بهترین نوع دستگاههای جوجه کشی

امروزه دستگاه های جوجه کشی با برندهای مختلف در بازار به فروش می رسند و خریداران با طیف بسیار متفاوتی از برندهای مختلف مواجه هستند. بنابراین آشنایی با قابلیت ها و امکانات این ماشین ها برای خرید بهترین دستگاه جوجه کشی ضروری است. در این مقاله قصد داریم شما را با قابلیت های بهترین دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار آشنا کنیم.

 

سنسور دما و رطوبت SHT

سنسور دما و رطوبت SHT

  • سنسور دستگاه جوجه کشی:

سنسور یا حسگر در ماشین جوجه آوری وظیفه سنجش دما و رطوبت هوای داخل دستگاه را بر عهده دارد. در بهترین دستگاه های جوجه کشی دنیا از سنسورهایی استفاده می شود که بسیار دقیق بوده و در تجهیزات و ابزارآلات پزشکی و صنایع دفاعی از آن ها استفاده می شود. نمونه این سنسورها برند SHT SENSIRION است که فقط یک بار برای کل دوره مصرف در سوئیس کالیبره می شوند.

ویژگی های یک سنسور حرفه ای:

دستگاه جوجه کشی 336 تایی سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی ۳۳۶ تایی

۱- کیفیت بالای سنسور و خروجی ها

۲- داشتن آپشن های مفید و ضروری مانند هشدار دهنده از راه دور

۳-  قطعات یدکی و سنسورهای با کیفیت

بهترین سنسور دستگاه جوجه کشی

فیلم از بهترین سنسور دستگاه جوجه کشی

 

 

  • بدنه دستگاه جوجه کشی:

در برترین دستگاه های جوجه کشی حرفه ای  امروزی از مواد PVC برای ساخت بدنه استفاده می شود. PVC علاوه بر این که عایق بسیار مناسبی برای دما و حرارت است قابلیت شستشو و ضدعفونی مناسب را نیز دارد.

  • انواع فن دستگاه جوجه کشی

    انواع فن دستگاه جوجه کشی

     

  • فن ماشین جوجه کشی:

در بهترین ماشین های جوجه درآوری موجود در بازار از فن های دائم کار استفاده می شود. این فن ها قادر هستند که برای مدت بسیار طولانی مانند چند ماه بدون وقفه فعالیت کنند و در عین نیازی نیز به تعمیر یا تعویض پیدا نکنند.

شانه-جوجه-کشی

شانه جوجه کشی همه کاره

 

  • شانه های همه کاره:

در بهترین ماشین های جوجه کشی روز دنیا از شانه های همه کاره برای جوجه کشی تخم های انواع مختلف پرندگان استفاده می شود. این شانه ها که به شانه های سایزیک نیز معروف هستند قابل تنظیم با توجه به اندازه تخم ها هستند. در مدل های قدیمی دستگاه های جوجه کشی از شانه های ساده استفاده می شد و برای جوجه کشی از تخم های با اندازه های متفاوت باید شانه های با سایزهای متفاوت تهیه می شد.

کیفیت موتورهای جوجه کشی

کیفیت موتورهای جوجه کشی

 

 

  • جنس و کیفیت قطعات

جنس و کیفیت قطعات در دستگاه های جوجه کشی نیز بسار مهم است. برای مثال در بهترین دستگاه های جوجه کشی از مواد ای بی اس صنعتی برای ساخت تجهیزات داخل دستگاه استفاده می شود که به نحو قابل ملاحظه ای راندمان ماشین جوجه درآوری را افزایش می دهند.

برد برای ساخت دستگاه جوجه کشی

برد برای ساخت دستگاه جوجه کشی

 

  • بهترین برد دستگاه جوجه کشی

در بهترین دستگاه های جوجه کشی دنیا از بردهای پیشرفته تری نیز استفاده می شود. معمولا بردهای برترین دستگاه های جوجه کشی دنیا از فناوری بالایی برخوردار بوده و از هوش مصنوعی یا منطق فازی برای کنترل ایتم های جوجه کشی مانند دما و رطوبت استفاده می کنند.

تقدیر استاندار آذربیجان غربی از گروه صنعتی اسکندری

تقدیر استاندار آذربیجان غربی از گروه صنعتی اسکندری

خرید بهترین نوع دستگاه جوجه کشی

اگر شما هم به دنبال دستگاه جوجه کشی ایده ال هستید میتوانید از دستگاه های جوجه کشی با کیفیت ایرانی استفاده نمایید یکی از شرکت های فعال در این صنعت گروه صنعتی اسکندری میباشد. که کیفیت محصولات این کارخانه زبان زد عام و خاص است در محصولات این شرکت از قطعات با کیفیت استفاده شده که قیمت زیاد این محصولات دلیلی بر کیفیت برتر آنها میباشد. به جرات میتوان گفت کیفیت محصولات این کارخانه قابل رقابت با برترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار است.

 

 

فیلم از تقدیر و تشکر صداسیما  و اسنتداری از گروه صنعتی اسکندری

 

 

دانلود فیلم واحد نمونه تولید کننده دستگاه های جوجه کشی

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

     

     

     

    سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    تلگرام دستگاه جوجه کشی
    تویتر دستگاه جوجه کشی
    فیس بوک دستگاه جوجه کشی
    آپارات دستگاه جوجه کشی
    اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
    یورتیوب دستگاه جوجه کشی

     

    ۰ ۰ votes
    امتیازدهی به مقاله