دستگاه جوجه کشی ایرانی

دستگاه های جوجه کشی ایرانی نسبت به دستگاه های جوجه کشی که با برندهای خارجی در بازار به فروش می رسند دارای مزیت های فراوانی هستند.کارخانه های سازنده دستگاه های جوجه کشی ایرانی به سرعت در حال ارتقای فناوری به کار رفته در انکوباتورهای خود هستند به طوری که می توان گفت محصولات برخی کمپانی های ایرانی از لحاظ کیفیت و فناوری استفاده شده قابل مقایسه با نمونه های خارجی مانند آرکام هستند.

با این حال بازار دستگاه های جوجه کشی در ایران سرشار از محصولات چینی است که با برندهای ایرانی و خارجی به فروش می رسد. برای مثال با توجه به توقف صادرات برند هواباتور به خارج از ایالت متحده توسط کمپانی GQF، هواباتورهای چینی با قیمت بسیار پایینی نسبت به هواباتورهای اصل در ایران به فروش می رسد.همچنین دستگاه های برخی از برندهای ایرانی مانند ایزی جیک و کاکس ماشین به دلیل قطعات چینی استفاده شده در ساخت آن ها، عملا کیفیت یک دستگاه جوجه کشی چینی را دارند و تولید آن ها نتیجه ای جز بدبین شدن خریداران نسبت به دستگاه جوجه کشی ایرانی ندارد.

اما با این حال ما با ارائه دلایل بسیاری که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توصیه می کنیم که به کارخانه های معتبر سازنده دستگاه جوجه کشی ایرانی اعتماد کنید.

دستگاه جوجه کشی درنا 168 تایی
دستگاه جوجه کشی درنا ۱

دستگاه جوجه کشی خارجی و ایرانی

عدم ارائه خدمات پس از فروش توسط کمپانی های خارجی

عدم ارائه خدمات پس از فروش توسط کمپانی های خارجی به خریداران ایرانی یکی از معیارهایی است که در خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن توجه کنید. کمپانی های خارجی به دلیل اعمال تحریم ها به راحتی نمی توانند خدمات پس از فروش را به خریداران ایرانی ارائه دهند و در صورت خراب شدن دستگاه در تهیه قطعات و لوازم جانبی با مشکل مواجه خواهید شد.

به همین دلیل توصیه می کنیم که با انجام تحقیقات مناسب، از کارخانه های دستگاه جوجه کشی ایرانی خریداری کنید که دارای زنجیره خدمات پس از فروش بهتری نسبت به فروشندگان خارجی باشند.

قیمت ارزان و کیفیت بالای دستگاه های جوجه کشی داخلی

افرایش قیمت دلار و اعمال مالیات و عوارض واردات منجر به افزایش قیمت پرداختی توسط خریداران داخلی می شود. از طرف دیگر به دلیل عدم ارائه خدمات پس از فروش، در صورت خراب شدن دستگاه های خارجی هزینه دیگری نیز برای خریداران ایرانی این دستگاه ها تحمیل می­شود و آن هم هزینه عدم دسترسی به لوازم جانبی این دستگاه هاست.

در حالی که با صرف هزینه بسیار پایین تر  می­توانید دستگاه جوجه کشی با کیفیت ایرانی بخرید.

برخلاف برندهایی مانند ایزی جیک و کاکس ماشین که از قطعات تمام چینی استفاده می کنند، کارخانه های ایرانی وجود دارند که انکوباتورهای خود را در حد استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه می کنند.

کیفیت این کارخانه ها به حدی است که توانسته اند در بازارهای منطقه ای مانند کشورهای عراق و ترکیه سهم قابل توجهی از بازار را کسب کنند.

نمونه کارخانه های موفق ایرانی، گروه صنعتی اسکندری است که با بکارگیری فناوری های به روز دنیا، انکوباتورهای قابل رقابت با برندهای معتبر خارجی را تولید و به بازار عرضه می کند.

برای مثال ایزی باتور ۶ و نسخه اکونومی آن یعنی ایزی باتور ۵ مجهز به سنسورهای SHT کالیبره شده در سوئیس، موتورهای انحصاری EIG با قابلیت دائم کار در خلا ساخت مالزی، سیستم چرخش ۳۶۰ درجه ای همگام با انکوباتورهای روز دنیا و شانه های همه کاره ای بی اس است که آن را کاملا قابل رقابت با انکوباتور قدرتمند آرکام کینگ سورو ۲۰ می کند.

با این اوصاف به شما خریداران گرامی توصیه می کنیم که صرفا به خاطر برند محصولات خارجی و با صرف هزینه زیاد از آن ها خریداری نکنید.

تحقیقات ما به عنوان کارشناسان بازار انکوباتور نشان می دهد که دستگاه جوجه کشی ایرانی قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد و با اطمینان خاطر می توان از آن استفاده کرد.

از جمله شرکت های فعال این عرصه میتوان به دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری اشاره کرد که  تولیدات این کارخانه از بهترین های دستگاه جوجه کشی محسوب میشود.

 

برترین سازنده دستگاه جوجه کشی در ایران

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

     

     

    لینک های مفید محصولات :

     

     

    فیلم بسیار جالب از جوجه کشی تخم مرغ با دستگاه جوجه کشی

     

     

    سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    تلگرام دستگاه جوجه کشی
    تویتر دستگاه جوجه کشی
    فیس بوک دستگاه جوجه کشی
    آپارات دستگاه جوجه کشی
    اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
    یورتیوب دستگاه جوجه کشی

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ۰ ۰ votes
    امتیازدهی به مقاله