دستگاه جوجه کشی در کرج

دستگاه جوجه کشی در کرجو سایر شهرها و استان های ایران را می توان به راحتی با مراجعه به فروشندگان لوازم مرغداری، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش کارخانه های سازنده دستگاه های جوجه کشی و یا از سایت های معتبر و اصلی کارخانه های سازنده خریداری کرد.

اگر می خواهید ماشین جوجه کشی را در کرج، به صورت حضوری و از فروشندگان لوازم مرغداری و یا نمایندگی فروش کارخانه های سازنده  خریداری کنید، حتما توجه کنید که کارخانه سازنده ماشین جوجه درآوری از شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش گسترده ای در سطح کشور برخوردار باشد. گسترده بودن بودن شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش یک کارخانه علاوه بر این که نشان دهنده اعتبار کارخانه است، می تواند در صورت خراب شدن دستگاه جوجه کشی در آینده، از صرف هزینه های زیاد برای تعمیر آن جلوگیری کند.

خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی

 

توجه : برندهای خارجی مانند آرکام در ایران از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار نیستند و در صورت خرید این برند دستگاه جوجه کشی در کرج و سایر شهرستان ها به دلیل عدم قابلیت استفاده از خدمات پس از فروش، با خراب شدن دستگاه در تهیه قطعات و لوازم جانبی با مشکل مواجه خواهید شد.

دستگاه جوجه کشی درنا 168 تایی
دستگاه جوجه کشی درنا ۱

این درحالی است که کارخانه های سازنده برندهای ایرانی از خدمات پس از فروش بهتری نسبت به برندهای خارجی برخوردارند. برای مثال گروه صنعتی اسکندری، با بیش از ۱۰۰ نمایندگی در کشور بزرگترین شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش دستگاه جوجه کشی در  کرج و سایر شهرهای ایران را دارد.

ماشین های جوجه کشی تولیدی این کارخانه دارای کدهای ۹ رقمی منحصر به فرد هستند و کلیه اطلاعات تولید و فروش و خدمات پس از فروش دستگاه مشخص بوده و در بایگانی کارخانه موجود است. با استفاده از این بارکد و اطلاعات موجود در کارخانه در صورت خراب شدن دستگاه نیازی به ارسال آن به کارخانه نیست و با ارسال قطعه مورد نظر به کرج، قطعه مورد نظر عوض شده و دستگاه جوجه کشی در کرج و توسط نمایندگی تعمیر می شود.

گارانتی دستگاه جوجه کشی

گارانتی دستگاه جوجه کشی

.وب سایت گارانتی دستگاه جوجه کشی :   www.ir-hovabator.com  

 

فروش دستگاه جوجه کشی در کرج به صورت اینترنتی

در صورت خرید آنلاین دستگاه جوجه کشی از کرج و سایر شهرها و شهرستان های ایران ، علاوه بر توجه به شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش کارخانه سازنده، حتما توجه کنید که سایت فروشنده معتبر باشد. وجود نماد اعتماد الکترونیکی  وثبت در ستاد ساماندهی یکی از معیارهایی است که شما را از افتادن به دام کلاهبرداران اینترنتی نجات می دهد. این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از رویت و تایید مجوزهای اخذ شده، هویت و آدرس متقاضی به وی اعطا می شود و در صورت ناراضی بودن مشتری شکایت وی به آسانی از طریق مراجع قانونی قابل بررسی است.

باید توجه کنید که وجود نماد ساماندهی به تنهایی و بدون وجود نماد اعتماد الکترونیکی برای جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی کافی نیست. نماد ساماندهی به دوصورت خاکستری و طلایی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سایت های اینترنتی اعطا می شود. نماد ساماندهی خاکستری نشان دهنده این است که سایت مورد نظر صرفا دارای محتوای غیراخلاقی نیست. اما نماد ساماندهی طلایی پس از اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و رعایت مواردی مانند حق کپی رایت و حقوق مصرف کنندگان به سایت های متقاضی اعطا می شود.

در خرید اینترنتی دستگاه جوجه کشی در کرجو سایر شهرها حتما توجه کنید که سایت فروشنده حتما آدرس و شماره تلفن های تماس و مجوزهای خود را بر روی سایت قرار داده باشد. نکته مهمی که در آخر باید توجه کنید این است که به سایت هایی که شماره تلفن های همراه اعتباری را به عنوان شماره تماس قرار داده اند، اعتماد نکنید.

برای خرید مطمئن اینترنتی دستگاه جوجه کشی در کرج و سایر شهرها می توانید به سایت کارخانه گروه صنعتی اسکندری مراجعه کنید. وبسایت این کارخانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی طلایی است و کلیه جوازها، تقدیرنامه ها، آدرس و شماره های تماس با کارخانه را می توانید در وبسایت مشاهده کنید.

 

از وب سایت های رسمی این مجموعه میتوان به سایت فروشگاه فروش دستگاه های جوجه کشی و سایت جوجه کشی دات کام اشاره نموده که در زمینه فروش ماشین آلات جوجه کشی فعالیت دارند.

 

پیشنهادات میکنیم مطالب زیر را در نیز در مورد  جوجه کشی مطالعه نمایید:

لینک های مفید محصولات :

 

سایت دستگاه جوجه کشی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تلگرام دستگاه جوجه کشی
تویتر دستگاه جوجه کشی
فیس بوک دستگاه جوجه کشی
آپارات دستگاه جوجه کشی
اینستاگرام دستگاه جوجه کشی
یورتیوب دستگاه جوجه کشی
۴ ۱ vote
امتیازدهی به مقاله