دستگاه جوجه کشی ارزان

 

ارزان بودن قیمت یک دستگاه جوجه کشی تنها مزیت در هنگام خرید نیست و باید به سایر عوامل مهم دیگر مانند کیفیت ساخت، قطعات استفاده شده، بسته بندی، گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کرد. استفاده از قطعات بی کیفیت خارجی مانند قطعات چینی منجر به کاهش هزینه های تولید شده و محصول با قیمت نسبتا ارزان به دست مشتری می رسد. استفاده از این گونه انکوباتورهای ارزان قیمت می تواند هزینه های گزافی مانند افزایش تلفات در فرایند جوجه کشی را در پی داشته باشد به طوری که ضرر ناشی از آن از قیمت خود دستگاه نیز بیشتر باشد. به همین دلیل در مورد خرید همه کالاها مخصوصا انکوباتور باید به این نکته کلیدی توجه کنیم که هیچ کالای ارزانی بیهوده ارزان نیست و هیچ کالای گرانی بیهوده گران نیست.

انکوباتورهای ارزان با قطعات چینی

نکته مهمی که در خرید یک انکوباتور باید به آن توجه کنیم این است که قیمت را با در نظر گرفتن عامل مهم دیگر یعنی کیفیت بسنجیم. در واقع زمانی می توانیم بگوییم یک انکوباتور از انکوباتور دیگر ارزان تر است که هر دو دستگاه جوجه کشی کیفیت تقریبا یکسانی داشته باشند. در ساخت انکوباتورهای بدنه فلزی از قطعات بی کیفیت چینی استفاده می شود که بسیار ارزان قیمت هستند و بهای تمام شده تولید ماشین جوجه درآوری را کاهش می دهند. برای مثال در ساخت این ماشین های جوجه درآوری از سنسورهای NTC یا LM35 چینی استفاده شده است که به دلیل حساسیت پایین در سنجش دما در ساخت اتومبیل کاربرد دارند و به قیمت ارزانی در بازارهای جهانی به فروش می رسند. درحالی که در ایزی باتور ۵ از شاهکار تکنولوژی سوئیس یعنی SHT SENSIRION استفاده شده است که با قیمت ۲۲ دلار در بازارهای جهانی عرضه می شود. مهم ترین ویژگی مثبت این سنسور سویسی کالیبره آن میباشد که یک بار در کارخانه سازنده کالیبره میشود و نیاز به کالیبره دوباره در هر دوره جوجه کشی ندارد که شما را از کالیبره دوباره  بی نیاز میکند.

ایزی باتور ۵، ارزان قیمت همگام با استانداردهای جهانی

دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت ایزی باتور ۵ نسخه اکونومی ایزی باتور ۶ محصول کارخانه گروه صنعتی اسکندری است در ساخت آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. این انکوباتور مناسب جوجه کشی از انواع پرندگان اهلی و زینتی است. این دستگاه اتوماتیک کاملا ایزی تو یوز بوده و با استفاده از سنسور SHT و منطق فازی کنترل دما و رطوبت دستگاه را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد. سیستم چرخش ۳۶۰ درجه ای دستگاه همانند مدل های جدید انکوباتورهای خارجی مانند آرکام راندمان جوجه کشی را بالا می برد.

دستگاه جوجه کشی شترمرغی 24 تایی ساخته سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی شتر مرغی ۲۴ تایی

قابلیت های ایزی باتور ۵:

استفاده از منطق فازی برای کنترل دما

بهره گیری از سنسور SHT SENSIRION کالیبره شده در سوئیس

استفاده موتور ایزی باتور تولید شده در مالزی

سیستم چرخش ۳۶۰ درجه ای همگام با انکوباتورهای به روز دنیا

بکارگیری شانه های همه کاره ای بی اس بدون متصاعد کردن گاز در دمای بالا

کفه های بالا و پایین نشکن کریستالی ضد UV جهت جلوگیری

بسته بندی حرفه ای و بارکد منحصر به فرد

گارانتی یک ساله و تضمین قطعات ۱۰ ساله

ایزی باتور ۵ به عنوان یک دستگاه جوجه کشی ارزان، با قیمت بسیار مناسب ۳۴۵ هزار تومان  آماده ارسال رایگان به سراسر کشور است. برای خرید اینترنتی این دستگاه می توانید به وب سایت گروه صنعتی اسکندری مراجعه نمایید.

لینک های مفید محصولات :

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

     

    سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    تلگرام دستگاه جوجه کشی
    تویتر دستگاه جوجه کشی
    فیس بوک دستگاه جوجه کشی
    آپارات دستگاه جوجه کشی
    اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
    یورتیوب دستگاه جوجه کشی
    ۰ ۰ votes
    امتیازدهی به مقاله