برد دستگاه جوجه کشی

دقت داشته باشید که برد استفاده شده در دستگاه جوجه کشی حتما با تکنولوژی SMD مونتاژ شده باشد. که این برد ها در مقابل نویز از جمله استفاده از موبایل و سایر قطعات مغناطیسی نویز پذیری کمتری دارند.

 

ستروهچر همزمان در دستگاه جوجه کشی

یکی از مزیت های مهمی که در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن توجه کنید امکان ستر و هچر همزمان میباشد که سبب میشود پس از قرار دادن تخم در داخل دستگاه جوجه کشی در هر بازه زمانی که میخواهید دوباره تخم به داخل دستگاه جوجه کشی اضافه نمایید مثلا تعدادی تخم در روز پنجم تعدادی در روز سیزده و… به دستگاه جوجه کشی اضافه کنید که معمولا در این دستگاه ها قسمت بالا ستر و قسمت پایین هچر محسوب میشود.

شانه همه کار

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن توجه کنید وجود شانه همه کار میباشد که به راحتی با توجه به نوع و تخم پرنده قابل تنظیم میباشد عدم وجود شانه همه کار سبب میشود شما برای جوجه کشی از هر پرنده ای مجبور به خرید شانه مخصوص آن پرنده باشید که در نهایت سبب میشود شما با انبوهی از شانه های جوجه کشی سر وکار داشته باشید. و هزینه بسیار بالای را به شما تحمیل کند.

ماشین جوجه کشی صنعتی 2016 تایی سوپر مینیاتور
ماشین جوجه کشی ۲۰۱۶ تایی

شانه-جوجه-کشی

فن

توجه داشته باشید که از فن های صنعتی در ساخت دستگاه جوجه کشی استفاده شده باشد دلیل اصل آن هم این است که طول عمر این فن ها به دلیل موتور خاص چرخان بسیار طولانی میباشد  در حقیقت موتور در جلوی فن قرار میگیرد.  و هنگام کار کرد فن موتور خنک میشود. درنهایت به هیچ وجه فن نمیسوزد. اشکال عمده فن های معمولی و یا فن های سانترفیوژ یا بلوئر عمر بسیار کوتاه آنها میباشد.

موتور دستگاه جوجه کشی

دقت نمایید موتور مورد استفاده در دستگاه جوجه کشی حتما از کیفیت خوبی برخوردار باشد  و از نمونه های چینی موجود در بازار نباشد در حقیقت موتور گرانتر با چرخ دنده فلزی از نوع فولاد آب دیده باعث افزایش کیفیت دستگاه جوجه کشی میشود.

گارانتی دستگاه جوجه کشی

مطمئنأ گارانتی دستگاه جوجه کشی نیز از جمله موارد مهمی محسوب میشود که در انتخاب ما تاثیر می گذارد.  در این میان باید توجه داشته باشید که برخی شرکت ها که  دستگاه های ارزان قیمت میفروشند در هنگام فروش بیان میکنند که دستگاه گارانتی دار هست ولی زمانی که دستگاه دچار مشکل  یا نقص فنی شد دریغ از گارانتی و پشتیبانی !!!  وجالب اینجاست برخی شرکت ها که دو سال نیز از تاسیس آنها نمیگذرد با این وجود  قول خدمات  ۱۰ ساله میدهند.

سخن آخر

واقعیت این است که نمیتوان بین این همه شرکت های ساخت دستگاه جوجه کشی یکی را به عنوان برند مطلق انتخاب کرد هر کدام از آن ها مزایا و معایبی خاص خودشان را دارند بسته به نوع و مصرف نیازتان از یک دستگاه هوشمند باید مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید  ولی به عنوان مغز کلام باید گفت قیمت و ظرفیت ماشین جوجه کشی به عنوان عامل  اصلی در انتخاب  دستگاه جوجه کشی مطرح نیست بلکه عامل اصلی راندمان و کیفیت و ضریب تبدیل تخم نطفه دار به جوجه یک روزه میباشد بیشتر شرکت های تازه تاسیس در قدم اول اقدام به تولید دستگاه جوجه کشی بسیار بی کیفیت و بسیار ارزان قیمت مینمایند و مشتری بی اطلاع نیز به خیال خود دستگاه جوجه کشی بزرگتر  و ارزان تر را شکار میکند دریغ از این که چیزی که به دست می آورد یک قوطی با یک ترموستات ساده است و طبیعتا نتیجه ای جز ضرر و زیان نخواهد داشت.

 

در اصل جوجه کشی از انواع پرندگان شغل پرسودی محسوب میشود اگر شما نیز خوهان جوجه کشی هستید میتوانید با خرید یک دستگاه جوجه کشی خانگی کار خود را شروع کنید ولی اگر اطلاعات کافی در اینباره ندارید میتوانید به فروشگاه دستگاه های جوجه کشی اسکندری مراجعه نمایید.

 

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

 

 

سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تلگرام دستگاه جوجه کشی
تویتر دستگاه جوجه کشی
فیس بوک دستگاه جوجه کشی
آپارات دستگاه جوجه کشی
اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
یورتیوب دستگاه جوجه کشی

 

دستگاه های جوجه کشی پرفروش

 

 

 

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله