دستگاه جوجه کشی ارزان و دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی

اگر به دنبال خرید یک دستگاه جوجه کشی خانگی هستید، حتما قیمت یکی از فاکتورهایی است که در خرید به آن توجه می کنید. در واقع همه ما در خریدهای خود به دنبال کالاهایی هستیم که نسبت به کالاهای مشابه دیگر ارزان قیمت تر باشند. خرید یک کالای ارزان قیمت زمانی معقول و قابل قبول است که کیفیت حداقل برابر را نسبت به کالای مشابه دیگر داشته باشد.

اکثر افرادی که می خواهند با دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت جوجه کشی کنند، باز بازدهی قابل قبولی در جوجه کشی مواجه نمی شوند و به دلیل تلف شدن جوجه ها و تحمل هزینه، از جوجه کشی متنفر می شوند. حقیقت این است که با دستگاه های جوجه کشی ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومانی بازدهی مناسب را به دست نمی آورید و وقت و هزینه خود را از دست می دهید.

همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ گرانی بی علت نیست. بالا بودن قیمت نسبی دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری نسبت به رقبا بی علت نیست زیرا ما از متریال اصل استفاده می کنیم. به عنوان مثال در حال حاضر دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی گروه صنعتی اسکندری ۳۴۵ هزارتومان است که نسبت به محصولات مشابه رقیب ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان گران تر است. در نگاه اول به نظر می رسد که دستگاه رقیب به دلیل ارزان تر بودن بهتر است و باید آن را خرید.

این در حالی است که سود همین محصول برای ما بسیار پایین تر از سود شرکت رقیب است زیرا شرکت رقیب از قطعات چینی استفاده می کند و از لحاظ مونتاژ و بسته بندی کیفیت بسیار پایینی دارد و همین امر باعث کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده می شود.

دستگاه جوجه کشی خارجی
دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام

پایین بودن کیفیت بسته بندی باعث می شود که محصول به صورت سالم به دست مشتری نرسد. علاوه بر این دستگاه های ارزان قیمت مصرف انرژی بالاتری دارند و خطر آتش سوزی در آن ها بالاست و به دلیل استفاده از سنسور ارزان قیمت، تنظیم دما و رطوبت در این دستگاه ها از دقت کافی برخوردار نیست. شما می توانید با خرید دستگاه های ارزان قیمت ولی باکیفیت علاقه خود را به جوجه کشی افزایش دهید.

هم اکنون دستگاه های چینی فراوانی به اسم دستگاه جوجه کشی کره ای و هلندی در بازار موجود هستند. همچنین دستگاه هایی در بازار موجود هستند که با استفاده از قطعات بدل چینی مونتاژ شده اند و از کیفیت پایینی برخوردارند و البته قیمت پایینی نیز دارند. در خرید دستگاه های جوجه کشی باید به این موارد دقت کنید. همچنین ممکن است دستگاه هایی با ظرفیت بالا ولی ارزان در بازار موجود باشند ولی نکته مهم و اساسی راندمان آن هاست و باید توجه کنیم که در فرایند جوجه کشی چند درصد تخم ها را به جوجه تبدیل می کنند.

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

 

 

سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تلگرام دستگاه جوجه کشی
تویتر دستگاه جوجه کشی
فیس بوک دستگاه جوجه کشی
آپارات دستگاه جوجه کشی
اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
یورتیوب دستگاه جوجه کشی

پرفروش ترین انکوباتور های جوجه کشی

لینک های مفید محصولات :

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله