دستگاه جوجه کشی صنعتی بزرگ : سوپرمینیاتور ۲۰۱۶ تایی

دستگاه جوجه کشی ۲۰۱۶ تایی سوپرمینیاتور ساخت گروه صنعتی اسکندری با برد سخنگوی JDR900 و فناوری هوش مصنوعی نمونه منحصربه فردی از دستگاه های جوجه درآوری ایرانی است. بدنه این دستگاه از جنس پی وی سی است که عایق بسیار مناسبی برای دما و حرارت بوده و از قابلیت شستشو و ضدعفونی بالایی برخوردار است. برای تنظیم رطوبت مطلوب از فناوری التراسونیک در دستگاه استفاده می شود. در این فناوری با استفاده از امواج مافوق صوت مولکول های سطح آب به بخار تبدیل می شوند و به صورت شبنم بر روی پوسته تخم مرغ قرار می گیرند. در سوپرمینیاتور ۲۰۱۶ تایی از هوش مصنوعی و منطق فازی برای کنترل ایتم های دستگاه استفاده می شود.

قابلیت ها دستگاه جوجه کشی صنعتی :

برد JDR900 : برد ماشین جوجه کشی بزرگ ۲۰۱۶ تایی JDR900 است که سخنگو بوده و مراحل مختلف جوجه کشی را به کاربر گوشزد می کند. با بکارگیری این برد نیازی به داشتن دانش جوجه درآوری توسط اپراتور یا کاربر نیست و حتی اگر جزء کاربران مبتدی هستید می توانید مراحل جوجه کشی را از دستگاه بیاموزید!

 

دستگاه جوجه کشی ارزان - ایزی باتور
دستگاه جوجه کشی ارزان – دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی (آماتور)

هوش مصنوعی در ماشین جوجه کشی بزرگ :

برد JDR900 توانایی بکارگیری هوش مصنوعی و منطق فازی برای کنترل المان های مختلف دستگاه را دارد. با استفاده از هوش مصنوعی و منطق فازی که مابین منطق صفر و یک است دستگاه توانایی یادگیری پیدا می کند. این قابلیت دستگاه را قادر می سازد تا در صورت باز بودن محفظه نیز بتواند المان های جوجه درآوری را در حد مطلوب تنظیم کند.

سنسور دستگاه جوجه کشی بزرگ

سنسور دستگاه جوجه کشی بزرگ

سنسور های دستگاه جوجه کشی:

SHT SENSIRION : سنسور SHT SENSIRION یک سنسور شناسنامه دار است که تنها یک بار در تمام طول عمر در سوئیس کالیبره می شود. این سنسور فوق حساس در فناوری های نوین نظامی و پزشکی کاربرد دارد و نشان دهنده دقت بسیار بالای ماشین جوجه درآوری بزرگ سوپرمینیاتور ۲۰۱۶ عددی در تنظیم رطوبت و دمای درون دستگاه است.

دستگاه بدنه فلزی و بدنه pvc

دستگاه بدنه فلزی و بدنه pvc

بدنه PVC :

بدنه سوپرمینیاتور ۲۰۱۶ عددی از جنس PVC است. PVC عایق بسیار مناسبی برای رطوبت و گرماست و به راحتی می توان آن را برای جلوگیری از رشد میکروب و باکتری در داخل دستگاه شسشتو داده و ضدعفونی کرد. همچنین یکی دیگر از محاسن PVC عدم زنگ زدگی برخلاف فلز است ؛ زنگ زدگی بدنه نیز می تواند منجر به رشد باکتری و میکروب در داخل دستگاه شود.

شانه همه کاره سایزیک

شانه همه کاره سایزیک

شانه های همه کاره :

شانه های همه کاره موجود در این دستگاه شما را از تهیه شانه های با سایزهای مختلف برای جوجه کشی تخم های نطفه دار انواع مختلف پرندگان بی نیاز می کند. با استفاده از جداکننده های شانه های همه کاره می توانید تخم های انواع پرندگا ن را در داخل دستگاه قرار دهید یا حتی از آن ها به صورت همزمان جوجه کشی کنید.

 

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

 

 

سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تلگرام دستگاه جوجه کشی
تویتر دستگاه جوجه کشی
فیس بوک دستگاه جوجه کشی
آپارات دستگاه جوجه کشی
اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
یورتیوب دستگاه جوجه کشی

 

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله