معایب خرید دستگاه های جوجه کشی دست دوم

اگر به فکر خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم هستید بهتر است در مورد مزایا و معایب ماشین های جوجه کشی دست دوم آشنا شوید. شاید بتوان تنها مزیت خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم را قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به دستگاه های نو و دست اول دانست. ولی خرید ماشین جوجه کشی دست دوم می تواند ضررات جبران ناپذیری به فرایند جوجه کشی وارد کند.

یکی از معایب خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم این است که احتمال دارد پرنده هایی که توسط صاحب قبلی دستگاه جوجه کشی شده اند، مریض باشند و این مریضی از طریق ضد عفونی کردن ماشین از بین نرفته و به جوجه ها و کل گله شما منتقل شود. این مورد می تواند ضرر اقتصادی بسیار بالایی را به شما وارد کند.

یکی دیگر از معایب این است که اکثر دستگاه های جوجه کشی دست دوم که فروخته می شوند معیوب هستند و باعث از بین رفتن تخم های نطفه دار شما در فرآیند جوجه کشی می شوند. برای مثال احتمال دارد یک دستگاه جوجه کشی بوقلمون را خریداری کنید ولی این دستگاه نتواند دما یا رطوبت را در حد مطلوب نگهداری کند و منجر به از بین رفتن تخم های نطفه دار شما شود.

علاوه بر این ماشین های جوجه کشی دست دوم برخلاف دستگاه های نو دارای گارانتی نیستند و از آنجایی که لوازم یدکی ماشین های جوجه کشی بالاست، خرید این ماشین ها می تواند هزینه های زیادی را برای شما در پی داشته باشد.

دستگاه جوجه کشی 840 تایی درنا 4
دستگاه جوجه کشی درنا ۴

یکی دیگر از معایب خرید ماشین های جوجه آوری دست دوم این است که تکنولوژی ساخت ماشین های جوجه آوری روز به روز ارتقا پیدا می کند و  کلیه کارخانه های سازنده این دستگاه ها با شتاب فزاینده در حال ارتقای دستگاه های خود هستند. احتمالا فروشنده دستگاه به شما بگوید که این دستگاه آخرین مدل است و دستگاه را فقط چند بار استفاده کرده ام و بخواهد دستگاه را به شما قالب کند. معمولا دستگاه های دست دومی که به فروش می رسند معیوب بوده و از لحاظ تکنولوژی عقب هستند.

بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم که دستگاه جوجه کشی نو را خریداری کنید زیرا اگرچه دستگاه های نو دارای قیمت بالاتر نسبت به دستگاه های دست دوم هستند ولی با این حال با توجه به وجود مزیت هایی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش و ارتقای فناوری از راندمان بالایی در جوجه کشی برخوردارند.

 

گر شما هم به دنبال کسب در آمد از دستگاه جوجه کشی هستید پیشنهاد ما خرید دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت و خانگی از سری ایزی باتور هست که میتوانید از همین امروز شروع به جوجه کشی از پرندگان مختلف نمایید و صاحب در آمد میلیونی بشوید.

لینک های مفید محصولات :

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

 

 

 

 

 

سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تلگرام دستگاه جوجه کشی
تویتر دستگاه جوجه کشی
فیس بوک دستگاه جوجه کشی
آپارات دستگاه جوجه کشی
اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
یورتیوب دستگاه جوجه کشی

پرفروش ترین انکوباتور های جوجه کشی

 

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله