان با کاهش راندمان مواجه می شوند. این مساله می تواند سودآوری واحد تولیدی شما را با مشکل مواجه کند.

قطعات ماشین جوجه کشی

قطعات استفاده شده در ساخت دستگاه جوجه کشی باید کیفیت لازم را داشته باشند تا کل دستگاه از کیفیت لازم و مناسب برخوردار باشد. مثلا حسگر SHT SENSIRION که در ساخت دستگاه های جوجه کشی آرکام کره ، ویکتوریای ایتالیا و اسکندری ایران به کار می رود از قدرتمندترین و حساس ترین سنسورهای موجود در جهان است. اما در برخی دستگاه های جوجه کشی از سنسورهای چینی استفاده می شود که نه تنها کیفیت لازم را ندارند بلکه پس از دو یا سه دوره جوجه کشی از کالیبره خارج می شوند و راندمان دستگاه جوجه کشی را کاهش می دهند.

قطعات به کار رفته در ماشین جوجه کشی 96 عددی

 استانداردها و گواهینامه ها دستگاه جوجه کشی اسکندری

دستگاه جوجه کشی که قصد خرید آن را دارید باید استانداردهای لازم از جمله استاندارد ملی ایران را داشته باشد. دیگر استانداردهای بین المللی مانند استاندارد CE اروپا را هم در نظر داشته باشید. برخورداری از گواهینه های کیفیت بین المللی مانند گواهینامه ISO9001 تضمین کننده کیفیت محصول مورد نظر هستند.

 استانداردهای دستگاه جوجه کشی

استانداردهای دستگاه جوجه کشی

گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین های جوجه کشی اسکندری

در خرید دستگاه جوجه کشی گارانتی و خدمات پس از فروش را هم در نظر بگیرید. چه بسا محصولات بهترین برند دستگاه های جوجه کشی جهان در داخل ایران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نباشند و در پیدا کردن قطعات آن ها با مشکل مواجه شوید. دستگاه های جوجه کشی آرکام از این دسته انکوباتورها هستند که به دلیل تحریم ها در داخل ایران گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند.

از طرف دیگر برخی از دستگاه های جوجه کشی علی رغم این که دارای گارانتی هستند اما نمی توان به اعتبار کارخانه سازنده آن ها اعتماد کرد. گاها مشاهده می شود که کارخانه هایی که فقط یک سال از تاسیس آن ها می گذرد ، گارانتی ۱۰ ساله به محصولات خود ارائه می کنند اما پس از خرید دستگاه خبری از گارانتی و خدمات پس از فروش کارخانه نیست.

دستگاه جوجه کشی اسکندری

دستگاه جوجه کشی اسکندری

چرا باید بخریم؟

همانطور که اشاره کردیم خرید ماشین جوجه درآوری یک فعالیت سرمایه گذاری محسوب می شود و می تواند برای افزایش سودآوری واحد تولیدی شما مناسب باشد. اما اشتباه در خرید دستگاه جوجه کشی مناسب ممکن است نه تنها برای سودآوری واحد تولیدی شما مفید نباشد ، بلکه با تلف کردن تخم های نطفه دار باعث وارد ضرر و زیان به واحد تولیدی شما شود.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری با بهره گیری از قدرتمندترین قطعات ایرانی و خارجی ، طراحی و مونتاژ حرفه ای با راندمان بالای ۹۵ درصد تضمین کننده سودآوری واحد تولیدی پرورش طیور هستند.

بهره گیری از قدرتمندترین قطعات ایرانی و خارجی مانند سنسور

SHT SENSIRION ، بدنه PVC ، موتورهای انحصاری EIG ساخت و تولید مالزی و برخورداری از سیستم چرخش ۳۶۰ درجه ای ، اتصال به برق باتری به عنوان برق اضطراری ، ارتقای سیستم نرم افزاری و کنترل از راه دور از طریق پیامک از قابلیت های بی نظیر دستگاه های جوجه کشی اسکندری است.

بدنه PVC دستگاه جوجه کشی

بدنه PVC دستگاه جوجه کشی

مقالات مرتبط :

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله